Jump to content

26.08.23 Fulham (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, RP7 said:

Går ikke an å skru av på den måten. Skremmende dårlig etter å ha kjørt kampen. Skremmende at de senker guarden på den måten

Dessverre er dette tendenser vi så i fjor, og året før. Det er noe i mentaliteten som gjør at de bare skrur totalt av. Kan jo være at mange av spillerne våre rett og slett er såpass unge at de sliter med å holde fokuset i hele kampen gjennom?

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Stefanb said:

Helt klart. Jesus må spille seg inn nå.

Det var for dette Arteta fikk gult kort, fordi han mente at Leno var utenfor boksen. Noe som var helt klart. Latterlig dømming

Dommerne og VAR fortsetter å prøve å ødelegge for oss. Hadde han spilt for oss der, vet du at det hadde blitt dømt. 

Link to comment
Share on other sites

Hvordan det ikke er et frispark til Jesus rett foran linjedommeren kan jeg ikke skjønne. Blir helt klart holdt og hindret fra å nå frem til ballen, men det er jo helt greit tydeligvis.

 

Just now, Bekkern said:

Blitt en vits da man skal vrake en av de beste stopperne i ligaen og flytte folk rundt i hele fireren. Greit å være fleksibel, men det finnes grenser. 

Jepp. Gabriel burde være fast inventar så lenge han er skadefri og i form. Han er en jævla bauta som vi sårt savner når han ikke spiller. 3 kamper på rad hvor han ikke starter etter å ha startet over 80 kamper på rad. Jeg skjønner ikke en dritt.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Blitt en vits da man skal vrake en av de beste stopperne i ligaen og flytte folk rundt i hele fireren. Greit å være fleksibel, men det finnes grenser. 

Fatter heller ikke hva faaen vi holder på med. 

Link to comment
Share on other sites

Snakk om å dumme seg ut. Dette var pinlig. 
 

Arteta overtenker nå eller så er det ting som skjer i garderoben som vi ikke vet noe om. Her er det veldig mye rart som skjer. 
 

Skal ikke være mulig å gi bort poeng på denne måten. 

Link to comment
Share on other sites

Vieira og Nketiah gjør kjempebra innhopp. Taktiske planen til Arteta står til stryk. Gå tilbake til det sommers fungert tidligere. Havertz må vrakes til neste kamp, fungerer ikke i det hele tatt. Vi trenger Saliba og Gabriel i midten bak. Kiwior har jeg uttalt meg om tidligere. Han er midstopper og ikke back. I en kamp der vi har ballen i 80 prosent av tiden er han ikke god nok med ball og offensiv nok. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...