Jump to content

26.08.23 Fulham (H)


Simbad

Recommended Posts

6 hours ago, RP7 said:

3 kamper; 2 ganger svikt og et idiotisk rødt kort…

Vet ikke hvor mye bedre det er enn tidligere utgaver

Det er én måte å se det på. En annen måte å se det på er at våre foregående plasseringer i ligaen er 8, 5 og 2. Vi trender til å bli et bedre fotballag, og jeg mener laget viser bedre konsentrasjonsevne enn de siste utgavene til Wenger, Emery og laget Arteta tok over. Jeg ser dette i en litt lengre tidshorisont enn tre kamper.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Verminator5 said:

Det er én måte å se det på. En annen måte å se det på er at våre foregående plasseringer i ligaen er 8, 5 og 2. Vi trender til å bli et bedre fotballag, og jeg mener laget viser bedre konsentrasjonsevne enn de siste utgavene til Wenger, Emery og laget Arteta tok over. Jeg ser dette i en litt lengre tidshorisont enn tre kamper.

Det er ingen tvil om at vi er bedre enn de siste sesongene. Det jeg reagerer på er den store usikkerheten som har oppstått etter en fantastisk 1. omgang mot Forest. Hvorfor endre så dramatisk mye på noe som fungerte? Du kaller det personlige feil, jeg kaller det systemfeil fordi det skjer igjen og igjen. Det er person uavhengig og da mener jeg det går på system og ledelse. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...