Jump to content

07.05.23 Newcastle (B)


Simbad

Recommended Posts

Det er ikke bare å håve inn en masse nye spillere og tro at neste sesong er vi på topp ( ref Chelsea ) - ikke sikkert at den staben vi har nå  blir så fantastisk mye bedre med noen nye spillere at vi går rett til topps.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, RP7 said:

D Rice bør være første pri.
Beholde Tierny nummer 2. 

Hadde gått for Ivan Toney også. En spiller som skaper kaos og har både tempo og styrke. 

Helt enig med Declan Rice. En utrolig god spiller. Så må vi få inn en annen spisstype enn de vi har, og da er vel Toney en av flere. Så vil jeg ha inn en stopper til i tillegg til Gabriel, Saliba og Kiwior. Holding er ikke i nærheten av nivået. Må også ryddes i stallen og forventer at Pepe, Lokonga, Tavares og Vieira blir solgt. Cedric og Niles er vel ute av kontrakt. Mari er vel klar for permanent overgang til Monza når de klarte plassen i Serie A. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Orakelet said:

For oss så skal det ikke være en gang i skuddåret - og med den jobben som gjøres i klubben så blir det ikke det heller. Vi kommer til å kjempe i toppen i mange år om vi fortsetter i dette sporet. Vi har ikke "flaks" - Arteta og Edu har skapt en klubb med retning og plan.

Vi er nå sikre på 2. plass - en plass vi før sesongen hadde sagt ja takk til any day. Med litt flyt så kan vi fortsatt ta gullet - men det er ikke i våre hender.

Jeg er ekstremt stolt av dette laget. 3 uavgjorte før tapet mot city ble for hardt - men samtidig er det også marginer. Veldig spent på hva som venter oss på overgangsmarkedet nå - jeg tipper vi får nok en travel sommer.. fort vekk 4-5stk inn dørene som løfter den totale kvaliteten i laget. 

Fremtiden er så lys, at solbrillene holder ikke unna.

Enig. Superstolt over laget og har tro på at vi kommer til å fortsette å bygge videre uavhengig av hvor vi til slutt havner. 

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk innsats av våre i går. Newcastle prøvde alt , men vi stod i mot. Herlig revansje for hjemme kampen vår hvor Newcastle var motbydelige. Det var de i går også. Dirty trixs ble brukt hele kampen igjennom. Laget vårt stod opp mot dette og det var en velfortjent seier. 

Synd at vi ikke stod frem på samme måten i flere av våre seneste uavgjorte kamper. De kampene hadde vi vunnet med samme innsats som i går.

VAR kom til rette i går og dommeren måtte gjøre om sin idømte straffe. Ser dommeren kampen i reprise bør han gå i tenke boksen om dette er noe for han. Sånn til de grader hjemme dømming er horribelt å se på. 

Med seieren i går er slaget om PL gullet ennå ikke avgjort.

 

 

Link to comment
Share on other sites

still hope in the hanging snore (sitat Nils Arne Eggen)! :) Arsenal har et enklere program på papiret igjen enn ManC, en kamp mindre, to hjemmekamper, mens City har tre bortekamper. I tillegg skal jo ManC ut i CL-kamper. Tror nok fortsatt City vinner, men rarere ting har skjedd i fotball...

Selv om Newcastle hadde to i treverket og i starten av begge omganger hadde et trykk, hadde jo Arsenal enda flere store sjanser, en i treverket, og tre ganger alene gjennom med keeper. Og etter 2-0 imponerte Arsenal med å kontrollere kampen. Flott seier, og selv om det "bare" skulle bli andreplass bør dette laget ha gode år foran seg. Når det er sagt tror jeg det blir et enda hardere race neste sesong. Pool, ManU, Newcastle vil sikkert ta steget alle sammen. Chelsea vil kanskje slå tilbake også? Derfor sitter jeg med en følelse at de burde ha benyttet denne anledningen til gull bedre...?

Link to comment
Share on other sites

Er fornøyd uansett, gledelig å se at Jorg klarer seg så bra når Partey er ute. Holding holder ikke mål som de fleste skriver. Må bare håpe city går på en smell, chelsea har hvertfall spillere til det men en elendig manager. Brighton og er bra.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Gunners77 said:

Er fornøyd uansett, gledelig å se at Jorg klarer seg så bra når Partey er ute. Holding holder ikke mål som de fleste skriver. Må bare håpe city går på en smell, chelsea har hvertfall spillere til det men en elendig manager. Brighton og er bra.

Brentford slo City på Ethiad. Nå har de hjemme bane . Everton trenger sårt poeng. Kan de spille årets kamp hjemme? 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Brentford slo City på Ethiad. Nå har de hjemme bane . Everton trenger sårt poeng. Kan de spille årets kamp hjemme? 

Vi får håpe det, men jeg tror dessverre Everton rett og slett er for dårlige.

Jeg setter min lit til at Chelsea, Brighton og Brentford kan klare uavgjort/seier mot City.

Men, vi kan bare konsentrere oss om oss selv. Skal vi henge med i kampen om gullet, så må vi nok vinne våre gjenstående kamper. Brighton er en formidabel motstander. Klarer vi å slå dem, så kan vi drømme videre.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Vi får håpe det, men jeg tror dessverre Everton rett og slett er for dårlige.

Jeg setter min lit til at Chelsea, Brighton og Brentford kan klare uavgjort/seier mot City.

Men, vi kan bare konsentrere oss om oss selv. Skal vi henge med i kampen om gullet, så må vi nok vinne våre gjenstående kamper. Brighton er en formidabel motstander. Klarer vi å slå dem, så kan vi drømme videre.

Enig med deg om Everton. Spørsmålet er om Pep tar sjansen på å hvile noen av sine aller beste og at Everton spiller over evne. Lite sannsynlig at City avgir poeng mot de , men vi får leve i håpet. 

Brighton blir vanskelig kamp for oss og Forest i poeng nød borte blir heller ikke lett.

Skal bli noen harde økter i stresslessen fremover 😁

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sas2002 said:

Ikke bra at Everton slår Brighton. Da blir de mindre kobla på mot Shltty

Det kan også føre til at de får en boost og mer selvtillit. Uansett så må de ha flere poeng hvis de skal beholde plassen. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...