Jump to content

07.05.23 Newcastle (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Ulfagrafr said:

Tierney har hatt eit meget godt innhopp 

 

Tierney er mange hakk bedre enn Zin bakover... Har vært MYE mer ro bakover etter han kom innpå.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Bakover ja, men ikke i oppbygging. Give and take

Ja, jeg skrev bakover. Framover/oppbygging er Zin kanskje en av de beste i PL.

Link to comment
Share on other sites

Deilig seier. Å stå opp så tøft i denne kampen er ekstremt sterkt. 
 

Tenker med en ekstremt vond følelse på kampene mot WH og S’oton nå. Ting hadde selvfølgelig vært vanskeligere og mer nervøst med ligaledelse å forsvare, men likevel…
 

Link to comment
Share on other sites

At vi skulle vinne i dag hadde jeg ingen tro på før kampen. Å slå hjemme sterke Newcastle på St James Park i dag rangerer jeg muligens foran borteseieren mot Spurs. En helvetes kødd av en hjemme dommer og ufine Newcastle spillere kunne ikke hindre oss 3 poeng.  Dette ble en skikkelig  opptur. Regner ikke med seieren over møkkalaget Chelsea 😁

Link to comment
Share on other sites

Kiwior vokser for hver kamp. Viser virkelig hvorfor vi hentet ham. Overraskende tofota er han også. Jorginho med en veldig god kamp igjen og i dag synes jeg Jesus så enda mer lik ut seg selv fra før VM. Jobber knallhardt. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, RP7 said:

Deilig seier. Å stå opp så tøft i denne kampen er ekstremt sterkt. 
 

Tenker med en ekstremt vond følelse på kampene mot WH og S’oton nå. Ting hadde selvfølgelig vært vanskeligere og mer nervøst med ligaledelse å forsvare, men likevel…
 

Det er jo betimelig at vi begynner å vinne kamper igjen etter at City har tatt initiativet i kampen om ligaen. Det er nok dessverre et tegn på at vi fortsatt har forbedringspotensial på det mentale planet. Men det er uansett svært sterkt å vinne borte mot Newcastle.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marius- said:

2 plassen er nå sikker? Hadde tatt det alltid før sesongen, men så var det den sesongen da.. Var dette sesongen som kommer en gang i skuddåret?

Vi har tatt 7 mils steg denne sesongen. Her er det mye på gang. Men , jeg holder på at vi trenger forsterkninger. Vi trenger bredde i stallen. 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Marius- said:

2 plassen er nå sikker? Hadde tatt det alltid før sesongen, men så var det den sesongen da.. Var dette sesongen som kommer en gang i skuddåret?

For oss så skal det ikke være en gang i skuddåret - og med den jobben som gjøres i klubben så blir det ikke det heller. Vi kommer til å kjempe i toppen i mange år om vi fortsetter i dette sporet. Vi har ikke "flaks" - Arteta og Edu har skapt en klubb med retning og plan.

Vi er nå sikre på 2. plass - en plass vi før sesongen hadde sagt ja takk til any day. Med litt flyt så kan vi fortsatt ta gullet - men det er ikke i våre hender.

Jeg er ekstremt stolt av dette laget. 3 uavgjorte før tapet mot city ble for hardt - men samtidig er det også marginer. Veldig spent på hva som venter oss på overgangsmarkedet nå - jeg tipper vi får nok en travel sommer.. fort vekk 4-5stk inn dørene som løfter den totale kvaliteten i laget. 

Fremtiden er så lys, at solbrillene holder ikke unna.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Orakelet said:

For oss så skal det ikke være en gang i skuddåret - og med den jobben som gjøres i klubben så blir det ikke det heller. Vi kommer til å kjempe i toppen i mange år om vi fortsetter i dette sporet. Vi har ikke "flaks" - Arteta og Edu har skapt en klubb med retning og plan.

Vi er nå sikre på 2. plass - en plass vi før sesongen hadde sagt ja takk til any day. Med litt flyt så kan vi fortsatt ta gullet - men det er ikke i våre hender.

Jeg er ekstremt stolt av dette laget. 3 uavgjorte før tapet mot city ble for hardt - men samtidig er det også marginer. Veldig spent på hva som venter oss på overgangsmarkedet nå - jeg tipper vi får nok en travel sommer.. fort vekk 4-5stk inn dørene som løfter den totale kvaliteten i laget. 

Fremtiden er så lys, at solbrillene holder ikke unna.

Godt innlegg 👍 La oss håpe 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...