Jump to content

07.05.23 Newcastle (B)


Simbad

Recommended Posts

Newcastle United    crest Newcastle v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Søndag 7. mai 2023, kl 17:30, St James' Park
Premier League, 35. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Kiwior - Gabriel - Zinchenko 

MØ8 - Jorginho - Xhaka 

Saka -  Trossard - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

39 minutes ago, sas2002 said:

Gabriel er neppe med vel. Dette blir vel så vanskelig som på Ethiad. Her må vi løpe og kjempe eller så blir det fort samme kampbilde som ifjor.

Er han skadet? Jeg så jo at han fikk en rekke smeller i går, men har ikke lest noe sted at han er skadet.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Tapapa said:

Er han skadet? Jeg så jo at han fikk en rekke smeller i går, men har ikke lest noe sted at han er skadet.

Han lå jo nede 3 - 4 ganger i går kveld. Den ene gangen var jeg temmelig sikker på at han hadde fått en skikkelig skade. På den annen side så hadde vel ikke det medisinske apparatet tatt noen sjanser heller. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sas2002 said:

Gabriel er neppe med vel. Dette blir vel så vanskelig som på Ethiad. Her må vi løpe og kjempe eller så blir det fort samme kampbilde som ifjor.

Det kan godt være, men så langt er det ikke kommet ut noe offisielt om at han er ute. Han har noen få dager på seg til å bli klar. Vi kan bare håpe. 

Link to comment
Share on other sites

Vi fortsetter å slå langt/høyt... Vi vinner ikke en eneste duell med dette laget, MOT dette laget i høyden. Fatter ikke at vi fortsetter på det.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Hvis det er straffe er ALT straffe!! 

 

Og det er dommerene motbevist oss på, Vi har jo hatt 1000 klarere enn det som vi burde fått straffe på-.-

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...