Jump to content

07.05.23 Newcastle (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Marius- said:

Fra hans posisjon så det veldig ut som hands med armbevegelsen. Her var også VAR heldigvis på jobb

En dommer skal være helt sikker på hva han dømmer på. Aldri i verden at han kunne være sikker på at det var en straffbar hands. Spesielt med et verktøy som VAR skal ikke en dommer dømme på noe han 'tror skjedde'.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Kiwior fremstår som en meget bra signering. Alltid riktig posisjonert og solid med ballen. Bra fysikk og bra tempo. Saliba mer spektakulær, men det er også fordi han ganske ofte egentlig er litt ute av posisjon, men redder seg inn pga fart.

Ble akkurat så intenst som jeg fryktet. Arsenal har stått opp for seg og jeg tror intensiteten til N’castle vil falle hvis vi holder stand første 15 av andre. Wilson går som regel litt tom og da kan det bli litt mindre trykk. 
 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Rosicky07 said:

Ellers ufattelig usportslig av Castle å spenne ballen ut til kast, når vi spenner ballen ut med spiller nede. Hadde vært fett vist vi tok igjen i andre omgang vist castle spilte ballen ut, og vi bare gikk å skåret

Det kommer til å skje og så blir det greit kok med 22 spiller pluss innbyttere og støtteapparat på banen😂

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Kiwior fremstår som en meget bra signering. Alltid riktig posisjonert og solid med ballen. Bra fysikk og bra tempo. Saliba mer spektakulær, men det er også fordi han ganske ofte egentlig er litt ute av posisjon, men redder seg inn pga fart.

Ble akkurat så intenst som jeg fryktet. Arsenal har stått opp for seg og jeg tror intensiteten til N’castle vil falle hvis vi holder stand første 15 av andre. Wilson går som regel litt tom og da kan det bli litt mindre trykk. 
 

Enig. Vurderer  å kjøpe drakt med hans navn på. Det blir faktisk første gang jeg har navnet på en ikke-svart spiller.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Simbad said:

En dommer skal være helt sikker på hva han dømmer på. Aldri i verden at han kunne være sikker på at det var en straffbar hands. Spesielt med et verktøy som VAR skal ikke en dommer dømme på noe han 'tror skjedde'.

Du kan være enig at det funka i denne situasjonen eller?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...