Jump to content

12.03.23 Fulham (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.5ad6469eb889e9f39d297fac01295bdb.png Fulham v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Søndag 12. mars 2023, kl 15:00, Craven Cottage
Premier League, 27. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Xhaka

Saka -  Trossard - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

17 minutes ago, Verminator5 said:

Dette blir en tøff batalje, spesielt med tanke på hvor mange mål vi har sluppet inn i senere tid. Mitrovic er et beist, og Willian av alle har funnet formen. Tror dette blir den tøffeste kampen siden City. 

Satser på vi ikke må sette vinneren siste sekund denne gangen :) 

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Gunners77 said:

Bra vi har Nelsom til å sette innpå, han var enorm i sist kamp. Begynner å bli bekymret for ESR, ser ikke ut som han kommer i form. Selges?

Herregud.. forrige sesong hadde han 10 ligamål fra midtbane/venstrekant, og har vært skadet hele sesongen med en skade han har hatt i omtrent 5 år. Han har fått 3 innhopp og en halv omgang U23 spill siden han ble fit nok til å kunne være på banen, og nå skal han selges?

Noen ganger så får jeg lyst til å rive ut håret mitt når man tenker så forbanna kortsiktig.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Stefanb said:

Herregud.. forrige sesong hadde han 10 ligamål fra midtbane/venstrekant, og har vært skadet hele sesongen med en skade han har hatt i omtrent 5 år. Han har fått 3 innhopp og en halv omgang U23 spill siden han ble fit nok til å kunne være på banen, og nå skal han selges?

Noen ganger så får jeg lyst til å rive ut håret mitt når man tenker så forbanna kortsiktig.

+1

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Herregud.. forrige sesong hadde han 10 ligamål fra midtbane/venstrekant, og har vært skadet hele sesongen med en skade han har hatt i omtrent 5 år. Han har fått 3 innhopp og en halv omgang U23 spill siden han ble fit nok til å kunne være på banen, og nå skal han selges?

Noen ganger så får jeg lyst til å rive ut håret mitt når man tenker så forbanna kortsiktig.

Det var også skade, og en Martinelli som tok sjansen sin med begge hender, som gjorde at han endte opp med å bli innbytter store deler av sesongen. Visstnok slet han mye av sesongen med den samme lysken som nå er blitt operert. Gutten trenger tid, og når han blir match fit har vi nok et angrepsvåpen som kan skremme et hvert forsvar, både fra start og fra benken. 

Ps: Han hadde assisten til Parteys mål mot Bournemouth. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

 

85934F65-FB6D-4DDD-AFD1-4849E4DEC22F.jpeg

Var hvertfall han som dømte mot Oxford hvor han ikke fikk med seg en åpenbar hands i feltet, og deretter rapporterte oss til FA for å klage på hendelsen. Pluss lot Oxford gå inn rimelig røft på spillerne våre uten kort.

En dårlig dommer er han hvertfall basert på det jeg har sett av han. :)

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Stefanb said:

Var hvertfall han som dømte mot Oxford hvor han ikke fikk med seg en åpenbar hands i feltet, og deretter rapporterte oss til FA for å klage på hendelsen. Pluss lot Oxford gå inn rimelig røft på spillerne våre uten kort.

En dårlig dommer er han hvertfall basert på det jeg har sett av han. :)

Det er mulig, men det er fake det du posta der. Enkelt Google søk beviser det :)

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Stefanb said:

Herregud.. forrige sesong hadde han 10 ligamål fra midtbane/venstrekant, og har vært skadet hele sesongen med en skade han har hatt i omtrent 5 år. Han har fått 3 innhopp og en halv omgang U23 spill siden han ble fit nok til å kunne være på banen, og nå skal han selges?

Noen ganger så får jeg lyst til å rive ut håret mitt når man tenker så forbanna kortsiktig.

Sier ikke at han skal selges men det går rykter om han, sambi og tierny skal selges. La han spille fra start på torsdag. Får håpe han kommer i form. Håper du har håret.

Link to comment
Share on other sites

Dette Fulham laget bør vi slå greit hvis vi er påskrudd. Palhinha ute med suspensjon, og dette så man tydelig mot Brentford. Håper Nelson starter på ene kanten etter et svært godt innhopp sist, og Martinelli starter på topp. Tilbake til vår vante treer på midten og White fra start. Tomi var ikke god i førsteomgang og er ikke i nærheten i link up spillet med Saka. 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Gunners77 said:

Sier ikke at han skal selges men det går rykter om han, sambi og tierny skal selges. La han spille fra start på torsdag. Får håpe han kommer i form. Håper du har håret.

Du stiller jo et spørsmål om at han skal selges som ingen andre gjør, og jeg har ikke sett noen rykter om at Smith Rowe skal selges, snarere tvert imot har Arteta hele veien snakket varmt om at Smith Rowe er en viktig spiller for Arsenal og at det skal brukes godt med tid for å få han tilbake i form. Sambi, Tavares og Tierney er nok dessverre på vei ut. Håret har jeg ennå.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Stefanb said:

Du stiller jo et spørsmål om at han skal selges som ingen andre gjør, og jeg har ikke sett noen rykter om at Smith Rowe skal selges, snarere tvert imot har Arteta hele veien snakket varmt om at Smith Rowe er en viktig spiller for Arsenal og at det skal brukes godt med tid for å få han tilbake i form. Sambi, Tavares og Tierney er nok dessverre på vei ut. Håret har jeg ennå.

Det står i en del engelske aviser om salg av sambi, esr og tierny. Jeg dikter det ikke opp, er bare å google.  Men i ett intervju sier Arteta at han forsatt er med i plannene for arsenal. Han har vel 3 år igjen av kontrakten, hadde vel 10 mål og 2 assist sist sesong.Leser man engelske aviser så finner man altid noe.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Det hadde vært godt for hjertet!

Kjenner på kroppen at jeg ikke tåler så veldig mye mer spennende kamp avslutninger som nå sist . Det går hardt for seg i medisinskapet og når perlen til Nelson traff nettmaskene stod salongbordet på halv tolv.

Det må være mulig å få avgjort kamper på et tidligere stadie 😁

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tony said:

Ifølge Charles Watts er det mulighet for at Jesus, Trossard og Ødegård er med i troppen til kampen i dag.

 

Det er litt merkelig når arteta sa at det var setback og at jesus, Eddie og tossard alle er ute i prematch? 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...