Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 Bra arteta! Nå beskytter du spillerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 Hva syntes vi om dommer idag? Jeg har lite å klage på. Regner med de vante klagerne også ikke har så mye å si så langt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 2 minutes ago, Marius- said: Hva syntes vi om dommer idag? Jeg har lite å klage på. Regner med de vante klagerne også ikke har så mye å si så langt? Lite å klage på i dag. Dommer har vært god og dømt relativt likt begge veier. Skulle gjerne sett en bedre reprise av handsen Fulhamspillerne ropte på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 Just now, Simbad said: Lite å klage på i dag. Dommer har vært god og dømt relativt likt begge veier. Skulle gjerne sett en bedre reprise av handsen Fulhamspillerne ropte på. Så du ikke? Han vrir seg rundt og ballen sneier armen, null straffe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 (edited) 1 minute ago, Marius- said: Så du ikke? Han vrir seg rundt og ballen sneier armen, null straffe Jeg fikk ikke sett den, drev med noe på kjøkkenet akkurat da. Men stoler på deg. Da har jeg absolutt null å klage på. Kudos til dommerteamet i dag Edited March 12 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 Ok, jeg har noe å klage på. Vieira skulle aldri hatt frispark der 🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 Just now, Simbad said: Ok, jeg har noe å klage på. Vieira skulle aldri hatt frispark der 🤣 Haha nei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 12 Report Share Posted March 12 Nok en velfortjent seier på bortebane. Fulham ble mange nummer for små. Comeback av Jesus var kjærkomment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 12 Report Share Posted March 12 I alle dager... Det så jo bare jævlig klønete ut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 Nydelig kamp! Første halvdel er noe av det bedre. Jesus ser konge ut med en gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 12 Report Share Posted March 12 (edited) Just now, Marius- said: Nydelig kamp! Første halvdel er noe av det bedre. Jesus ser konge ut med en gang Stort å få han tilbake for de siste 11 kampene! Som en kjent mann en gang sa - "Like a new signing" Edited March 12 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 Veldig sterk borteseier. Vi er aldri skikkelig truet og er soleklart det beste laget. Vi spiller på ørsmå marginer noen få ganger i eget forsvar, men ellers solid. Viktige 3 poeng, deilig 'clean sheet' og Jesus er tilbake! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 (edited) Vi er nå første laget som har spilt 5 bortederbyer på rad uten å slippe inn ett eneste mål! London is red! Edited March 12 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 12 Report Share Posted March 12 51 minutes ago, Simbad said: Han fikk visstnok aldri et direkte rødt kort for Real Madrid Han har 2 røde på 222 kamper for Real Madrid. Om de var direkte vet jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 2 minutes ago, Tony said: Han har 2 røde på 222 kamper for Real Madrid. Om de var direkte vet jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 4 minutes ago, Simbad said: Lite å klage på der, høyt ben og treff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 12 Report Share Posted March 12 5 minutes ago, Simbad said: Da har han ikke fått direkte rødt kort for RM. 2 gule i 2 kamper som har gitt rødt kort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 2 minutes ago, Marius- said: Lite å klage på der, høyt ben og treff Absolutt, jeg klager ikke jeg. Var som svar til Tony. Hvordan klarer Manure seg uten ham i de neste 4 kampene tro? De har Newcastle(B), Brentford(H), Everton(H) og Forest(B). Schär er tilbake for Castle, Brentford er Brentford og både Forest og Everton er vanskelig lag å slå om dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 4 minutes ago, Tony said: Da har han ikke fått direkte rødt kort for RM. 2 gule i 2 kamper som har gitt rødt kort. Jepp, og nå har han to på de 3 siste kampene han har spilt for Manure. Han har noen veldig uvørne taklinger til tider, og har muligens vært litt heldig med tanke på å ikke få flere. Taklingen hans på Zaha i midtuken før kampen mot oss var helt idiotisk når han var ett gult fra suspensjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 12 Report Share Posted March 12 Fy f.... for en deilig kamp. Denne kampen minner meg om de 14 første kampene når vi kjørte over motstanderne fra start. Stort boost å ha Jesus tilbake i troppen. Så å si skadefri tropp nå. Blir å bite negler nå de siste 11 kampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 12 Report Share Posted March 12 Fantastisk kamp og flott at Jesus er tilbake. Han har dessverre ille blitt bedre til å avslutte i løpet av skadeperioden. Jeg må få si at benken vår ser fantastisk sterk ut den også. Det lukter seriegull av denne stallen her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted March 13 Report Share Posted March 13 19 hours ago, Marius- said: Oppsummering av andre kamper, United får ikke noe jeg mener er straffe. 👏👏 Ulikt FA. Ellers casemiro soleklart direkte rødt kort MU ble nok snytt for et par straffer her ( men ikke den siste med Rashford, filming ) - merkelig for hvis det er tvil, vet jo alle at det skal være fordel MU 🙂 Det røde kortet er greit nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts