Jump to content

12.03.23 Fulham (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Marius- said:

Hva syntes vi om dommer idag? Jeg har lite å klage på. Regner med de vante klagerne også ikke har så mye å si så langt?

Lite å klage på i dag. Dommer har vært god og dømt relativt likt begge veier.

Skulle gjerne sett en bedre reprise av handsen Fulhamspillerne ropte på.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Lite å klage på i dag. Dommer har vært god og dømt relativt likt begge veier.

Skulle gjerne sett en bedre reprise av handsen Fulhamspillerne ropte på.

Så du ikke? Han vrir seg rundt og ballen sneier armen, null straffe 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Så du ikke? Han vrir seg rundt og ballen sneier armen, null straffe 

Jeg fikk ikke sett den, drev med noe på kjøkkenet akkurat da. Men stoler på deg. Da har jeg absolutt null å klage på.

Kudos til dommerteamet i dag 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Nydelig kamp! Første halvdel er noe av det bedre. Jesus ser konge ut med en gang 

 

Stort å få han tilbake for de siste 11 kampene!

Som en kjent mann en gang sa - "Like a new signing"

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Veldig sterk borteseier. Vi er aldri skikkelig truet og er soleklart det beste laget. Vi spiller på ørsmå marginer noen få ganger i eget forsvar, men ellers solid.

Viktige 3 poeng, deilig 'clean sheet' og Jesus er tilbake! 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Lite å klage på der, høyt ben og treff

Absolutt, jeg klager ikke jeg. Var som svar til Tony. Hvordan klarer Manure seg uten ham i de neste 4 kampene tro? De har Newcastle(B), Brentford(H), Everton(H) og Forest(B). Schär er tilbake for Castle, Brentford er Brentford og både Forest og Everton er vanskelig lag å slå om dagen.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tony said:

Da har han ikke fått direkte rødt kort for RM. 2 gule i 2 kamper som har gitt rødt kort.

Jepp, og nå har han to på de 3 siste kampene han har spilt for Manure. Han har noen veldig uvørne taklinger til tider, og har muligens vært litt heldig med tanke på å ikke få flere. Taklingen hans på Zaha i midtuken før kampen mot oss var helt idiotisk når han var ett gult fra suspensjon. 

Link to comment
Share on other sites

Fy f.... for en deilig kamp. Denne kampen minner meg om de 14 første kampene når vi kjørte over motstanderne fra start. Stort boost å ha Jesus tilbake i troppen. Så å si skadefri tropp nå. Blir å bite negler nå de siste 11 kampene. 

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kamp og flott at Jesus er tilbake. Han har dessverre ille blitt bedre til å avslutte i løpet av skadeperioden.

Jeg må få si at benken vår ser fantastisk sterk ut den også. Det lukter seriegull av denne stallen her.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Marius- said:

Oppsummering av andre kamper, United får ikke noe jeg mener er straffe. 👏👏 Ulikt FA. Ellers casemiro soleklart direkte rødt kort 

MU ble nok snytt for et par straffer her ( men ikke den siste med Rashford, filming ) - merkelig for hvis det er tvil, vet jo alle at det skal være fordel MU 🙂

Det røde kortet er greit nok.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...