Ray1955 Posted March 12 Report Share Posted March 12 Sånn skal det gjøres MØ8 !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted March 12 Report Share Posted March 12 Kjemeomgang og vi har begynt å score på corner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 Herlig førsteomgang. Startet litt tregt og vi har med unntak av et par nestenflauser bakover vært veldig solide. Tror det eneste touchet til Fulham i vår boks var da Ramsdale gav ballen til Pereira? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 Oppsummering av andre kamper, United får ikke noe jeg mener er straffe. 👏👏 Ulikt FA. Ellers casemiro soleklart direkte rødt kort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 12 Report Share Posted March 12 🤣🤣 Casemiro med rødt kort nå stå over uniteds neste 4 kamper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 Just now, Marius- said: Oppsummering av andre kamper, United får ikke noe jeg mener er straffe. 👏👏 Ulikt FA. Ellers casemiro soleklart direkte rødt kort Jeg er usikker på straffesituasjonen. Synes det er vanskelig å se om den treffer ham i brystet før den treffer armen. Gjør den det, skal det ikke være straffespark etter reglene. Hvis VAR mener at armen støtter han fra å falle, skal det heller ikke dømmes straffe ifølge reglene. Det røde kortet er det ingen tvil om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 12 Report Share Posted March 12 3 minutes ago, Tony said: 🤣🤣 Casemiro med rødt kort nå stå over uniteds neste 4 kamper. Får han 4 kamper? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 2 minutes ago, Simbad said: Jeg er usikker på straffesituasjonen. Synes det er vanskelig å se om den treffer ham i brystet før den treffer armen. Gjør den det, skal det ikke være straffespark etter reglene. Hvis VAR mener at armen støtter han fra å falle, skal det heller ikke dømmes straffe ifølge reglene. Det røde kortet er det ingen tvil om. Jeg hadde vært forbanna om vi ikke fikk den. Merkelig å sette seg i den situasjonen å legge seg ned på ballen. Men det er meg, det er iallfall typisk om djevlene hadde fått den. Men det gjorde de ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 Just now, Marius- said: Jeg hadde vært forbanna om vi ikke fikk den. Merkelig å sette seg i den situasjonen å legge seg ned på ballen. Men det er meg, det er iallfall typisk om djevlene hadde fått den. Men det gjorde de ikke Jeg så den bare kjapt. Hvis ingen av de to kriteriene jeg nevnte er til stede, skal det være straffespark ja. Men jeg syntes det så ut som at den traff ham først i brystet/magen. Mulig jeg tar feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 12 Report Share Posted March 12 5 minutes ago, Gunners68 said: Får han 4 kamper? Han har fått 2 røde kort på kort tid nå det gir automatisk en ekstra kamp karantene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 Der får non Fulham litt bøter også, omringe dommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted March 12 Report Share Posted March 12 Forventer overskrift i morra: ‘FA investigating Fulham for surrounding the referee claiming a handball’ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 Sjukt at Ødegaard klarer å få den videre. Sinnsyk nærteknikk på karen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 12 Report Share Posted March 12 6 minutes ago, Tony said: Han har fått 2 røde kort på kort tid nå det gir automatisk en ekstra kamp karantene. Velfortjent pause på 4 kamper da 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 3 minutes ago, Gunners68 said: Velfortjent pause på 4 kamper da 😁 Han fikk visstnok aldri et direkte rødt kort for Real Madrid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 Der hadde 9av10 hivd seg. Martinelli står Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted March 12 Report Share Posted March 12 Bare å få gjort noen bytter mtp på belastning nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 Kunne tenkt meg hvile noen nå, white, saka og xhaka feks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 For et spill! Synd skuddet fra Martinelli ble blokkert. Mulig han burde rullet videre til Trossard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 12 Author Report Share Posted March 12 (edited) God redning av Aaron. Saka sett sliten ut de siste minuttene. Få Nelson innpå! Der er vi heldige Edited March 12 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 Få på jesus da siden han er klar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 12 Report Share Posted March 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 12 Report Share Posted March 12 Velkommen tilbake Jesus 👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 12 Report Share Posted March 12 Jesus kommer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 12 Report Share Posted March 12 Nesten tårer i øynene i det Jesus entrer banen igjen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts