Jump to content

12.03.23 Fulham (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Marius- said:

Oppsummering av andre kamper, United får ikke noe jeg mener er straffe. 👏👏 Ulikt FA. Ellers casemiro soleklart direkte rødt kort 

Jeg er usikker på straffesituasjonen. Synes det er vanskelig å se om den treffer ham i brystet før den treffer armen. Gjør den det, skal det ikke være straffespark etter reglene. Hvis VAR mener at armen støtter han fra å falle, skal det heller ikke dømmes straffe ifølge reglene.

Det røde kortet er det ingen tvil om. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Jeg er usikker på straffesituasjonen. Synes det er vanskelig å se om den treffer ham i brystet før den treffer armen. Gjør den det, skal det ikke være straffespark etter reglene. Hvis VAR mener at armen støtter han fra å falle, skal det heller ikke dømmes straffe ifølge reglene.

Det røde kortet er det ingen tvil om. 

Jeg hadde vært forbanna om vi ikke fikk den. Merkelig å sette seg i den situasjonen å legge seg ned på ballen. Men det er meg, det er iallfall typisk om djevlene hadde fått den. Men det gjorde de ikke

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Jeg hadde vært forbanna om vi ikke fikk den. Merkelig å sette seg i den situasjonen å legge seg ned på ballen. Men det er meg, det er iallfall typisk om djevlene hadde fått den. Men det gjorde de ikke

Jeg så den bare kjapt. Hvis ingen av de to kriteriene jeg nevnte er til stede, skal det være straffespark ja. Men jeg syntes det så ut som at den traff ham først i brystet/magen. Mulig jeg tar feil. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...