Jump to content

26.12.22 West Ham (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, Tony said:

Mudryk ser kampen han og. Postet på Instagram. Betyr d at han er på vei.

20221226_224102.jpg

Mudryk vil veldig veldig til Arsenal. Det har han gjort helt klart.. men vi får se hva som skjer. Vi har sett mange spillere som har "twerket" (som kidsa sier på Twitter) for Arsenal, men ikke endt opp i klubben allikevel.

Link to comment
Share on other sites

Rustent i førsteomgangen, selv om vi skapte sjanser. Bedre i andreomgangen når vi gjorde noen små justeringer. Herlig innsats av hele gjengen. Ødegaard MotM for meg. Nketiah med god innsats og glimt av en potensielt veldig god spiss. Herlig scoring av ham. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Simbad said:

Rustent i førsteomgangen, selv om vi skapte sjanser. Bedre i andreomgangen når vi gjorde noen små justeringer. Herlig innsats av hele gjengen. Ødegaard MotM for meg. Nketiah med god innsats og glimt av en potensielt veldig god spiss. Herlig scoring av ham. 

Vi startet ganske bra, men litt uhell og kvaliteten sammen med hodene droppet litt.

Andreomgangen var det en-veiskjøring. Ødegaard var prikken over i-en. Saka klasse sammen med Partey, Xhaka, White, Gabriel, Tierney og Nketiah. Saliba og Martinelli (på tross av målet) var litt under hva jeg forventet.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Stefanb said:

Vi startet ganske bra, men litt uhell og kvaliteten sammen med hodene droppet litt.

Andreomgangen var det en-veiskjøring. Ødegaard var prikken over i-en. Saka klasse sammen med Partey, Xhaka, White, Gabriel, Tierney og Nketiah. Saliba og Martinelli (på tross av målet) var litt under hva jeg forventet.

I førsteomgang var Saliba under, men synes han spiller seg opp. Martinelli hadde en 'off' dag til ham å være, men for en innsats på gutten. Og et herlig mål, selv om det nok kan sees på som en liten keepertabbe av Fabianski.

White har tatt overgangen fra å være fast stopper til å bli fast høyreback med storm. KT fortsetter å utvikle spillet som invertert venstreback og jeg synes han blir bedre og bedre på det. Xhaka, Partey og Gabriel solide som vanlig. Saka er bare helt spesiell. 

Og jeg mener Nketiah viser at han har potensial til å bli en veldig god og viktig spiller for oss denne sesongen. Synes han har blitt enda bedre i link-upspillet og førstetouchen hans har blitt bedre. Mangler fortsatt litt, men får han nok spilletid tror jeg han kan utvikle seg veldig bra. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, sas2002 said:

Jeg la meg flat i går og her er en ny

https://dialnorge.no/2022/12/27/kamprapport-arsenal-west-ham/

 

Fin oppsummering, sas2002. 
 

Det var utrolig deilig med seier på boxing day, etter en altfor lang pause. Mange som stod frem i går, og samtlige spillere leverte godt. Av en eller annen grunn var jeg ikke nervøs for resultatet i pausen. Etter et bleieskift var stillingen snudd. Mentaliteten i laget må da være knallsterk? 

Link to comment
Share on other sites

Det er helt andre takter i laget denne sesongen. Bedre spillere inn , talenter fra klubben som har slått til og som stadig forbedrer seg, hissige på gjenvinning av  ballen. Syntes det er stigende kurver på mange fronter. Sist sesong fikk de kjenne på topp 4, men så sprakk vi på slutten. Nå har de over lang tid ligget som nr 1 i PL. Alle jager oss,  men vi holder stand. Det er alt samlet uvurderlig erfaring for laget.

Spiller gleden i troppen er også imponerende. De fremstår samlet som lag hver gang de scorer.

Blir spennende å se hvordan dette ender til slutt.

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...