Jump to content

26.12.22 West Ham (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   West Ham West Ham United  crest
Mandag 26. desember 2022, kl. 21:00. Emirates Stadium

Premier League, 16. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay
 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Nketiah - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skal bli spennende å se om vi klarer å følge opp våre prestasjoner før VM. Noen spillere vil alltid være mer merket av slutt spillet en andre. Dette gjelder selvfølgelig for alle lag. Håper Harry Kane har ligget våken siden siste straffe og at alle hans straffer fremover fyker opp på tribunen. 

Det som bekymrer mest er at Jesus er ute for lang tid. Vil Eddie klare å følge opp. Mest sannsynlig ikke. Men, det gjenstår å se. Han får sjansen til å vise det i kveld og nyttårsaften. Svikter Eddie må det inn en klasse spiss  - hvis det finnes en tilgjengelig i januar. Vi kan rokere litt i fremre rekker og se hvordan det går,  men ny klasse spiss hadde vært å foretrekke. Spranget blir for stort fra Jesus til Eddie. 

Men ,  håper jeg tar feil og at Eddie bøtter inn mål 😁

Link to comment
Share on other sites

Først og fremst: God jul til alle dere som har vist så enormt god vurderingsevne og valgt Arsenal som sitt lag. Dere er fantastiske, alle som en.

Og endelig er vi der - kampdag! Og da ordentlig kamp, og ikke slik leke-cup som FIFA arrangerer. Det er en dag med mange spennende kamper - og man får se hvordan juleformen til det enkelte lag er etter en lang pause i klubbfotballen.

Tottenham er på tur til Brentford - en kamp hvor de stripete gutta leder 1-0. Det hadde vært fantastisk om Tottenham avgir poeng i dag - spillmessig så lukter det hvertfall Brentford-seier! Toney må jo få et mål eller to i dag (gud bedre jeg digger den spissen).

Liverpool skal til Villa Park. Et Aston Villa med Unai Emery ved roret kommer garantert til å gi Liverpool skikkelig motstand. Jeg er så "ballsy" så jeg caller en solid 3-0 til Aston Villa. De har fått en helt annen mentalitet med Emry - og det skal Liverpool få merke.

Så kommer vi til selve rosinen i pølsa - Arsenal-West Ham. Et oppgjør som vi har hatt enorm kontroll på i lang, lang tid. På siste 25 kamper er vi 20-3-2 i statistikken - og vi er jo ikke akkurat i noen dårligere posisjon nå enn vi har vært de siste 10 årene. Vi er bedre, West Ham har hatt sine utfordringer, det er på Emirates.. Jeg caller en banger av en kamp hvor vi vinner 4-0. Saka, Martinell, Ødegaard og Gabriel.

Gud bedre jeg gleder meg!

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Marius- said:

Får håpe Saliba har trent litt i vm. Satt vel benken 100%, og flere managere har poengtert at spillere med lite spilletid i vm kommer tilbake dårlig trente. 

Tipper Holding starter. Tap idag så tipper jeg Edu må kutte ut grillinga i morra. Vi er for short!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...