Jump to content

26.12.22 West Ham (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Marius- said:

Hvor er du på det innlegget da  Eddie 

Det er noe av det som forundrer meg mest med Nketiah. Han jobber bra og har blitt ganske god på link upspillet, men det å gjøre riktig valg med og uten ball inne i boksen skjer heller sjeldent. Nesten sånn at det virker som at han skrur totalt av. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Det er noe av det som forundrer meg mest med Nketiah. Han jobber bra og har blitt ganske god på link upspillet, men det å gjøre riktig valg med og uten ball inne i boksen skjer heller sjeldent. Nesten sånn at det virker som at han skrur totalt av. 

Enig.. når han er påskrudd er han jævlig god, men det er veldig av og på med han. Dessverre..

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Det er noe av det som forundrer meg mest med Nketiah. Han jobber bra og har blitt ganske god på link upspillet, men det å gjøre riktig valg med og uten ball inne i boksen skjer heller sjeldent. Nesten sånn at det virker som at han skrur totalt av. 

For mange slike er definisjonen på at han ikke holder mål. Men skal gi han tvilen denne gang

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

For mange slike er definisjonen på at han ikke holder mål. Men skal gi han tvilen denne gang

Jeg tror noe av det går på at han kanskje ikke er helt fysisk 'ferdig' utvikla enda for toppnivå, og at han mangler erfaring/minutter. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Ser ingen som mener det. Mener du det? :)

slapp xhaka gult på den der? 

Nei. Jeg syns Nketiah har vært god hele kampen jeg og jeg syns han får urimelig mye kritikk av en del av debattantene her på forumet 

Der var en helt glitrende vending og en perfekt avslutning.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...