Jump to content

08.05.22 Leeds (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Leeds image.png.039b814edb9f33b88680628e030e0ca6.png
Søndag 8. mai 2022, kl. 15:00. Emirates Stadium

Premier League, 35. runde

Kampen vises direkte på TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale 

Tomi - White - Gabriel - Tavares

Elneny - Xhaka

Saka - MØ8 - Martinelli

Nketiah

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi har to hjemmekamper igjen og har ikke råd til flere bananskrell på Emirates. Leeds er i fare sonen for nedrykk og vil gi alt for å få med seg poeng. 

Søndag håper jeg vi går hardt ut og tar kommandoen fra start. Vi kan ikke tillate oss flere søvnige kamper som feks kampen mot Brighton. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Mom sist kamp må selvfølgelig fortsette, ergo må White på benken.

Ellers ser laget ditt helt greit ut.

Usikker på verken eller. Vi kunne trengt White sin progressive pasningsfot her kontra Holding sin.. men samtidig så er Holding bedre rent defensivt.. Gabriel og White har generelt vært veldig gode denne sesongen, og Holding har vist seg å være en defensiv joker fra benken.

Til syvende og sist så har vi 3 gode stoppere. Det er positivt!

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Ray1955 said:

Fan, Tottenham fikk med seg 1 poeng og hadde en bra kamp - tenker vi skal få slite på torsdag.

De spilte bra og de er gode til å kontre. Vinner vi mot Leeds i dag, så kan vi legge oss litt bakpå. Det passer Tottenham dårlig. Vi kommer langt med uavgjort på torsdag hvis vi har en 4 poengs ledelse. Tottenham må vinne.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tapapa said:

De spilte bra og de er gode til å kontre. Vinner vi mot Leeds i dag, så kan vi legge oss litt bakpå. Det passer Tottenham dårlig. Vi kommer langt med uavgjort på torsdag hvis vi har en 4 poengs ledelse. Tottenham må vinne.

Leeds idag blir vel så vanskelig. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, bergkampje said:

Ingenting er sikret as, taper vi mot tottenham og Newcastle (som faktisk har vært veldig sterke hjemme) er vi ferdig. Selv med seier mot Leeds i dag

Må moderere meg selv litt, du har rett, vinner vi mot tottenham er vi mer eller mindre sikret 

Link to comment
Share on other sites

Blir en spennende innspurt. Vi skal møte to lag i fare sonen for nedrykk. De vil selge seg dyrt. Kampen borte i Newcastle blir ikke enkel og så er det stor oppgjøret mot Spurs. Håper ikke vi gjør en dårlig kamp mot Leeds,  for vi trenger en god inngang mot Spurs. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Cedric inn for Tavares. Det kan man i grunnen forstå, selv om jeg liker gutten.

Faen meg på tide spør du meg. Han har vært krise:/

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, elx said:

Faen meg på tide spør du meg. Han har vært krise:/

Jepp.

Som vingback i en bakre femmer så er han nok ålreit, men vi ser hvor jævlig krise han er i den formasjonen vi spiller i 9/10 kamper.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Stefanb said:

Jepp.

Som vingback i en bakre femmer så er han nok ålreit, men vi ser hvor jævlig krise han er i den formasjonen vi spiller i 9/10 kamper.

 

Stemmer, talentet er der... Det er det liten tvil om, men han hadde nok ikke vært god nok for Championship defensivt per nå.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...