Jump to content

08.05.22 Leeds (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi kom oss over streken, men de siste 25-30 minuttene var altfor dårlige.

Pepe forferdelig skuffende når han kommer innpå. ESR viser glimt og skaffer frispark i farlig posisjon. Laca ikke nok minutter til å vise noe særlig.

Nketiah scorer igjen etter en tabbe av en motstander. Andre målet er Martinelli veldig god og Nketiah er godt posisjonert.

1 poeng bak Chelskij, 4 poeng foran Tottene. Ligger i våre hender. Vi må lære av den siste halvtimen i dag.

Link to comment
Share on other sites

For meg er dette en perfekt kamp for våre unge gutter. Ekstremt nyttig erfaring å spille mot noen som parkerer bussen med 10 mann.

 

vi ser også at vi herjer når motstander også vil angripe, men sliter når de blir ekstremt defensive. Noe jeg er sikker på at man vet og vil jobbe med, samt se etter spillere som bidrar der i sommer.

 

Pepe… herregud… vi er heldige om vi får gitt han bort gratis.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Orakelet said:

For meg er dette en perfekt kamp for våre unge gutter. Ekstremt nyttig erfaring å spille mot noen som parkerer bussen med 10 mann.

 

vi ser også at vi herjer når motstander også vil angripe, men sliter når de blir ekstremt defensive. Noe jeg er sikker på at man vet og vil jobbe med, samt se etter spillere som bidrar der i sommer.

 

Pepe… herregud… vi er heldige om vi får gitt han bort gratis.

En mann totalt blottet for selvtillit. Vi vet jo at han kan, men får faktisk aldri sjansen. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, bergkampje said:

En mann totalt blottet for selvtillit. Vi vet jo at han kan, men får faktisk aldri sjansen. 

Det kan hende det har noe med hva han presterer på treningsfeltet. Hvis man ikke gidder på trening så bør man heller ikke få sjansen i kamper. Da man først får sjansen så er første bud å vise 110% innsats. Pepe må starte der!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Bekkern said:

Det kan hende det har noe med hva han presterer på treningsfeltet. Hvis man ikke gidder på trening så bør man heller ikke få sjansen i kamper. Da man først får sjansen så er første bud å vise 110% innsats. Pepe må starte der!

Jepp. Både Nketiah, Holding og Elneny har fått sjanser fra start, både pga skader, men også fordi de garantert viser seg frem positivt på trening. Med unntak av kampen mot Wolves har Pepe vist ytterst lite når han har kommet innpå. Nketiah var frisk nesten hver eneste gang han kom innpå denne sesongen selv om han ikke fikk ballen i mål eller fikk seg noen assist.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bergkampje said:

En mann totalt blottet for selvtillit. Vi vet jo at han kan, men får faktisk aldri sjansen. 

Flere som har svart forsåvidt - men på dette nivået handler det om å ta de sjansene man får. Om det er 10, 20, 45 eller 90 minutter. Man skal ha full innsats hver gang. Han har aldri vist evne til å presse motstander, ikke en gang med friske bein i det 80. minutt. Når han får ballen er det også særdeles uproduktivt.

 

En klubb på dette nivået har ikke råd til å bare gi han spilletid fordi han trenger selvtillit - han må faktisk yte noe. 11 mot 10,5 er ikke en god taktikk.

Link to comment
Share on other sites

selvsagt får vi penger inn for Pepe. Ganske latterlig å tro noe annet. At han ikke fungerer og heller ikke trives med Arteta ser alle. Hadde vel ikke så værst afrikamesterskap og er ennå ung. Håpet mitt er at ingen rivaler kjøper han, for med rett lag tror jeg han er bedre enn de fleste. Men ikke hos oss

Link to comment
Share on other sites

Deilig bursdagsgave fra laget det her. Dog gjorde vi det unødvendig vanskelig for oss selv. Det meste er allerede sagt om gårsdagens prestasjon. Jeg syns det er fantastisk at underdoggene Holding, Elneny og Eddie gir oss et fantastisk løft. De skulle så gjerne vært involvert tre kamper tidligere. Nå har vi alt i våre hender. Det viktigste er nå å ikke tape på torsdag. Jeg gruer meg som faen! FOYS!

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Pirès#7 said:

Den nye sangen som spilles før og etter kamp for første gang i dag. Louis dunford med angel-north London forever ga gåsehud når hele stadion sang den før og etter kampen. 

Ikke verst, men gåsehud får jeg kun av Clash/London Calling på fullt volum på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ray1955 said:

Ikke verst, men gåsehud får jeg kun av Clash/London Calling på fullt volum på Emirates.

Kan ikke sammenlignes spør du meg. Det var skikkelig allsang igår og det gir en elektrisk stemning. Det får man ikke av London calling

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Pirès#7 said:

Søk på YouTube fra når det ble sunget på stadion,  fantastisk. 

Det ble vel litt ekstra trøkk siden det var så mange fra den norske supporter klubben der i går 😁 Så forresten på bildene på TV2 i pausen  at det var noen gode gamle 1971 legender nede på banen. Charlie George, Eddie Kelly og Frank McLintock var i allefall der. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...