Jump to content

28.08.21 Manchester City (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, RP7 said:

Slag i ansiktet var lov 10 min siden. Forp.. helvete for en forskjellsbehandling

Verste er at Kolasinac "tapper" Jesus på toppen av hodet, Laporte drar til Chambers i TRYNET.

Er helt sjukt. Jeg skjønner ikke hvordan dette her fortsetter hver jævla sesong. Er jo så åpenbart forskjellsbehandling?!?!

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Gunners77 said:

3 kampen og null mål og ett tragisk forsvar. Ser hvordan sesongen ender.

Første kampen: timer før kampstart tester våre to beste spisser positivt for Covid-19, vi må endre på laget som har forberedt seg til kampen og spille med Martinelli på venstre og Balogun, som ikke hadde spilt ett eneste minutt PL-fotball tidligere. I tillegg hadde vi to debutanter i White og Lokonga. Balogun blir dog snytt for straffespark og det andre målet til Brentford skulle vært annullert. 

Andre kampen: Vi møter fjorårets vinner av CL, fortsatt uten våre to beste spisser. Den ene på benken, men når han først kommer innpå ser man at han er redusert etter å ha vært syk. Den ene stopperen som startet første kampen tester positivt for Covid-19 ikke lenge før kampen. Saka blir snytt for straffespark. 

Tredje kampen: vi møter fjorårets PL-vinner, Pepe er ute syk og vi må gjøre endringer. Mål nr to skulle vært annullert. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Herlig dømming 

Helt ærlig så burde sånne taklinger være rødt. Ironisk nok så er det bare Arsenal som får røde på sånne. Alle andre ganger er det "ja, det kunne jo blitt rødt.. men det holder med gult".

PS: For de som elsker Xhaka, dette er hvorfor jeg irriterer meg over han. Personlige feil gang på gang, og mister hodet jevnt og trutt.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Simbad said:

Så, mener du han skal bruke en skadet Gabriel, en koronasmittet White og en skadet Bellerin? Ikke alltid manager kan noe for at det må byttes spillere i de bakre rekker fra kamp til kamp.

Å endre formasjon kan også være bra i enkelte kamper. Vi spilte samme formasjon da vi slo City i semifinalen av FA-cupen. 

Pepe er blitt syk og hadde garantert startet. Ikke sikkert vi hadde spilt samme formasjon om han var frisk. 

Haha, hva er det du snakker om?

Fjern ihvertfall to av de tre som er for dårlige bak der og la Mari spille. Har hørt noen få andre klubber med suksess bruke samme midtstopperpar mer enn to kamper.

Jeg har aldri nevnt Bellerin, Gabriel eller White, dette er feberfantasier fra din side. Like skamfullt som Xhaka sin takling.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Helt ærlig så burde sånne taklinger være rødt. Ironisk nok så er det bare Arsenal som får røde på sånne. Alle andre ganger er det "ja, det kunne jo blitt rødt.. men det holder med gult".

PS: For de som elsker Xhaka, dette er hvorfor jeg irriterer meg over han. Personlige feil gang på gang, og mister hodet jevnt og trutt.

Det er nettopp det. Det er ikke likhet for reglene. Hadde alle slike taklinger ført til rødt, greit nok. Men sånn som det dømmes om dagen er det der kun gult/oransje. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Det er nettopp det. Det er ikke likhet for reglene. Hadde alle slike taklinger ført til rødt, greit nok. Men sånn som det dømmes om dagen er det der kun gult/oransje. 

Dette vet vi. Som straffesparkene for noen år tilbake for holding i feltet, dette ble dømt på en gang. Mot Arsenal sitt favør før vi ikke hørte om det mer. Så var det hands-reglene. Det ble dømt mot Arsenal gang på gang. "Soft penalties" så vi flere ganger etter at VAR ble implementert. Det samme nå med "clear and obvious". Det blir aldri dømt for Arsenal eller upartisk. Vi er det laget som har klart flest VAR avgjørelser mot oss. Det er ikke tilfeldig når det er sånn hver eneste sesong.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...