Jump to content

28.08.21 Manchester City (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.0891a6c1d8557e595c333980fd85da6e.png  Manchester City v    Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Lørdag 28. august 2021, kl 13:30 Etihad Stadium
Premier League , 3. runde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Play

Ønsket lag:

Leno

Chambers - White - Holding - Tierney

Lokonga - Xhaka

Pepe - MØ8 - Saka

Auba

Forhåpentligvis får prestasjonen til Ramsdale mot WBA Leno til å skjerpe seg. Han har ikke vært helt patent i det siste. Usikkert om White blir klar til denne. Blir han ikke tar vel Mari plass ved siden av Holding. Evt håper jeg vi stiller med 3 bak, med Tierney som tredje stopper, Saka på vingback og Mari i midten.

Leno

Holding - Mari - Tierney

Chambers - Lokonga - Xhaka - Saka

Pepe - MØ8

Auba

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

24 minutes ago, Simbad said:

 image.png.0891a6c1d8557e595c333980fd85da6e.png  Manchester City v    Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Lørdag 28. august 2021, kl 13:30 Etihad Stadium
Premier League , 3. runde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Play

Ønsket lag:

Leno

Chambers - White - Holding - Tierney

Lokonga - Xhaka

Pepe - MØ8 - Saka

Auba

Forhåpentligvis får prestasjonen til Ramsdale mot WBA Leno til å skjerpe seg. Han har ikke vært helt patent i det siste. Usikkert om White blir klar til denne. Blir han ikke tar vel Mari plass ved siden av Holding. Evt håper jeg vi stiller med 3 bak, med Tierney som tredje stopper, Saka på vingback og Mari i midten.

Leno

Holding - Mari - Tierney

Chambers - Lokonga - Xhaka - Saka

Pepe - MØ8

Auba

Bare å rydde plass til ESR. Han starter

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Det er opp til deg. Du som satte opp laget 😂
 

han er foreløpig foran MØ i køen

Jeg tror vi trenger MØs blikk og lederegenskaper fremover i banen mot City. Kanskje dette hadde vært noe 😂:

Leno

Holding - Tierney

Chambers - Lokonga - Xhaka - Saka

Pepe - MØ8 - ESR

Auba

 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Tony said:

Vi slipper ihvertfall å møte KDB. Han er ute med skade. Kanskje vi har en sjanse  da.😉

Vi har en sjanse uansett. Personlig er jeg dødsoptimistisk for tiden. Jeg var, i motsetning  til de fleste her inne, ganske så fornøyd med kampen mot Chelsea. Kampen mot WBA var fantastisk. 

Jeg tror vi slår City ganske så greit. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Tapapa said:

Vi har en sjanse uansett. Personlig er jeg dødsoptimistisk for tiden. Jeg var, i motsetning  til de fleste her inne, ganske så fornøyd med kampen mot Chelsea. Kampen mot WBA var fantastisk. 

Jeg tror vi slår City ganske så greit. 

 

1 minute ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Jeg setter sparepengene på B, og pensjonerer meg på mandag.

Liker optimismen deres 👍

Link to comment
Share on other sites

Skader:

Bellerin er tilbake i full trening, Gabriel er tilbake i trening, Partey er ventet tilbake i trening neste uke, Nketiah fortsatt ventet tilbake tidlig september, White sjekkes frem mot kampen men er sannsynligvis ute, Runarsson er tilbake i full trening, Saka og Tierney er tilbake i full trening og klare til kampen, Willian er tilbake i trening. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

Herlig at han er tilbake på banen hvertfall. Det betyr at han nærmer seg matchfitness 👍

U23-gutta snudde til seier 2-1. To mål av Kido Taylor-Hart. Gabriel spilte de første 45 minuttene. Alle måla kom i andreomgangen. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Skremmende å lese at noen vil prioritere kola som stopper foran noen som helst, gud hjelpe. En spiller med null plasseringsevne eller smartness defensivt. 

Ja mari slet mot monsteret lukaku, men er en bedre stopper enn kola alle dager i året. Hadde tapt 5-0 mot Chelsea med kolasinac bak der. 

Hadde heller brukt Xhaka som stopper foran ham. 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Pirès#7 said:

Skremmende å lese at noen vil prioritere kola som stopper foran noen som helst, gud hjelpe. En spiller med null plasseringsevne eller smartness defensivt. 

Ja mari slet mot monsteret lukaku, men er en bedre stopper enn kola alle dager i året. Hadde tapt 5-0 mot Chelsea med kolasinac bak der. 

Hadde heller brukt Xhaka som stopper foran ham. 

Vil faktisk heller se Kola enn Mari.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...