Jump to content

28.08.21 Manchester City (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Stefanb said:

Det er forbanna tull! Handler ikke om å fortjene eller ikke, regler er regler!

Jeg for min del, når vi allerede ligger under 2-0 driter i det. Håper vi taper så det synger og at Arteta er ferdig i klubben etter denne..

Fatter ikke at jeg gidder å bruke tid på dette jævla vaset vi ser.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Hvis du bytter spillere i forsvar hver eneste kamp, samt plutselig endrer formasjon, så skjer dette. 

Sjanseløst å vinne mot City med Kolasinac, Chambers og Cedric på banen. Alt annet enn å bli knust er faktisk en bragd. 

 

Sjokkerende fra Arteta nok en gang.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

At du håper vi taper for å fremme din egen agenda, sier mer om deg enn Arteta.

Gikk ikke inn i kampen å håpte at vi taper da din noldus...

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Jeg for min del, når vi allerede ligger under 2-0 driter i det. Håper vi taper så det synger og at Arteta er ferdig i klubben etter denne..

Og du kaller deg Arsenal fan. Håper aldri at Arsenal taper stort 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Du står fritt frem til å bruke forumet som ditt emosjonelle toalett, men du får stå for det du skriver.

Jeg står for hva jeg skriver. Og om jeg må gjenta meg, så gjør jeg det igjen, når vi allerede ligger under 2-0, så håper jeg at vi taper så det synger, og selvfølgelig at Arteta kommer seg til helvete ut av Arsenal etterpå. For gjenbyggningen på starte asap uten han .

 

Å snudd kampen hadde selvfølgelig vært det beste, men det har jeg 0 tro på at kan skje.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Jeg står for hva jeg skriver. Og om jeg må gjenta meg, så gjør jeg det igjen, når vi allerede ligger under 2-0, så håper jeg at vi taper så det synger, og selvfølgelig at Arteta kommer seg til helvete ut av Arsenal etterpå. For gjenbyggningen på starte asap uten han .

 

Å snudd kampen hadde selvfølgelig vært det beste, men det har jeg 0 tro på at kan skje.

Du kan gjenta deg selv til det kjedsommelige. Du ønsker at laget skal slippe inn masse mål, slik at du skal få det som du vil. Hvordan tror du spillernes selvtillit påvirkes, dersom ditt ønske om masse mål i mor går i oppfyllelse?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, AnabOle said:

Hvis du bytter spillere i forsvar hver eneste kamp, samt plutselig endrer formasjon, så skjer dette. 

Sjanseløst å vinne mot City med Kolasinac, Chambers og Cedric på banen. Alt annet enn å bli knust er faktisk en bragd. 

 

Sjokkerende fra Arteta nok en gang.

Så, mener du han skal bruke en skadet Gabriel, en koronasmittet White og en skadet Bellerin? Ikke alltid manager kan noe for at det må byttes spillere i de bakre rekker fra kamp til kamp.

Å endre formasjon kan også være bra i enkelte kamper. Vi spilte samme formasjon da vi slo City i semifinalen av FA-cupen. 

Pepe er blitt syk og hadde garantert startet. Ikke sikkert vi hadde spilt samme formasjon om han var frisk. 

Link to comment
Share on other sites

Vi startet veldig bra og vi så game-planen med å la City ligge dypt og spille ball der. Så kommer det et tilfelle hvor de får til et greit innlegg som keeper/midtstoppere burde ha full kontroll på. At en midtstopper blir gruset i lufta av en spiller som er nesten 20cm lavere er helt og holdent latterlig ræva av stopperen og har null med manager å gjøre.

At laget deretter faller sammen som et korthus med en gang etterpå? Det er jo typisk Arsenal de siste 5-6 sesongene..

Link to comment
Share on other sites

Men kolasinac får gult kort, for det samme som Laporte gjorde på Chambers :DDD 

Er ikke bare Arteta som må komme seg ut av England, samme med samtlige dommere også.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...