Jump to content

28.08.21 Manchester City (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Gunners68 said:

Vi får håpe alle spillerne stiller seg bak Arteta og spiller for ham. Hvis de mister troen på han så er det ikke sikkert vi får walk over mot Norwich hvis noen tror det.

Hvis det er noen som ikke gjør det burde det ihvertfall være takk og farvel til de! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Vi får håpe alle spillerne stiller seg bak Arteta og spiller for ham. Hvis de mister troen på han så er det ikke sikkert vi får walk over mot Norwich hvis noen tror det.

Tviler JÆVLIG på at noen her inne tror at vi får noen som helst walkovers.... vi suger jo hæstkuk.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Jeg klarte ikke å se annen omgang. Tror 45 min av det jeg så i første er maks av hva jeg tåler. 

Vi har bare sluppet inn 1 mål foreløpg i 2 omgang da. :P

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ray1955 said:

Chambers er SÅ jævla dårlig - fatter ikke at vi ikke har kvittet oss med ham for lenge siden.

Grunnen er at vi har hatt en del middelmådigheter i senere sesonger som ingen vil kjøpe , Ray. De er rett og slett for dårlige. Nå kommer det mer og mer til syne hvor dårlige disse er. De funker godt mot Fulham og WBA. Men , mot topp 4 lag så kommer nivå forskjellene virkelig til syne. Troen på deler av den gjengen som har spilt i vår defensive del av laget har medført at vi nå er på vei mot avgrunnen. 

Sesongen er lang og mye kan skje fortsatt , men nå henger vi virkelig i tauene.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

20 mnder har Arteta styrt skuta. Nå er det bunnpunktet. Nå synker vi snart. 

Jeg deler ikke din grunnleggende pessimisme, men er enig i at Arteta lever på lånt tid. Klarer han ikke å få laget til å prestere betraktelig bedre, så må han sparkes. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gunners77 said:

Verste er at jeg ikke har trua på om alle er skadefri, trur ikke det er mange eller noen hos oss som hadde fått plass på ett top 4 lag. Hva har de brukt 1,3 mil på?

Arteta sparkes i 6 poengskampen mot Norwich med tap.. Greit at forsvarspillerne ikke er gode nok for topp 10 men Arteta er ikke mannen. Denne jobben er for stor for han

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, sas2002 said:

Arteta sparkes i 6 poengskampen mot Norwich med tap.. Greit at forsvarspillerne ikke er gode nok for topp 10 men Arteta er ikke mannen. Denne jobben er for stor for han

Kunne ikke vært mer enig!! Vært litt ryggrad i han så har han trukket seg i kveld! Dette prosjektet er dødfødt!!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bekkern said:

Kunne ikke vært mer enig!! Vært litt ryggrad i han så har han trukket seg i kveld! Dette prosjektet er dødfødt!!

Jeg er svært spent på å høre hva han har å si etter denne kampen...

Her var det ikke mange lyspunkt.

Eneste lyspunktet jeg kan se, er at vi er på siste plass, som igjen betyr at vi kun har en vei og gå, og det er opp:P

Link to comment
Share on other sites

Foreløpig fasit er sisteplass. 0 poeng og 0 mål scoret. Den dårligste starten i klubbens historie.

Etter pausen venter Norwich, Burnley, Spurs og Brighton. Hvis ikke resultater og ikke minst prestasjoner er av et helt annet kaliber, må det være over og ut for Arteta. For det er jammen meg mange måter å tape fotballkamper på. Og dette var sjanseløst. På alle plan. Nitrist. 

 

image.png.efe3f02e9d38203cc20bc5872ef1aa2d.png

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, sas2002 said:

20 mnder har Arteta styrt skuta. Nå er det bunnpunktet. Nå synker vi snart. 

Man kan ikke synke fra et bunnpunkt?

 

dette var tragiske greier. Tydelig at vi hadde tapt kampen før den var påbegynt. 
jeg hadde ikke trua på poeng i dag og fryktet et stortap så jeg er ikke veldig overrasket. 
 

for meg begynner sesongen nå. 3 tap på rad i løpet av en sesong er forsåvidt ingen superkrise. Jeg er ganske trygg på at vi får en god periode fremover nå så får vi se hvor bra det blir. 
 

av spillere jeg anser som spillere for første elleveren manglet vi følgende i startoppstillingen

Gabriel, White, (Lokonga), Partey og Pepe. 
 

jeg mener vi har premier leagues femte beste tropp. Nå er det på tide å bevise det med resultater

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...