Jump to content

13.08.21 Brentford (B)


Simbad

Recommended Posts

5 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Orakelet har talt og dette blir laget:

                                 Leno
Chambers - White - Mari - Tierney
                       Elneny - Xhaka 
             Pepe - Smith-Rowe - Saka

                         Willian  

Skyt orakelet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jaja- 9 mnd med nervene utenpå huden venter. Frustrasjon, sinne, oppgitthet, nervøsitet, spenning, glede og forhåpentligvis noe ekstase beskriver mine alt for mange år som supporter.

Etter fjorårets ekstremt begredelige sesong trengte jeg en lang pause.  
Har aldri sett så lite preseason kamper, har ikke hatt forhåpninger og har nesten ikke giddet å følge med på overganger og rykter. Trodde nesten jeg var kurert helt til jeg våknet med hjertebank og snev av optimisme kl 05 i dag. Derfra og ut har klokken gått sakte og nå går jeg i ring hjemme og er pissnervøs og stresset. Fader ta- skal det aldri slutte?Alt for gammel og voksen til å skulle ha disse følelsene. Jeg blir flau når min kone beskriver meg ovenfor venner. Det er pinlig å høre hvor ekstremt barnslig jeg blir og hvor mye dumt jeg klarer å lire av meg under en kamp. Hadde jeg sett en annen godt voksen person gjøre det samme, uten å forstå hvordan han har det, ville jeg trodde det var noe alvorlig galt fatt..

Ang lag så vet jeg ikke hvem som er fit, hvem som har prestert og knapt nok hvem som har kommet til klubben. Håper dog vi har fått tilbake driv, selvtillit og ønske om å prestere. 
 

Alle med goonere; håper de neste 9 mnd bringer mer lykke enn frustrasjon og at Spurs aldri noen sinne må vinne noe som helst. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, RP7 said:

Jaja- 9 mnd med nervene utenpå huden venter. Frustrasjon, sinne, oppgitthet, nervøsitet, spenning, glede og forhåpentligvis noe ekstase beskriver mine alt for mange år som supporter.

Etter fjorårets ekstremt begredelige sesong trengte jeg en lang pause.  
Har aldri sett så lite preseason kamper, har ikke hatt forhåpninger og har nesten ikke giddet å følge med på overganger og rykter. Trodde nesten jeg var kurert helt til jeg våknet med hjertebank og snev av optimisme kl 05 i dag. Derfra og ut har klokken gått sakte og nå går jeg i ring hjemme og er pissnervøs og stresset. Fader ta- skal det aldri slutte?Alt for gammel og voksen til å skulle ha disse følelsene. Jeg blir flau når min kone beskriver meg ovenfor venner. Det er pinlig å høre hvor ekstremt barnslig jeg blir og hvor mye dumt jeg klarer å lire av meg under en kamp. Hadde jeg sett en annen godt voksen person gjøre det samme, uten å forstå hvordan han har det, ville jeg trodde det var noe alvorlig galt fatt..

Ang lag så vet jeg ikke hvem som er fit, hvem som har prestert og knapt nok hvem som har kommet til klubben. Håper dog vi har fått tilbake driv, selvtillit og ønske om å prestere. 
 

Alle med goonere; håper de neste 9 mnd bringer mer lykke enn frustrasjon og at Spurs aldri noen sinne må vinne noe som helst. 

🤣kjenner meg igjen. Har vært urolig i hele dag. Kjerring og unger har rømt huset fordi de vet hvordan jeg er når det er kamp.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, RP7 said:

Jaja- 9 mnd med nervene utenpå huden venter. Frustrasjon, sinne, oppgitthet, nervøsitet, spenning, glede og forhåpentligvis noe ekstase beskriver mine alt for mange år som supporter.

Etter fjorårets ekstremt begredelige sesong trengte jeg en lang pause.  
Har aldri sett så lite preseason kamper, har ikke hatt forhåpninger og har nesten ikke giddet å følge med på overganger og rykter. Trodde nesten jeg var kurert helt til jeg våknet med hjertebank og snev av optimisme kl 05 i dag. Derfra og ut har klokken gått sakte og nå går jeg i ring hjemme og er pissnervøs og stresset. Fader ta- skal det aldri slutte?Alt for gammel og voksen til å skulle ha disse følelsene. Jeg blir flau når min kone beskriver meg ovenfor venner. Det er pinlig å høre hvor ekstremt barnslig jeg blir og hvor mye dumt jeg klarer å lire av meg under en kamp. Hadde jeg sett en annen godt voksen person gjøre det samme, uten å forstå hvordan han har det, ville jeg trodde det var noe alvorlig galt fatt..

Ang lag så vet jeg ikke hvem som er fit, hvem som har prestert og knapt nok hvem som har kommet til klubben. Håper dog vi har fått tilbake driv, selvtillit og ønske om å prestere. 
 

Alle med goonere; håper de neste 9 mnd bringer mer lykke enn frustrasjon og at Spurs aldri noen sinne må vinne noe som helst. 

Velkommen tilbake. 
 

du er som meg, ergo er du normal - og kona di har ikke peiling 😂

Link to comment
Share on other sites

Bare 2 timer igjen folkens. Aner i innleggene over her at nervene er i høyspenn. Det gjelder sikkert ikke bare de to over her , men mange med de. 

Kjerring og unger forlater huset , durer hjem til krokodillen ( svigermor ) for å kunne føre en normal samtale 🙂 Vinner vi i kveld så kommer de fort hjem igjen , taper vi så kommer de hjem på søndag ettermiddag 🙂 

Fotball er ikke til å spøke med 🙂 Her er det ikke snakk om liv eller død , men noe som er enda viktigere en det - som ringreven Bill Shankly sa.

Link to comment
Share on other sites

Positivt overrasket over laguttaket. Blir spennende å se både Lokonga og White med fulle debuter!

Offensivt bør vi ha nok 'firepower' til å skape problemer for Brentford. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Hva vet vi egentlig om dette Brentford laget ? Jeg har ikke giddet å sjekke noen verdens ting om de som spiller der . Hvem frykter vi i det laget ?

Det kollektivet er deres styrke. De spiller på høy risiko - så la oss pisse på dem

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...