Simbad Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 (edited) Southampton v Arsenal Lørdag 23. januar 2021, kl 13:15. St Mary's StadiumFA-CUP, runde Kampen vises direkte på Viasat Sport 1/ Viaplay Edited January 20, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 To kamper mot samme motstander på samme bane ila. 3 dager. Jeg vet hvilket lag jeg helst vil se, men jeg vet ikke om det er så lurt mtp. ligaen. Dog vil jeg gjerne gå videre i FA Cupen. Tror vi kan gå med litt godt og blandet her. Gabriel, Niles, Elneny, Pepe, Willian, Nelson og Martinelli inn mens Tierney, Partey, Saka, Smith-Rowe, Aubameyang og Lacazette får seg en hvil og blir klare til neste kamp. Leno Cedric - Holding - Gabriel - Niles Elneny - Xhaka Pepe - Willian - Nelson Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 3 minutes ago, Stefanb said: To kamper mot samme motstander på samme bane ila. 3 dager. Jeg vet hvilket lag jeg helst vil se, men jeg vet ikke om det er så lurt mtp. ligaen. Dog vil jeg gjerne gå videre i FA Cupen. Tror vi kan gå med litt godt og blandet her. Gabriel, Niles, Elneny, Pepe, Willian, Nelson og Martinelli inn mens Tierney, Partey, Saka, Smith-Rowe, Aubameyang og Lacazette får seg en hvil og blir klare til neste kamp. Leno Cedric - Holding - Gabriel - Niles Elneny - Xhaka Pepe - Willian - Nelson Martinelli Jeg vil ikke se AMN på venstrebacken igjen, ever. Ergo, må en av Saka/Tierney spille denne kampen også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 1 hour ago, Tapapa said: Jeg vil ikke se AMN på venstrebacken igjen, ever. Ergo, må en av Saka/Tierney spille denne kampen også Behovet for en ny "backup spiller" på venstre back er så absolutt til stede. Jeg vet at jeg til dels motsier tidligere kommentarer jeg har kommet med der jeg har argumentert med at Saka kan være backup i den posisjonen. Saka er så absolutt god nok til å være backup, men han er så god i sin nye rolle at han bør slippe back-jobben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 1 hour ago, Tapapa said: Jeg vil ikke se AMN på venstrebacken igjen, ever. Ergo, må en av Saka/Tierney spille denne kampen også Maitland Niles har flere gode kamper på venstreback enn han har dårlige. Blant annet 2 banens beste mot Liverpool. Jeg er ikke super fan av han på på venstresiden, men jeg vil ikke at Tierney som akkurat misset en kamp skal spille denne. Det er viktig å bruke troppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 22, 2021 Report Share Posted January 22, 2021 Vi må prioritere PL . Bruk de som brukes kan i cup kampen og spar de som har vært skade utsatt. Vi har en flott historikk med FA cupen , men PL er viktigere. Vi spiller borte mot samme laget neste tirsdag og det er en viktigere kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted January 22, 2021 Report Share Posted January 22, 2021 2 hours ago, Gunners68 said: Vi må prioritere PL . Bruk de som brukes kan i cup kampen og spar de som har vært skade utsatt. Vi har en flott historikk med FA cupen , men PL er viktigere. Vi spiller borte mot samme laget neste tirsdag og det er en viktigere kamp. Det er en vanskelig vurdering. En seier i FA-cupen vil gi plass i Europa, og enda et trofé. Jeg vet ikke hvor mye vinneren får i kroner og øre. Hva kan vi realistisk håpe på å oppnå i PL? Det er mange lag foran oss, og mange av de er i god form. Villa lurer bak oss med mange kamper til gode. Det blir et veldig jevnt oppgjør om plassene i Europa. Er en 6.plass i PL, viktigere enn seier i FA-cupen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 22, 2021 Report Share Posted January 22, 2021 Vi har vunnet FA cupen to ganger i senere tid som har gitt oss plass i EL. Elsker FA cupen og dens historie , men om den gir oss et voldsomt økonomisk utbytte vet jeg ikke. Tviler på det. EL gir oss noen kroner i kassen. Men , på sikt vet jeg ikke hvor mye disse torsdags kampene gir rundt omkring i fjerne strøk. Akkurat i disse tider er det jo helt spesielle omstendigheter og betyr ingenting for supporterne. Vi får omtrent ikke sett en enste kamp. Det er veldig jevnt i toppen for tiden og hadde ikke hadde noe i mot om vi lå på 6 plassen. Det er langt bedre en der hvor vi var for noen uker siden. Da nærmet nedrykks spøkelset seg og jeg hadde vel ofret et bein for en 6 plass i PL 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Leno Bellerin - Holding - Gabriel - Cedric Elneny - Xhaka Pepe - Willian - Martinelli Nketiah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Spesielt med 2 keepere på benk. Blir tøft idag. Nellson skal lånes ut sies det derfor ikke på benk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 2 minutes ago, sas2002 said: Spesielt med 2 keepere på benk. Blir tøft idag. Nellson skal lånes ut sies det derfor ikke på benk. Pepe og William må bevise noe idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Det må Eddie også . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 15 minutes ago, Gunners68 said: Det må Eddie også . Neida. Ser ingen framtid for han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Det er det jeg også mener 🙂 Har lenge ment at han holder championship nivå. Så får jeg heller spise de ordene når han lager hat trick i dag 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Herregud for noen elendige avslutninger ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Elneny din kødd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 23, 2021 Author Report Share Posted January 23, 2021 Maks uflaks... Gabriel har virket fryktelig rusten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Så var det innlegskvaliteten da Bellerin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Innlegg og pasninger er til tider jævlig vanskelig å få til. Bellerins innlegg var ikke savnet sist , da Cedric viste hvordan det skal gjøres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Elneny og Eddie blir nok igjen i garderoben. Det er dessverre evnene. Kan ikke skylde på innsatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 23, 2021 Author Report Share Posted January 23, 2021 Synes Cedric og Bellerin burde bytte plass. Cedric er villig, men utilpass på venstre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 (edited) 16 minutes ago, Simbad said: Synes Cedric og Bellerin burde bytte plass. Cedric er villig, men utilpass på venstre. Enig. Bellerin tar ingen initiativ offensivt. Evner ikke til å utfordre 1 mot 1 og når Pepe får ballen så er Bellerin løpt tilbake. Det skapes aldri overtall på høyre. Eddie blir spist opp og rommet fra midten og opp blir for stor avstand. 2 bytter i pausen må gjøres. Oppspillene til Holding har vært grusomt sålangt Edited January 23, 2021 by sas2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted January 23, 2021 Report Share Posted January 23, 2021 Nketiah har vel bevist over lang tid at han ikke har noe tilføre klubben, begynner å tvile på Bellerin og. Hadde ikke gjort meg noe om vi hadde kvittet oss med de. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 23, 2021 Author Report Share Posted January 23, 2021 En av grunnene til at ESR har gjort det så bra, er at han har spillere rundt seg som jobber med ham. Verken Willian eller Pepe er ikke spesielt gode til å bevege seg uten ball og de er ikke gode til å skape rom for hverandre. Nketiah beveger seg, men er ikke i nærheten av å være noen Laca. Håper Willian, Pepe og Nketiah etterhvert går av for Willock, Saka og Laca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 23, 2021 Author Report Share Posted January 23, 2021 (edited) Partey på vei inn. Elneny må nok vike. Saka inn for Martinelli også. Edited January 23, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts