Jump to content

23.01.21 Southampton (B) FA-cup


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, RP7 said:

Her avgjør dessverre dommeren kampen. Alt i alt en ganske god kamp faktisk. Ser at mange er veldig negative, jeg er ikke helt enig i det. Saints har vært gode i år stiller omtrent toppet. De blir fullstendig dominert i 75 minutter hjemme. 
Pépé har så mye bra og så mye frustrerende på en gang. Får han litt flyt og selvtillit så kan han dominere i PL. Nå skjer de magiske ting med ballen på egen banehalvdel og ikke offensivt. 
 

Nketia har knapt rørt en ball på 2 mnd, skjønte ikke hvorfor han skulle spille. Er helt ute av form og bidrar null og nix. Martinelli svak, Bellerin svak, Gabriel rusten. 
Saka svak da han kom inn og Thomas vil for mye helt på egen hånd. Da blir resultatet litt så som så

Delvis enig. Men jeg forventer mer innsats, spesielt av Willian

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fa-Cupen var en mulighet til å få litt posetiv blest i en eller møkkræva sesong , det skvipet vi sendte utpå der viste at vi ikke ville ha den muligheten. Elneny er et tomt skall med ballen, Gabriel begynner å minne mer om Gabriel som var her før han, Willian må vi bare kjøre Øzil strategien på. Begynner å gi opp Pepe. Eddie holder ikke tippeliga nivå, lurer på hvorfor Balougan ikke blir prioritert over. Bellerin kan vi også kvitte oss med

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Er du så emosjonell når du skriver, at du ikke tar med i betraktningen at dette er første kamp etter skade? Han er månedens spiller ved tre anledningre, denne sesongen

Gabriel var rusten ja men han er vår klart beste midtstopper.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, sas2002 said:

God kamp? Trur du så 6-1 kampen fra 2004 i reprise.😀

Hehe- nei. Men, se på lagene. Saints skaper egentlig utrolig lite. Holding var meget god mot Ings og midtbanen hadde betydelig bedre kontroll enn hva jeg hadde fryktet. 
Det var fremover det sviktet og spesielt Nketiah er utrolig lett å lese. Den siste sjansen han får er egentlig vanvittig stor og det var meget svakt å ikke treffe mål. 
Skal han lykkes så trenger vi en 3-5-2 formasjon. Da kan han få feks Laca til å bryte med forsvarer slik at han selv kan løpe og ikke bli stasjoner. 
 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Rosicky07 said:

Fa-Cupen var en mulighet til å få litt posetiv blest i en eller møkkræva sesong , det skvipet vi sendte utpå der viste at vi ikke ville ha den muligheten. Elneny er et tomt skall med ballen, Gabriel begynner å minne mer om Gabriel som var her før han, Willian må vi bare kjøre Øzil strategien på. Begynner å gi opp Pepe. Eddie holder ikke tippeliga nivå, lurer på hvorfor Balougan ikke blir prioritert over. Bellerin kan vi også kvitte oss med

Ikke helt enig her. Vi har fortsatt muligheten til å få en god plassering i PL og vi har fortsatt EL å spille for.

Elneny er en god squadspiller og bedre defensivt enn Xhaka. Men han og Xhaka sammen blir veldig statisk.

Gabriel har vært ute lenge, ikke rart at han er rusten. Men han spilte seg opp i løpet av kampen og kommer garantert sterkt tilbake.

Willian har vært skuffende, helt enig med den.

Eddie er best når han kan ligge i boksen og være en 'fox in the box', men han får også fryktelig lite servert sin vei i dag. Han er fortsatt ung, men han må begynne å prestere bedre snart. 

Link to comment
Share on other sites

Willian og Pepe har fått så mange muligheter til å spille seg inn i laget. Det vil ikke lykkes for de hos oss. Hvor lenge  skal vi fortsette å bruke de ? Nå er vi ute av liga cupen og FA cupen . Det er PL som gjelder nå , samt EL mot Benfica. 

Nå holder det ikke lenger med mange av de som fikk muligheten i dag. Det var ingen overraskelse at vi ikke lyktes i dag. Vi så det med en gang lag oppstillingen kom. 

Nå snakkes det mye om Balogun. Han kan neppe være dårligere en Eddie. La gutten få prøve seg. Vil ikke se Eddie starte flere kamper for Arsenal. Han har bevist nok en gang at han er championship spiller.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

Willian og Pepe har fått så mange muligheter til å spille seg inn i laget. Det vil ikke lykkes for de hos oss. Hvor lenge  skal vi fortsette å bruke de ? Nå er vi ute av liga cupen og FA cupen . Det er PL som gjelder nå , samt EL mot Benfica. 

Nå holder det ikke lenger med mange av de som fikk muligheten i dag. Det var ingen overraskelse at vi ikke lyktes i dag. Vi så det med en gang lag oppstillingen kom. 

Nå snakkes det mye om Balogun. Han kan neppe være dårligere en Eddie. La gutten få prøve seg. Vil ikke se Eddie starte flere kamper for Arsenal. Han har bevist nok en gang at han er championship spiller.

Balogun skal i troppen på tirsdag for Eddie ellers så er jeg Arteta out😀

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, sas2002 said:

Det er lov å gjøre feil. Innse at William ikke fungerte og selg han. 

Er han "salgbar"? Jeg har mine tvil. 

Det er lett å si "selg", det er vanskeligere å gjøre det rent praktisk. 

 

PS! Jeg er dog enig med deg da også jeg ønsker William ut av laget. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...