Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
6 minutes ago, Simbad said:

For en sesong han har. Arteta kommer til å få hodepine når han skal velge mellom Jesus, Eddie og Flo neste sesong. 

Virkelig et luksusproblem det her 😅 Men, Jesus er den beste av de per dags dato. Eddie har vært god, og Flo har vært rå på lån, men Jesus har hevet nivået i laget. Ikke bare fordi han er jævlig god, men fordi han er en spiller de andre ser opp til.

Blir vanskelig å si hva som skjer til sommeren, men jeg klarer ikke å se for meg at vi beholder Jesus, Eddie og Balogun. En av de to siste drar nok videre..

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Stefanb said:

Virkelig et luksusproblem det her 😅 Men, Jesus er den beste av de per dags dato. Eddie har vært god, og Flo har vært rå på lån, men Jesus har hevet nivået i laget. Ikke bare fordi han er jævlig god, men fordi han er en spiller de andre ser opp til.

Blir vanskelig å si hva som skjer til sommeren, men jeg klarer ikke å se for meg at vi beholder Jesus, Eddie og Balogun. En av de to siste drar nok videre..

Aller helst håper jeg på at vi beholder ham neste sesong. Da har vi 3 spisser som alle kan spille på vingen

Men det er nok lite sannsynlig, så håper Flo går på lån til et PL-lag neste sesong. Da får han sjansen til å vise at han kan gjøre det i PL også. Men er redd for at vi blir nødt til å selge. Dog bør vi kunne få ganske mye for ham etter en slik sesong i Ligue 1.

21 år gammel, 11 mål og 1 assist på 19 kamper.

Link to comment
Share on other sites

Balogun med hattrick i dag mot FC Lorient! 

Reduserte til 1-2 på straffespark og scoret deretter 3-2 og 4-2 målene. 

Spilt ca 84 minutter nå. 

Jeg håper virkelig vi klarer å finne plass til ham og minutter i neste års tropp. 

 

Og Tavares med et sykt raid og fin assist. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Mye skriverier om Balogun om dagen, og det med rette. Syns Sky oppsummerer det bra: 
 

Arsenal's coveted youngsters have all suffered setbacks in the last few years. Emile Smith Rowe had an injury-laden loan spell at RB Leipzig and came back without an appearance. Eddie Nketiah sat on the bench at Leeds under Marcelo Bielsa and nearly walked away from the club last season doing the same under Arteta.

William Saliba was frozen out of the Gunners' first-team set-up and training with the U23s, Gabriel Martinelli picked up an anterior cruciate ligament injury in 2020 just as he was breaking into the first-team. Bukayo Saka's meteoric rise couldn't even go without a Euro 2020 penalty miss. Every Arsenal youngster who is thriving at the moment has suffered an early blow. Arteta wanted the same from Balogun.

 


image.png.5503d7f1bf11198f71725289b03c8845.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 2/12/2023 at 6:20 PM, Simbad said:

Balogun med sitt 15. mål i Ligue 1 I dag. Scoret 3. målet i 4-0 seieren mot Troyes, noe som gjør at Reims ligger på 9. plass, ett poeng foran Lyon med en kamp mer spilt. 

 

Er kanskje han vi skulle prøvd på topp, isteden for Nketiah. Nketiah har tidvis gjort det godt. Men i flere kamper er han totalt usynlig.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, elx said:

 

Er kanskje han vi skulle prøvd på topp, isteden for Nketiah. Nketiah har tidvis gjort det godt. Men i flere kamper er han totalt usynlig.

Jeg ser for meg at vi beholder ham neste sesong, så har vi Jesus, Eddie og Balogun til å kjempe om plassen. Så selger vi den av Eddie og Balogun som får minst spilletid neste sommer og setter på en tilbakekjøpsklausul.

Hadde Balogun ikke allerede vært Arsenalspiller, ville han nok kostet minimum £60 mill til sommeren, så der kan vi 'spare penger' og bruke de på en Parteybackup/-arvtager. 

Link to comment
Share on other sites

Balogun med sin første straffebom i Ligue 1. Et elendig straffespark som Schmeichel redder enkelt. Balogun vant straffesparket selv. Spilt 56 minutter.  Nice 0-0 Reims

Edit: Ramsey starter for Nice. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
×
×
  • Create New...