Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

1 hour ago, Orakelet said:

Litt miksede beskjeder på Twitter… noen sier at skaden er alvorlig og andre at det er mindre. Så ikke kampen selv så fåe krysse fingrene og håpe…

Det skal visstnok ha skjedd midt i førsteomgang. Han spilte ifølge det jeg leser resten av omgangen uten for store problemer, men begynte å halte mot slutten av den. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Simbad said:

Det skal visstnok ha skjedd midt i førsteomgang. Han spilte ifølge det jeg leser resten av omgangen uten for store problemer, men begynte å halte mot slutten av den. 

Ser nå at sjefen for Blackpool sier at var veldig hoven og at han spilte 30 minutter med skade heller ikke er bra. Mulig ligament-skade. 
 

regner med Arsenal er på ballen..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Cedric, Smith-Rowe og Vieira starter for U21 laget mot Swansea i dag.

20220817_195410.jpg

ESR(i MØ8-rollen) og Vieira(i Saka-rollen) spilte de første 45. Viste små glimt av magi, men gjorde lite av seg. Cedric spilte hele kampen og var solid(som forventet på dette nivået). Scoret 2-1 målet på frispark. Etter ca 39 min fikk en Swansea-spiller gule kort nr 2 etter to taklinger av Lino Sousa(første fratok ham en god kontringsmulighet, andre taklingen fikk jeg ikke med meg) som hadde en god kamp.

Ellers: Azeez(I Partey-rollen) er for god for dette nivået og trenger sårt et lån med masse spilletid slik jeg ser det. Taylor Foran(Høyre stopper, 18 år) ser også ut som en spiller som burde få et lån, kanskje etter denne sesongen.

Ideho(venstreving, 19 år) er spennende(scoret 1-1 målet), med god fart og teknikk men var i dag veldig egoistisk og tok ofte feil valg. 

Link to comment
Share on other sites

Azeez og Marquinhos trenger et utlån på et høyere nivå enn det her. Førstnevnte kan sammen med Patino fort bli to spillere som kan bli mer enn gode nok for førstelaget om noen år hvis de matches riktig.

Ellers kjekt å se at Smith Rowe og Vieira får litt matchtrening. Forhåpentligvis ser vi de begge på benken i helga.

Edit: Brooke Norton-Cuffy er også en spiller som trenger et lån til for å få jevnlig spilletid på et høyere nivå. 

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

Balogun med en fantastisk kamp i går. Scoret 1 mål, 1 mål anulert for hårfin offside og kunne hatt hele 5 målgivende passninger på 100% sjanser medspillerne ikke klarte å putte i mål. Var komisk å se de håpløse avslutningene til medspillerne.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Balogun med en fantastisk kamp i går. Scoret 1 mål, 1 mål anulert for hårfin offside og kunne hatt hele 5 målgivende passninger på 100% sjanser medspillerne ikke klarte å putte i mål. Var komisk å se de håpløse avslutningene til medspillerne.

Wow. Må sjekke opp høydepunktene til den kampen

Link to comment
Share on other sites

Baloguns målstreak stopper på 3. Ikke fått noe særlig med baller å jobbe på i den fjerde kampen. Reims tok en tidlig ledelse og Lyon har hatt ballen veldig mye i jakt etter utligning. Spilt 61 minutter og Balogun er byttet ut. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...