Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

Når det gjelder Willock så er det vel også et spørsmål om 'Castle har råd til å kjøpe han. For hver god kamp han spiller for de så øker vel også prisen. Det ryktes at Arsenal ikke er interessert i å forhandle om en pris som er lavere enn £30mill++.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

Når det gjelder Willock så er det vel også et spørsmål om 'Castle har råd til å kjøpe han. For hver god kamp han spiller for de så øker vel også prisen. Det ryktes at Arsenal ikke er interessert i å forhandle om en pris som er lavere enn £30mill++.

Det er klart at Willocks siste kamper har medført at han nå omtales og at verdien øker. Hva han er verd vet ikke jeg , men ryktene sier i flg Polljen at salg under £30 mill ikke er interessant.

Da er det vel en typisk Arsenal greie å ta Willock tilbake , sette ham på benk , og frigi ham om 2 - 3 år.

Link to comment
Share on other sites

Personlig kunne jeg gjerne sett Willock få sjansen på midten sammen med Partey med Smith-Rowe foran seg. Han har mye å forbedre seg på, men jeg tviholder på at han er verdt det i lengden. For å ikke snakke om at han er "one of our own".

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Stefanb said:

Personlig kunne jeg gjerne sett Willock få sjansen på midten sammen med Partey med Smith-Rowe foran seg. Han har mye å forbedre seg på, men jeg tviholder på at han er verdt det i lengden. For å ikke snakke om at han er "one of our own".

En av våre egne , mye å forbedre seg på og at det er verdt det i lengden. Spørsmålet er bare om hvor mye tid er en manager villig til å gi feks Willock og Nelson før de må gå. Har på følelsen av at du kan starte Eddie i hver kamp og det blir ikke noe ut av det. Da er muligheten for å få mer ut av Willock. Nelson - ja , hva vet vi om han nå. Han får ikke spilletid.

Ingenting hadde vært bedre om at Willock og Nelson begynner å levere for oss. Disse to sammen med Saka , ESR og Martinelli vil ha mange sesonger foran seg. 

Det er sikkert greie gutter , vi har fostret de opp , men nåløyet er trangt og du må levere straks du får muligheten. Det begynner å haste for noen av de.

Link to comment
Share on other sites

Nei det er det det spørs på. Men, jeg mener at Nelson og Willock har talentet som skal til. Får de tilliten? Det er noe helt annet som du er inne på. En manager blir målt på resultater, og da er det dessverre ikke bare å la et talent som Willock eller Nelson få spille uansett hvor bra eller dårlig de presterer.

Men, jeg hadde syntes det hadde vært usedvanlig moro.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tony said:

Willoch er den yngste spilleren til å score i 5 kamper på rad i pl siden Jose Antonio Reyes gjorde det i 2004.

Willoch (Kåre) er ganske gammel, mens Willock er betydelig yngre.

Ganske rått egentlig.

Ganske spot on dette fra Ljungberg også:

 

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Willock med nok et mål for Newcastle.

Hvis han kommer tilbake å fortsetter fremgangen kan han absolutt bli noe for oss. Pr dags dato er jeg fortsatt veldig usikker. 

Men skal sies at han har noe vi mangler. En egen evne til å komme seg inn i boksen med løp fra dypet. Det får vi ikke med Partey, Xhaka og Elneny

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Han må selvfølgelig fortsette utviklingen sin, men 7 mål på rad er ganske rått. Det er utvilsomt et stort talent der som jeg er redd vi kommer til å angre på at vi slapp hvis vi selger han.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Han må selvfølgelig fortsette utviklingen sin, men 7 mål på rad er ganske rått. Det er utvilsomt et stort talent der som jeg er redd vi kommer til å angre på at vi slapp hvis vi selger han.

Jeg er også fan av Willock og mener han er god nok i tospann med Partey (som har spilt knallbra i dag). 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Jeg er også fan av Willock og mener han er god nok i tospann med Partey (som har spilt knallbra i dag). 

Partey - Willock
Saka - Smith-Rowe - Nelson
Martinelli

Ja takk ❤️ 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg er også fan av Willock og mener han er god nok i tospann med Partey (som har spilt knallbra i dag). 

Det er heldigvis ikke meg han må overbevise. Håper jeg tar feil. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Polljen said:

I følge Sky Sports så har Steve Bould fått sparken som trener for U23-laget til Arsenal. 

https://www.skysports.com/football/news/11095/12314341/steve-bould-arsenal-sack-u23-coach-after-30-years-at-the-club

Lykke til videre Bouldy. Resultatene for U23 har ikke vært allverden. Kanskje det er like greit å skille lag.?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Tapapa said:

God og grundig artikkel om Joe Willock. Den sier vel strengt talt hans spillestil ikke passer oss og at han bør selges. Det er vanskelig å være uenig. 

https://www.facebook.com/327243013579/posts/10158946059248580/

 

Jeg er bare delvis enig. Joe er fortsatt ung og kan lære. Den kvaliteten som vi mangler av våre midtbanespillere nå som Joe har er de dype løpene inn i boksen. Klarer han å lære disiplin, når han kan ta de løpene og når han må holde igjen er det ikke helt umulig at han kan bli en viktig spiller for oss. Men enn så lenge kan han kanskje være en super sub for oss når vi trenger mål? 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
3 hours ago, Polljen said:

Er nok vår nye tredje målvakt.... Han har også fått drakt nr 33 som Mat Ryan hadde sist sesong, så det store spørsmålet er nå hvem som blir vårt andrevalg i mål.

Akkurat Matt Ryan følte jeg vi bare rota vekk. Klassekeeper

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...