Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 2 months later...
1 hour ago, Simbad said:

Azeez er offisielt tilbake(Arsenal.com), så er spørsmålet, hva er planen for ham videre? Er han tiltenkt en rolle mot Pool til torsdag? 

Tviler på det. I følge Arseblog fikk han ikke nok spilletid i League One klubben han var i

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ben Elfen said:

Tviler på det. I følge Arseblog fikk han ikke nok spilletid i League One klubben han var i

Kanskje han blir sendt ut på nytt lån da? Burde være nok av klubber i League one eller på lignende nivå i utlandet som trenger en midtbanespiller? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Selv om det ikke har kommet inn noen nye signeringer for førstelaget enda, har den 17 år gamle venstrebacken Lino Sousa signert for akademiet vårt fra WBA. 

Han har representert England på juniornivå, men er også kvalifisert til å velge Portugal. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Hvis det lille vi fikk sett av Marquinhos fra pre-season er nok å gå ut i fra, tror jeg Marquinhos fort kan begynne å utfordre Pepe og Nelson om å være backup for Saka. Hvis han har en god utvikling i løpet av denne sesongen tror jeg faktisk han også kan begynne å utfordre Saka enten mot slutten av sesongen eller neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Simbad said:

Hvis det lille vi fikk sett av Marquinhos fra pre-season er nok å gå ut i fra, tror jeg Marquinhos fort kan begynne å utfordre Pepe og Nelson om å være backup for Saka. Hvis han har en god utvikling i løpet av denne sesongen tror jeg faktisk han også kan begynne å utfordre Saka enten mot slutten av sesongen eller neste sesong.

Slapp av litt nå 😂 Det var en kamp hvor han var ganske god. Han skal ta jævlig store steg for å nærme seg Saka :P

Ellers elsker Blackpool Charlie Patino

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...