Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

15 minutes ago, sas2002 said:

Martinelli og Saka kalles supertalenter og kan bli store. Resten blir championship eller nedre halvdel tabell spillere. Tierney kan fort bli vår Robertson. Bellerin har alt for store tekniske mangler og han er ikke noe talent lengre.

For ett kalenderår siden var det nesten ingen som snakket om Saka. Ungdommer utvikles i forskjellig tempo. Syns det er ganske prematurt å avskrive Nketiah, Willock, ESR og Nelson.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Syns det er ganske prematurt å avskrive Nketiah, Willock, ESR og Nelson.

Enig. Det er også veldig fort gjort å glemme hvor unge de er, og at ikke alle kan være like gode som Messi når de er 18-19 år gamle. 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Simbad said:

Enig. Det er også veldig fort gjort å glemme hvor unge de er, og at ikke alle kan være like gode som Messi når de er 18-19 år gamle. 

500 kr på at Eddie ikke har 5 mål når vi er kommet til 01.01.2021

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, sas2002 said:

500 kr på at Eddie ikke har 5 mål når vi er kommet til 01.01.2021

I ligaen eller..? For han har scoret 7 senior mål for Arsenal allerede.. 2 i ligaen, 2 i EFL og 3 i FA Cupen.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
On 7/16/2020 at 10:32 PM, sas2002 said:

Til info. Fra seriestart sept 2020 til 01.01.2021

Sesongen 2020 er over. Kun seriespill. Det som betyr noe.

Så her ble status 0 mål i PL på 14 kamper. Dere optimister har dere like stor trua på at denne mannen er framtiden.

Samme utvikling i Leeds der han mistet plassen til Bamford. Nei selg han og sats heller på Balogun.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 7/16/2020 at 4:08 PM, Stefanb said:

PS: Jeg klarte å glemme Smith-Rowe på lista tidligere! At det er mulig. Fortsatt kanskje det største talentet vi har i klubben. Han er en spiller jeg ønsker tar plassen til Özil i troppen neste sesong.

Bare siterer meg selv her jeg.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Tapapa said:

Jeg liker også å sitere meg selv når jeg vil poengtere noe eksepsjonelt intelligent. 

Noen skylder meg penger. Det ble for få mål på Eddie. Mange hadde jo ståltrua på Sonogo 2.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, sas2002 said:

Noen skylder meg penger. Det ble for få mål på Eddie. Mange hadde jo ståltrua på Sonogo 2.

Sanogo var dessverre særs uheldig med skader. Det samme kan sies om at annet eksepsjonelt talent, nemlig Diaby. 

Link to comment
Share on other sites

Venter bare på at Nelson skal få sitt endelige gjennombrudd neste sesong. Potensialet hans er latterlig høyt, men får han ikke sjansen hos oss så ønsker jeg at han drar videre. Han fortjener virkelig en sjanse.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Venter bare på at Nelson skal få sitt endelige gjennombrudd neste sesong. Potensialet hans er latterlig høyt, men får han ikke sjansen hos oss så ønsker jeg at han drar videre. Han fortjener virkelig en sjanse.

Bifalles. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Stefanb said:

Willock med mål mot City. Skaffer straffe og skyter selv. Bommer, men setter returen. :) 

Han tar iallefall skikkelig ansvar. Kanskje er det dette utlånet som gjør at karrieren hans virkelig skyter fart?

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Simbad said:

Han tar iallefall skikkelig ansvar. Kanskje er det dette utlånet som gjør at karrieren hans virkelig skyter fart?

6 mål så langt på lån. 5 mål på de siste 5 kampene. Mål mot bla. Tottenham, Liverpool og City.

Målfarlig er han. :) 

Link to comment
Share on other sites

Willock har utvilsomt et talent. Han har ikke lykkes hos oss som ESR og Saka. Om han blir solgt eller kommer tilbake vet vi ikke ennå. Hva om det kommer inn nye og bedre spillere hos oss til sommeren . Hva blir Willocks situasjon i Arsenal da ? Mest sannsynlig havner han på benken igjen. Han er kommet til et punkt hvor viktige beslutninger må tas. Han har økt sin verdi hos Newcastle , det er det ingen tvil om. Jeg tror det beste for Willock er og gå nye veier.

Nelson har vi ikke sett mye til denne sesongen. Han er også et bra talent. Men , hvor lenge skal talentet vente på sin sjanse. Han får jo ingen spilletid. Tror også han er best tjent med å prøve nye veier. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...