Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

Fikk bare sett de 10 første minuttene :)

Vet noen om det er mulig å laste ned kampen, og eventuellt hvor?

Deiligt med en stor seier. Men det er vel ikke helt avgjort enda? Reservelagskamper og jr kamper blir det mye mer mål i enn i A-lags kamper. Så Liverpool har enda en mulighet til å ta dette igjen.

Noen som vett hva tid returkampen går av staben?

Link to comment
Share on other sites

imponerende av ungguttene! Men som også Bould sa, jobben er bare halvferdig. Og apropos Bould, hans jobb med de unge spillerne kan ikke ha gått upåaktet hen hos ledelsen i klubben. Aner vi her en fremtidig arvtager til Wenger? :)

Spørst vel ikke om han snart forsvinner til en klubb som kjemper om en Uefa cup plass. Ser for meg at han snart er i Wigen eller noe sånn.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool v Arsenal

 

FA Youth Cup sponsored by E.ON, Anfield

 

Tuesday, May 26, 2009, 19:45(20.45 norsk tid)

Kampen visese på Setanta 1

 

Med tanke på motstanderen er det artig at nettopp denne kampen går den 26.mai! Det er jo en dag som skal markeres uansett; Michael Thomas og 20 år, its up for grabs...! :) :)

Link to comment
Share on other sites

Gilles Sunu

 

Fin "speiderartikkel" om vår unge franskmann. Virker som en veldig fotballfaglig smart spiller som også har kvaliteter som god pasningsspiller med stor fart og bra skudd. Håper han fortsetter fremgangen og kan ta en plass i førsteelleveren om noen år, selv om veien dit er lang...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Akkurat nå viser ATVO sesongpremieren Arsenal reservene mot Fulham reservene på Underhill.

 

Laget:

 

Wojciech Szczesny

Ignasi Miquel

Kyle Bartley

Kerrea Gilbert

Gavin Hoyte

Francis Coquelin

Conor Henderson

Sanchez Watt

Nacer Barazite

Gilles Sunu

Jay Simpson

 

Inbyttere:

 

James Shea

Rhys Murphy

Cedric Evina

Roarie Deacon

Luke Freeman

Link to comment
Share on other sites

2-0 ;) Dobbel fransk med Sunu og Coquelin! Gikk glipp av begge scoringene... :/

 

 

Sunu scoret et utrolig bra mål og man kan kanskje sammenligne det med det den avslutningen som Arshavin hadde mot Blackburn i fjor eller Bohinen mot England i 93..

Link to comment
Share on other sites

Sunu kan bli god han, men eg har større tro på Coquelin. Han dominerte midtbanen fullstendig, så der tror eg vi har en ny Fabregas..

 

Må også nevne at Bartley spilte godt i går og lang pasningene han serverte var meget imponerende, gang på gang serverte han dem presist til spissene..og da skal det bli artig å se flere reservelags kamper denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

"Enn skal tidlig krøkes som god krok skal bli" er vel et ordtak, men dette var vel litt for ungt kanskje??

 

Må også få kommentere at eg har aldri sett en Engelsk artikkel, skrevet av Engelskmenn med bokstaven "Æ" før.. (FC Nordsjælland).. 090826032359770668.gif

Link to comment
Share on other sites

"Enn skal tidlig krøkes som god krok skal bli" er vel et ordtak, men dette var vel litt for ungt kanskje??

 

Må også få kommentere at eg har aldri sett en Engelsk artikkel, skrevet av Engelskmenn med bokstaven "Æ" før.. (FC Nordsjælland).. 090826032359770668.gif

Sanderson skriver med æ. ø og å av og til fordi han er såpass dyktig og tar seg tiden tror jeg ;)

 

Vil gjerne ha en opsjon på spilleren men å hente en 11 åring er for dumt

Link to comment
Share on other sites

Resvervene vant 4-0 i kveldens kamp, Sunu, Watt (2) og Eastmond scoret målene. Fra førstelaget var det vel bare Armand Traore som spilte. Men et nytt navn (for meg) befant seg på benken, nemlig Ignasi Miquel, aldri hørt om.

 

Og traore ble skadet. Merida spilte også

 

BE

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...