Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

Forsvarsspillerne var gode, ja. De fikk ikke veldig mye å jobbe med, men midtforsvaret med Paul Rodgers og Luke Ayling passet godt sammen. Spesielt sistnevnte spilte en glimrende kamp, og fortsetter den gode formen han har hatt denne sesongen. Dette er en mann for fremtiden. Gavin spilte forøvrig godt på backen, og bar kapteinsbindet for dagen. Ogogo gjorde ikke mye av seg på venstrebacken, men hadde et utrolig raid i midten av førsteomgang.

 

Ingen av disse er dog førstelagsmateriale med det første. Rodgers og Ogogo vil neppe noen gang bli det heller, mens Ayling og Hoyte har potensiale. Tror snart Håvard kommer inn her igjen, og blir enten Ayling eller Hoytes makker i midtforsvaret.

 

Keeperen imponerer meg stadig. At Mannone ikke får flere sjanser til å vise seg frem noe sted forundrer meg. Han er 20 år gammel, og er et stortalent. Snart vil han kreve førstelagsspill, eller i det minste en benkplass - altså noe nærmere førstelaget, men det kan vi tydeligvis ikke gi ham. At han ikke får muligheten enten i Liga Cupen eller FA Cupen er ihvertfall skuffende. Tror han har større potensiale enn Fabianski, uten at jeg har sett alt for mye av polakken.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Herlig trekning dette! Selvfølgelig blir ikke dette noen walkover, spesielt med tanke på det Burnley gjorde i forrige runde, men jeg fikk plutselig stor tro på semifinale for youngguns nå. Veldig gledelig!

 

Også bra at United fikk PL-motstand.

Link to comment
Share on other sites

Jeg frykter laget vårt kan komme til å undervurdere dem litt. Når vi i tilegg spiller mot dem på bortebane, tror jeg det kan bli hardt. Det tekniske nivået til Burnely ligger på et langt lavere nivå, så de kommer til å bruke fysikken for å vinne kampen. Det blir i alle fall fin trening for ungguttene, da de får føle hvordan det er å spille mot et skikkelig fysisk lag som kommer til krige hardt. Jeg håper gutta være vinner denne kampen, slik at de kommer til sem-finalen og dermed får spille to nye kamper. Om det blir finale eller ikke er ikke like viktig spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hyggelig lesing, Simpson ser ut til å få ny kontrakt. Noe jeg syns han fortjener. Han har vist fram potensiale som en slags Ian Wright, pluss at han visstnok også kan spille på kanten? Han gjorde det jo knallbra på utlån i fjor, så dette føler iallefall jeg var fortjent.

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig lesing, Simpson ser ut til å få ny kontrakt. Noe jeg syns han fortjener. Han har vist fram potensiale som en slags Ian Wright, pluss at han visstnok også kan spille på kanten? Han gjorde det jo knallbra på utlån i fjor, så dette føler iallefall jeg var fortjent.

Dette høres bra ut. Spennende type. Han var som sagt veldig god på utlån i fjor, og tipper det blir utlån på han etter jul nå. Han har ikke imponert for reservelaget i år, men var god mot Wigan i Liga-cupen. Han viser tydligvis gode takter på trening, og det trekker nok opp for han, samtidig som man ser potensialet i han. Blir gøy å følge utviklingen hans

Link to comment
Share on other sites

Hoyte handed new Gunners contract

 

Arsenal manager Arsene Wenger has handed England youth international defender Gavin Hoyte a new long-term contract at the Emirates Stadium.

 

Dette er jo en gladnyhet!

 

Broren hans var en ekte gooner som utviste forbilledlig lojalitet til klubben. Bare synd han ikke nådde helt opp ferdighetsmessig. Vi får håpe lillebror utvikler seg enda bedre enn storebror og en dag blir en fast spiller for oss.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kan minne om at kveldens reservelagskamp mot West Bromwich Albion er avlyst, grunnet dårlige baneforhold.

 

Link

 

Kjipt dette. Hadde gledet meg til å se Eduardo i aksjon ikveld, men da må vi nok vente noen dager til.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

25 min. Stoke Res - Arsenal Res 1-1.

Stoke scorte på heading, dårlig markering av forsvaret.

Deretter scorer Wilshere på retur. Vrister skrått fra venstre side av 16 meteren oppi motsatt hjørne, litt Roberto Carlos style, bare kontrollert ikke hardt! Vakker scoring!

 

40 min.

Eduardo bommer alene med keeper på pasning fra Merida. Burde ha scoret!

Link to comment
Share on other sites

Randall blir jo farlig når han mister ballen. MEGET stygg takling

 

Pff, var jo ikke så ille. Han kunne kommet med strake bein. Synes det var en helt ok takling, selvfølgelig frispark, men ikke snakk om noe mer. En god, engelsk takling :lol:

Link to comment
Share on other sites

Grei omgang. Dudu ikke helt i slag enda, og det er vel naturlig. Ser at han nøler og trekker seg litt. I tillegg misset han en sjanse som han vanligvis setter uten problemer. Var forøvrig en nydelig kontring.

Merida viser mer og mer hva som bor i han og Biscoff har slett ikke gjort seg bort. Vår norske venn derimot..

 

Har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med:

Får lyd på alle mulige streams etc, men aldri lyd på Arsenal TV online. Noen som kan hjelpe meg? Har prøvd oppdatering av spiller, sette etter endringer på lydkort osv uten at det har hjulpet. Faktisk første og eneste gang jeg har opplevd å få bilde uten lyd. Har vært slik i noen mnd.

Anyone??

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...