Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

Var så ekstremt digg når Wilshere putta den i vinkelen så lett som ingenting. Jeg lo høyt, spesielt da jeg så at Wenger satt og humra for seg selv.

 

Denne karen fylte år 1. januar i år! HAN ER KNAPT 16!

 

Tror vi får se Jack i CC neste sesong. Det er han uten tvil god nok til.

Link to comment
Share on other sites

De jeg får med meg foreløpig som spiller er Nordtveit, Rodgers, Barazite, Traore, Sunu, Fonte, Hoyte, Wilshere, Mannone.

 

Sunu kom vel på for en skadet Diaby etter hva jeg skjønte.

Ikke fått med meg så mye enda, akkurat logget inn :-|

 

Vi har mange unge og lovende spillere for fremtiden, det er det ingen tvil om.

Masse gode tekniske spillere som er omtrent helt som å se a-laget. Kanskje ikke

helt samme nivå enda da men :-|

Link to comment
Share on other sites

Fa*n jeg har lyst til å se kampen!! Noen som ahr lagoppstillingen? Wilshere høres jo enorm ut. 14 mål har han i sesongen utenom den idag!!

 

Mannone

Ogogo :: G. Hoyte :: Nordtveit :: Rodgers

Barazite :: Emmanuel-Thomas :: Wilshere :: Traore

Sunu :: Fonte

Link to comment
Share on other sites

Hvis disse stjernene blomstrer opp til å bli a-lags materiale om noen år så vil vi ha et forrykende mannskap fremover :)

 

Fantastisk mål av Wilshere og en glimrende pasning på det første målet. Stor stor klasse!

Link to comment
Share on other sites

Henry Lansbury er eit stort talent i arsenal om ikke det største. men, eg fyller ganske godt med på reservelaget og delvis med på U18 laget så ser eg aldreg at han spiller. Er han på Lån? skada? eller kor har han blitt av? noen som veit noe?

 

Henri har vært skadet og borte fra reservelaget en god stund grunnet glandular fever (kan desverre ikke det norske ordet for det), men han er tilbake i full trening nå, men man vil ikke ta noen sjanser med han så vi får nok ikke se noe mer til Henri denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Henry Lansbury er eit stort talent i arsenal om ikke det største. men, eg fyller ganske godt med på reservelaget og delvis med på U18 laget så ser eg aldreg at han spiller. Er han på Lån? skada? eller kor har han blitt av? noen som veit noe?

 

Henri har vært skadet og borte fra reservelaget en god stund grunnet glandular fever (kan desverre ikke det norske ordet for det), men han er tilbake i full trening nå, men man vil ikke ta noen sjanser med han så vi får nok ikke se noe mer til Henri denne sesongen.

 

Kyssesjuka..

Link to comment
Share on other sites

Ifølge youngguns skal Arsenal visstnok hatt den irsk/norske keeperen Sean McDermott på prøvespill.

Han skal visst ha vært på prøvespill i Manchester United også, men Manshit hadde ikke plass til en til keeper.

Gutten har sagt at han vil spille landslagskampene sine for Irland (selv om han er født, bor og er oppvokst i Norge. Hvertfall slik jeg forstod det)

 

Greit, dere får lese det selv :blink: . Youngguns

Link to comment
Share on other sites

Reservelags kamp ikveld mot Aston Villa klokken 20.00 Norsk tid. Sendingen begynner på Arsenal TV kl 19.45. (som også kan sees fra ATVO)

 

Tilbake i startelveren er Kirean Gibbs. Gibbs som har vært på utlån til Norwich siden 31. Januar. Gibbs fikk med seg 6 starter og en som inbytter hos Glenn Roeders Norwich. Arsenal kommer til Villa Park med en ubeiseret rekke som nå er på 6 kamper. I start oppstillinger til Aston Villa er Isiah Osbourne som har fått flere starter på A-laget gjennom sesongen. Sist kamp endte med 1-0 seier til Arsenal.

 

Aston Villa: Taylor, Lund, Baker, Osbourne, Roome, Lowry, Salifou, Herd, Williams, Weimann, Bannan

Subs: Forrester, Albrighton, Bevan, Lichaj, Delfouneso

 

Arsenal: Vito Mannone, Paul Rodgers, Armand Traore, Rene Steer, Abu Ogogo, Kerrea Gilbert, Jay Emmanuel-Thomas, Kieran Gibbs, James Dunne, Nacer Barazite, Rui Fonte.

 

Subs: Emmanuel Frimpong, Jack Wilshere, Wojciech Szczesny, Thomas Cruise, Rhys Murphy

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...