Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

er det bare dataen min som er treig eller er det virkelig slow-motion på det junior/resserve lags målet?

 

Jeg har ikke ISDN og den er like treig hos meg ;)

Så det er nok slow-motion

Målet til Bendtner i signaturen til Jazze er ikke slow-motion på min data.

Hvordan viker det målet på din data da?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dette var fryktelig skuffende. Barazite var en spiller jeg forventet ganske mye av denne sesongen. Han hadde nok spilt fast i Liga Cupen, og fått god erfaring og møtt sterk motstand der, i tillegg til flere innhopp i ligaen.

 

I Segunda Division i Spania er det ikke allverdens motstand, så jeg er usikker på hvor stort utbytte han vil ha av dette.

 

Håper inderlig de får spilletid da, slik at dette er godt for noe. Ellers blir jeg forbanna, hvis et år av utviklingen til giganttalentet Barazite går i vasken.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Da var det klart for serieåpning mot Chelsea for reservene. Didier Drogba er med for Chelsea!

 

Wojciech Szczesny

Abu Ogogo

Kieran Gibbs

Francis Coquelin

Kyle Bartley

Gavin Hoyte

Jack Wilshere

Mark Randall

Jay Simpson

Rui Fonte

Fran Merida

 

James Shea

Jay Emmanuel-Thomas

Paul Rodgers

Rhys Murphy

James Dunne

 

COME ON ARSENAL!

Link to comment
Share on other sites

1-0 Randall!!! Nydelig skills av Randall og co der inne i 16-meteren, selvom forsvaret til Chelsea kan diskuteres... Fortsett slik!

 

Arsenal overkjører russerne! Og nylig et fantastisk skudd av Fonte rett i stolpen! Dette kan bli morro til reservelag å være :)

 

Det er spilt 30 minutter, og Chelsea kommer mer inn i kampen. Flere sjanser for Chelsea nå! Et skudd fra Sinclair reddes på strek av Ogogo, og Szczesny står veldig bra!

Link to comment
Share on other sites

er det bare dataen min som er treig eller er det virkelig slow-motion på det junior/resserve lags målet?

 

Jeg har ikke ISDN og den er like treig hos meg :)

Så det er nok slow-motion

Målet til Bendtner i signaturen til Jazze er ikke slow-motion på min data.

Hvordan viker det målet på din data da?

det går som vanlig faktisk!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...