Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

Fra nettavisen: Paul Rodgers har forlenget sitt utlån fra Arsenal og blir i Northampton ut sesongen.

 

Ytterligere informasjon på Arsenal.com

 

Da får han spille sammen med kaptein Jason Crowe som hadde tre registrete kamper for oss. Så vidt eg vet så innehar han fortsatt rekorden på kjappest utvisning i Arsenal, da han bare "spilte" 33 sekund før det røde kortet kom opp. Dette var i ligacup-kamp mot Birmingham i -97.

 

Gleder meg til å se hva det blir ut av Rodgers etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Stemmer det og den kampen vises direkte på Setanta Sports og livesport247 (fra Setanta Sports 1)..

 

Dette er laget Bould starter med:

 

Shea

Eastmond - Bartley - Ayling - Cruise

Frimpong - Coquelin

Watt - Wilshere - Thomas ©

Sunu

 

Inbyttere: McDermott - Evina - Ozyakup - Murphy - Afobe

Link to comment
Share on other sites

Stemmer det og den kampen vises direkte på ArsenalTV for dem som har konto der, men også på livesport247 (fra ArsenalTV?)..

 

Wilshere er den eneste som eg vet som er med til i troppen til denne kampen..

 

Vises fra ArsenalTVO eller Setanta som også viser kampen live.

Link to comment
Share on other sites

Stemmer det og den kampen vises direkte på ArsenalTV for dem som har konto der, men også på livesport247 (fra ArsenalTV?)..

 

Wilshere er den eneste som eg vet som er med til i troppen til denne kampen..

 

Vises fra ArsenalTVO eller Setanta som også viser kampen live.

Er vel bare lyd fra Arsenal TVO, men er ikke noe problem å finne en stream til Setenta som viser kampen med bilder ;) Nå skal vi videre til semifinale, og knuse spurvene på WHL :-|

Link to comment
Share on other sites

Stream her:

 

http://www.justin.tv/vipsports5/popout

 

Gleder meg til å se dette talentfulle laget idag!

 

Coquelin, Thomas, Wilshere, Ayling og Frimpong som nøkkelspillere, og hvis vi legger til Afobe i tillegg, så har vi flere talenter som garantert kommer til å spille på høyt nivå senere i karrieren!

 

Lykke til folkens! :-|

 

Edit: Etter 5 minutter scorer Tottenham, på sin første sjanse.. flott!

Link to comment
Share on other sites

Tottenham opp i ledelsen etter 5-6 minutter... Blir tøft for ungguttene det her!

 

Edit:

Virker som om vi har ballen mest, men sliter med å skape målsjanser. Tottenscum er farlige på kontringer...

 

Hørt den før?

 

Edit2:

 

1-1!! Kyle Bartley med bakhodet/ryggen på corner

Link to comment
Share on other sites

Jay Thomas har vært veldig god. Og Sanchez Watt hadde nettopp et veldig godt skudd som gikk rett over tverra.

 

Spennende kamp nå.

 

Er det over to kamper, eller bare en?

 

Edit:

Tottenham er kommet veldig godt med i kampen nå, og vi sliter litt. Bølger mye frem og tilbake, men Tottene er nære.

 

Edit2:

 

Rhys Murphy er kommet innpå for Sunu(?)

Link to comment
Share on other sites

19.000 tilskuere, ikke dårlig til å være white hart lane! ;)

 

Noen som har funnet ut om det blir ekstraomganger?

 

.. For en fysikk Thomas har :o

 

Konge!! 2-1 :D

 

 

3-1 :-| Rhys Murphy setter spikeren på kista ;)

Link to comment
Share on other sites

Da venter City eller Norwich i semifinalen. Alltid like godt å slå spurs! :-|

 

 

Mulig at det kan bli City, siden de er cup holdere, men man skal aldri si aldri..

 

Må også si meg VELDIG imponert over det Jay Emmanuel-Thomas gjør i dag!!

Link to comment
Share on other sites

Digg! Jeg så kun de siste 15 og må si jeg er ekstremt imponert over Frimpong! Kaptein Thomas var også god. I alle fall sistnevnte har garantert en framtid i PL. Skikkelig fysikk på den gutten! Herlig å se at laget spiller bra - selv om den "største" stjernen Wilshere tydligvis forsatt sliter formen. City / Norwich skal være en overkommelig motstand. Hvilke lag kan vi eventuelt møte i en finale?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...