Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

DET var en stygg takling. Idiot, Randall. Soleklart rødt kort, fullstendig unødvendig.

 

For øvrig artig å se Eduardo komme inn der for å si sin mening, etter det han har opplevd, burde man jo nesten tro at han argumenterte for rødt :lol:

Link to comment
Share on other sites

2-2, Wilshere igjen, via en forsvarsspiller. Denne gangen med høyrebeinet. Både god og heldig, da kan vi ikke be om mer, Jack :lol:

Link to comment
Share on other sites

Syns først det så riktig ut, men etter å ha sett reprisen er jeg litt mer tvilende...

 

Enig i at Randall er farlig så kanskje greit after all

 

Hun dommern der er dårlig :lol:

 

Kjerringer kanke fotball.. :)

 

Wilshire er den store stjernen i dag, er ikke første gangen det :D

Link to comment
Share on other sites

Grei omgang. Dudu ikke helt i slag enda, og det er vel naturlig. Ser at han nøler og trekker seg litt. I tillegg misset han en sjanse som han vanligvis setter uten problemer. Var forøvrig en nydelig kontring.

Merida viser mer og mer hva som bor i han og Biscoff har slett ikke gjort seg bort. Vår norske venn derimot..

 

Har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med:

Får lyd på alle mulige streams etc, men aldri lyd på Arsenal TV online. Noen som kan hjelpe meg? Har prøvd oppdatering av spiller, sette etter endringer på lydkort osv uten at det har hjulpet. Faktisk første og eneste gang jeg har opplevd å få bilde uten lyd. Har vært slik i noen mnd.

Anyone??

Jeg har det på akkurat samme måte,ingen lyd på ATVO. Sendte de mail, men ikke fått svar.

Kjedelig.

Er det andre som har samme problemet og enda bedre; er det noen som har løsninger?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Og der er Arsenal videre til 6. runde (kvartfinale) i FA Youth Cup, etter en komfortabel 4-0 seier på bortebane mot Sunderland etter scoringer av Lansbury 2, Jay Emmanuel-Thomas og Benik Afobe :P

I neste runde venter vinneren av Plymouth Argyle og Tottenham Hotspurs

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...