Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

Jay Simpson har gått på lån til Millwall ut året

Det er bra at han får matching i førstedivisjon, men jeg hadde gledet meg til å se han i ligacupen. jeg håper indelig at han ikke "lider" den samme skjebnen som de fleste av de andre utlånte spillerne --> blir i klubben. Gutten har en ekstremt lysende framtid og jeg tror han kan bli vår neste store engelske stjerne som er egenprodusert!

Link to comment
Share on other sites

"The visitors soon had a sniff of their own when Louis Castles danced his way through a crowd of players, but the impressive Nordtveit was across quickly to steer the ball to safety. It would prove to be Portsmouth’s only foray into the Arsenal box in the opening period. "

 

Fantastisk bra at Håvard allereie har gjort det såpass bra i Gunners-drakta..!! Aner vi konturane av ein framtidig landslagskaptein?? ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ungdommene vant igjen, 5-0, i går mot Leicester, og vant 7-1 mot Watford forrige helg. De har nå 4-1-0 og 21-5 i målforskjell. Synes det er dårlig av Arsenal.com å ikke oppgradere, det står om de tre første kampene, men bare resultatet mot Watford og ingenting om Leicester-kampen. Så har derfor søkt rundt på nettet, og til slutt funnet noe da.

Ser igjen ut som gutta skal klare denne avdelinga, og tror de, i år, kan nå helt til topps. I og med at det var Leicester som ifjor stoppet de, i sluttspillet, i serien. I Youth Cupen var de bare uheldige ifjor, og kan vinne også denne. Lever i troen på Stevie's lag jeg. Der er det mange lovende spillere skal jeg si <_< Så blir spennende å "følge" dem videre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så nå at Reservene spilte 0-0 mot Tottenham (usikker på om det var første laget eller reservene dems ;) )

http://www.arsenal.com/matchreport.asp?thi...res&fxid=326765

 

Så også at Nordtveit ikke var med på banen eller benken, er han forsatt skada? =/

 

Oppmerksom idag eller? :)

Link to comment
Share on other sites

Så nå at Reservene spilte 0-0 mot Tottenham (usikker på om det var første laget eller reservene dems ;) )

http://www.arsenal.com/matchreport.asp?thi...res&fxid=326765

 

Så også at Nordtveit ikke var med på banen eller benken, er han forsatt skada? =/

 

Oppmerksom idag eller? :)

Han er nok fortsatt skadet ja! Han er jo en av stjernene i laget :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

For de som har Arsenal TV Online begynner straks reservenes kamp mot Derby.

Vi har flere a lag spillere med. Denilson starter og Justin Hoyte spiller fra start.

Nortveit og Djorou som midtstoppere. Spennende!

Link to comment
Share on other sites

1-0 til Arsenal 5 minutter før pause. Nacer Barazite tar jobben i egne hender og setter på drivet. Går hele veien selv og setter ballen i nettet. Fin scoring, og særdeles fortjent.

 

Hvordan får man sett reserve kampene? Går på match centre men ingenting skjer.. :lol:

 

EDIT: Glem det.. så det nå.. var visstnok noe som het LIVE :D

 

Kjempe mål av Sunu, men fantastisk gjort at Traorè!

Link to comment
Share on other sites

Imponerende seier at unggutta!

Laget som spilte i dag holdt jo litt kvalitet med tanke på at Justin Hoyte, Djourou, Fabianski, Denilson og Traore spilte som har fått med seg en del erfaring fra førstelaget. :D

 

Syns det hadde vært morsomt om Wenger hadde tatt med Barazite, Sunu, Murphy, Nordtveit eller noen av de andre på benken i de siste kampene denne sesongen slik at noen av dem kanskje kunne fått et innhopp eller to. Tror det kunne gjort seg. :D

Link to comment
Share on other sites

Nå er det like før Arsenal Reserves - West Ham Reserves sparkes i gang på Arsenal TV Online. Det skal bli en tøff kamp for unggutta mot nummer to på tabellen, men jeg føler at det er overkommelig hjemme på Underhill.

 

PS: Håvard Nordtveit skal få prøve seg på høyreback og Abou Diaby er tilbake fra skade og spiller på midten. I tillegg får Jack Wilshere prøve seg fra start.

Link to comment
Share on other sites

Okei, få høre korleis en skaffer seg ATVO. :-|

Arsenal TV Online

 

Se nederst til høyre på siden. Er veldig nyttig og ha dersom en vil være oppdatert på intervjuer og høydepunkter fra kampene. Nå kan man altså også se Arsenal TV fra klokken 17.00(?) på kvelden, hvor man kan se U18, Arsenal Reserves og Arsenal Ladies.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...