Jump to content

2019.11.23 Southampton (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Verminator5 said:

Våre forsøk på å spille oss ut bakfra er så patetiske, at jeg ikke eier ord.

Enig. Spille ut bakfra er greit hvis man har en plan for angrepet. Det har ikke emery. Det som skjer i angrepet er tilfeldig uten plan. Samme er defensive når vi mister planen grunnet ræva offensivt spill.

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Ikke blir jeg sint når vi slipper inn mål. Man vet jo at de kommer. Ikke blir jeg glad når vi scorer. Man vet jo at det kastes bort. 

Som å se meg selv overvåket :) Man blir totalt likegyldig til hva som skjer. Det er somregel da alle normale lag sparker manager når fansen føler det slik. Men ikke hos oss.  

Link to comment
Share on other sites

Helt ufattelig at vi ikke klarer å sette Soton på flere prøver defensivt med tanke på våre offensive spillere. 

Målet vi slipper inn er nok en juniorfeil. Klager på dommer og har hendene på hofta når frisparket går. 

Målet vi scorer er litt heldig, men sterkt av Laca. 

For hver kamp som går og vi fortsetter å skape mindre enn motstander, samt gjøre lignende juniorfeil gang på gang, mister jeg både tålmodighet og respekt for Emery. 

Link to comment
Share on other sites

Det verste er at jeg tror en manager med bedre planer og mindre detaljstyring her, ville satt en rakett i ræva på laget. Skal lite til for at dette skal bli bedre. Si hva man vil om statistikk, men vi taper absolutt alle statistikker både offensivt og defensivt for tiden. Det bør ringe en alarm snart, vi blir dårligere for hver uke! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Det verste er at jeg tror en manager med bedre planer og mindre detaljstyring her, ville satt en rakett i ræva på laget. Skal lite til for at dette skal bli bedre. Si hva man vil om statistikk, men vi taper absolutt alle statistikker både offensivt og defensivt for tiden. Det bør ringe en alarm snart, vi blir dårligere for hver uke! 

+1

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Verminator5 said:

Ikke blir jeg sint når vi slipper inn mål. Man vet jo at de kommer. Ikke blir jeg glad når vi scorer. Man vet jo at det kastes bort. 

ja, likegyldigheten er i ferd med å bre seg i hele klubben fra topps og ned til oss supportere. Helt ødeleggende. 

Link to comment
Share on other sites

Det er akkurat som i første kamp under Emery. Ingen plan, ingen struktur og ingen samhandling. Dette er helt utrolig. Hvordan er det mulig å få så mange gode fotballspillere til å bli så dårlige sammen. Det i seg selv er faktisk en prestasjon i seg selv

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...