Verminator5 Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Vi forsvarer oss heroisk nå. To svært gode blokkeringer på kort tid, forhindrer flere baklengs😂😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Just now, Tapapa said: Syv minutter tilleggstid, syv minutter med ytterlig lidelse Jepp. Er slik det er. Southampton burde leda 1-4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Just now, Marius- said: Jepp. Er slik det er. Southampton burde leda 1-4 Vet ikke, men de vinner noe så jævlig fortjent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Laca , yeah. Dette er en tragisk kamp uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Soton må gjerne score et par til, slik at Emery bare må sparkes. Dette er bare for jævlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 (edited) Den fortjente vi ikke... Ikke LITT en gang.. Edited November 23, 2019 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Selv ikke spillerne bryr seg nok til å feire. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Just now, Gunners68 said: Laca , yeah. Dette er en tragisk kamp uansett. Yeah, hurra hurra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Se der fikk vi 1p. Burde uansett være kroken på døra for emery. Men det skjer jo ikke. Faen jeg tar meg En pause fra hele Arsenal. Snakkes når emery er vekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Foran Tottenham for øyeblikket.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 1 minute ago, Marius- said: Se der fikk vi 1p. Burde uansett være kroken på døra for emery. Men det skjer jo ikke. Faen jeg tar meg En pause fra hele Arsenal. Snakkes når emery er vekk Det er ikke mulig å ikke sparke ham nå. Dette er så dårlig at det ikke kan beskrives. Det er en skandale uten sidestykke. Mannen er tilbakestående. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Jeg syns oppriktig synd på Southampton. I dag så de ut som et meget godt fotballag og de hadde fortjent så mye mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 D Just now, Tapapa said: Jeg syns oppriktig synd på Southampton. I dag så de ut som et meget godt fotballag og de hadde fortjent så mye mer. De burde vunnet med 2-3 mål. Et ran at Arsenal får poeng Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Nitriste prestasjoner og resultater over lang tid. Men kjenner jeg Arsenal-styret rett, lar de nok dette skure og gå noe tid til, før det uungåelige skjer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 6 minutes ago, Safe Hands said: Nitriste prestasjoner og resultater over lang tid. Men kjenner jeg Arsenal-styret rett, lar de nok dette skure og gå noe tid til, før det uungåelige skjer. CHAMPIONSHIP Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Kanskje Pep får sparken ved et chelseatap? Jeg foreslår at vi henter han! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Med dagens mannskap må det angripes. Det er kun en manager i verden som kan få det offensive på skinner. Gi Wenger ut sesongen. Sikre CL og deretter gå for Rodgers med Bergkamp som assistent. Vinn vinn vinn for alle parter. Billigere løsning får man ikke. Emery er ikke dyr. Wenger vil elske å være den som redder. Rodgers får et lag som er bedre enn noe annet utgangspunkt han har hatt. Han var en slip av SG7 unna å vinne PL med et mannskap som var svakere enn Leicester sitt da de vant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 40 minutes ago, bergkampje said: Kanskje Pep får sparken ved et chelseatap? Jeg foreslår at vi henter han! Da blir det pep-talk og ikke videotitting i pausen 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 42 minutes ago, Tapapa said: Da blir det pep-talk og ikke videotitting i pausen 😀 Det vi trenger er Røff talk. La oss hente Røffa Benitez så kampen i reprise nå. var ikke verdt det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 Har nettopp sett kampen i opptak - rystende ! - et lag i full oppløsning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 7 minutes ago, Ray1955 said: Har nettopp sett kampen i opptak - rystende ! - et lag i full oppløsning. Det er helt sjukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.I.P Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 arsenal er faktisk blitt det kjedeligste laget å se i pl, det går bare på tvers og bakover, null og niks framover. til helvet ut med emery NÅ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.I.P Posted November 23, 2019 Report Share Posted November 23, 2019 2 hours ago, RP7 said: Med dagens mannskap må det angripes. Det er kun en manager i verden som kan få det offensive på skinner. Gi Wenger ut sesongen. Sikre CL og deretter gå for Rodgers med Bergkamp som assistent. Vinn vinn vinn for alle parter. Billigere løsning får man ikke. Emery er ikke dyr. Wenger vil elske å være den som redder. Rodgers får et lag som er bedre enn noe annet utgangspunkt han har hatt. Han var en slip av SG7 unna å vinne PL med et mannskap som var svakere enn Leicester sitt da de vant. #WENGER INN. kan ikke bli dårligere enn dette som servers nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 24, 2019 Report Share Posted November 24, 2019 Vi har ikke noen ting å komme med nå og det blir like ille mot Norwich og Brighton. Hjemme kampen mot Frankfurt er en kamp hvor mange kommer til å holde seg vekke. Noen som tror det sitter 60000 inne på stadion torsdag for å vise sin støtte. Det vil mest sannsynlig bli en kamp med et meget lavt antall supportere tilstede. Blir nok en klar protest mot ledelsen den kvelden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted November 24, 2019 Report Share Posted November 24, 2019 Emery har nå trenet klubben i 18 mnder. Jeg har ikke sett et kjedeligere og så dårlig sammensatt lag siden midten av 90 tallet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts