Polljen Posted October 16, 2019 Report Share Posted October 16, 2019 Sheffield United v Arsenal Mandag 21. oktober 2019, kl 21:00, Brammal LanePremier League, 9. serierunde Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo Utilgjengelige spillere: Det har ikke kommet noen offisiell oversikt fra klubben over skader de siste to ukene, men jeg har vel forstått det slik at Reiss Nelson er ute noen få uker etter å ha pådratt seg en skade ved spill/trening på Englands U-23. Lacazette nærmer seg vel snart å kunne bli klar igjen, men jeg tror nok vi må vente til slutten av måneden til han er klar, kanskje mot CP en uke etter denne kampen eller i Carabao Cup sist i oktober. Pepe er sannsynligvis ikke utilgjengelig, men det er litt motstridende info på nettet om deres kvalikkamp mot Niger til Afrikamesterskapet skal spilles denne helgen eller om den skal spilles i neste landslagspause. Uten at jeg er sikker så tror jeg det siste alternativet er mest sannsynlig. Vi har ingen suspenderte spillere til denne kampen, men Xhaka er ett gult kort fra en suspensjon. Vår motstander, Sheffield United, ligger på 13. plass på PL-tabellen og har en seier, to uavgjorte og to tap på sine siste fem kamper i PL. Arsenal ligger på 3. plass i PL og har to seire og tre uavgjorte på sine siste fem i ligaen. Jeg er usikker på hvilket lag jeg skal velge fra start, men jeg tror Emery kommer til å starte med dette laget: Leno Chambers - Sokratis - Luiz - Kolasinac Guendouzi - Ceballos - Xhaka Pepe - Auba - Saka Jeg ville nok personlig vraket Xhaka, men det kommer Emery ikke til å gjøre. Personlig så ønsker jeg snart å se Bellerin, Holding og Tierney fra start i Premier League, men jeg tipper at de kommer til å starte i EL-kampen mot Vitoria førstkommende torsdag og at de kanskje får litt spilletid på PL-laget når vi nærmer oss november. Holding og Tierney er nok ganske sikkert på benken mot Sheffield vil jeg anta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 16, 2019 Report Share Posted October 16, 2019 Deilig - det nærmer seg kamp igjen. Gleder meg som en snørrvalp. Tør ikke å gjette lag, blir bare deprimert av at vi aldri stiller det laget jeg mener er det beste vi har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 18, 2019 Report Share Posted October 18, 2019 Hvis Bellerin, Tierney og Holding alle er good to go så ser jeg gjerne dette laget (4-3-3) Leno Bellerin - Chambers - Holding - Tierney Torreira - Willock - Guendouzi Pepe - Saka Aubameyang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted October 19, 2019 Report Share Posted October 19, 2019 Enig med Stefanb, på tide å finne en skikkelig ellver og få ut tabbefolka xhaka, luiz og sokratis. Er Lacca klar må han inn og ut med pepe. Tierny synes jeg virker enorm. På tide vi begynner å vise noe for det som blitt vist av spill hittil har ikke vert bra. Men emery kommer vel først til å ta ut xhaka, få vekk begge 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 20, 2019 Author Report Share Posted October 20, 2019 On 10/18/2019 at 3:36 PM, Stefanb said: Hvis Bellerin, Tierney og Holding alle er good to go så ser jeg gjerne dette laget (4-3-3) Leno Bellerin - Chambers - Holding - Tierney Torreira - Willock - Guendouzi Pepe - Saka Aubameyang Et meget godt forslag, men gitt at "alle" nå tilsynelatende er er friske og forhåpentligvis spilleklare (med unntak av Nelson) så gjør jeg et par endringer i forhold til ditt forslag 😃 Leno Bellerin - Sokratis - Holding - Tierney Torreira - Willock - Guendouzi Pepe/Saka - Laca - Auba Under tvil så velger jeg Sokratis fremfor Chambers av frykt for at vi blir for "lette" bakerst uten grekeren. På topp tar jeg med Laca og er usikker på om Pepe eller Saka bør ta den siste offensive posisjonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Idag gjelder det å være talmodig. Blir fort samme et kampbilde der de ligger lavt og prøver å slå kontra på oss. Tenker vi burde gjøre det motsatte. La de bruke ballen så kan vi kjøre kontra. Forventer en sulten Pepe idag. Vil ha Tierney inn. Kola har 2 kamper i bena for Bosnia mens Tierney har trent på feltet i hele landslagspausen. Vi må ha 3 poeng idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Liverpool har begynt med Slippy G, så kampen om gullet er vidåpent. Ergo, vi bare må vinne i dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 (edited) Sist gang Sheffield Utd var i PL forventet man knokkelkamp og benbrudd, på Brammal Lane. Er 2019-utgaven likedan? Edited October 21, 2019 by Verminator5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 1 hour ago, Verminator5 said: Sist gang Sheffield Utd var i PL forventet man knokkelkamp og benbrudd, på Brammal Lane. Er 2019-utgaven likedan? Svarer deg klokken 23:00 i kveld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 21, 2019 Author Report Share Posted October 21, 2019 (edited) Leno Chambers - Sokratis - Luiz - Kolasinac Guendouzi - Xhaka Pepe - Willock - Saka Auba Benk: Emi - Holding - Tierney- Veballos - Torreira - Martinelli - Lacazette Edited October 21, 2019 by Polljen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 (edited) Hvem er Veballos Polljen? Ellers gøy å se Willock og Saka fra start igjen. Tierney og Holding nærmer seg kamper fra start i serien. Godt å se Laca tilbake i troppen. Mye av angrepsspillet vårt er avhengig av ham tilbake. Auba er en fantastisk målscorer, men vi mister mye spillemessig med ham som enslig spiss, kontra Laca, slik jeg ser det. Edited October 21, 2019 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Skjønner ikke hvorfor Tierney ikke får spille nå, men men.. Xhaka er ikke noe sjokk dessverre. Fornøyd med at Saka og Willock begge starter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Emery skal rullere som alltid, når skal en 11’er bli satt tro? Jeg tipper aldri under emery, siden han skal «outsmarte» motstander med bred bruk av troppen til enhver tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Sokratis har startet kampen godt. Deilig å se at vi kan hamle opp i luftrommet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Nå sklir vi litt rundt på banan skall i forsvaret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 PEPE hva faen, hvordan er det mulig??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Saka blir for veik mot slike lag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 700mill folkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Pepe lider av nerver ennå. Den burde han sette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 (edited) Nydelig kontring. Synd Pepe har såpe på skoa når han er i scoringsposisjon... Så totalt unødvendig Xhaka... Edited October 21, 2019 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Just now, Stefanb said: Pepe lider av nerver ennå. Den burde han sette. Den hadde farmor satt.... Fyfaen altså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Kor mykje må ein ut med for å få ein spelar som set dei sjansane dersom han kostar 800 mill? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 (edited) Slike sjanser må i sette på bortebane i PL. Veldig synd at den ikke satt for Pepe. Han gjorde mye riktig, helt frem til avslutningen. Pepe har forøvrig tatt tak i sitt defensive arbeid. Flere gjenvinningen på egen halvdel. Edited October 21, 2019 by Verminator5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Pepe har startet friskt og hadde virkelig trengt å få satt den «tæppinnen» der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Just now, elx said: Den hadde farmor satt.... Fyfaen altså Hun hadde aldri vært i den posisjonen 😉 Pepe kommer til å bli knall. Jeg er uten tvil om at han blir jævlig god for oss når ting først begynner å sitte for han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts