Jump to content

2019.10.21 Sheffield United (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Bekkern said:

Kan sparke Emery i kveld. Maken til latterlig forestilling skal man lete lenge etter!!

Enig.

For å bruke en av Wenger sine metaforer, så klarer Emery å få dette laget til å spille med det jævla håndbrekket helt på. Og når det er snakk om en elektronisk parkbrems så kommer man faen ingen vei.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

#EmeryOut er ikke beskrivende nok lenger. #EmeryAsFarAsFuckingPossibleAwayFromMyClub

+1

Hadde Wenger hatt dette laget til disposisjon og kun hatt rollen som trener som Emery har så kan jeg si med 100% sikkerhet at han ville ha tatt topp 4 uten problemer.

Vi ville nok fortsatt å lekke mål, men vi hadde scoret mange også. I motsetning til å slippe inn mye mål, og score lite som under Emery.

Link to comment
Share on other sites

Dette er så svakt at det ikke finnes ord for å beskrive det. Nå må noe skje. Fy fader.. Så mange gode spillere og INGEN, INGEN absolutt INGEN plan. Fy helvete. En skam er det. Det er en absolutt disgrace. Alt som er galt med Emery fra første dag blir forsterket for hver eneste kamp.

Hva faen tenker spillerne? De må hate å spille denne fotballen. Det er ingen plan, ingen samhandling, tabber som gir mål i mot, spille seg ut når de ikke er i stand til det, ikke kollektivt press, null tempo, spillere blir rullert og rullert og rullert. Auba spiller i 3 forskjellige posisjoner de siste 15 min??? Martinelli inn som ving??? Pepe som var den beste offensivt blir tatt ut når Saka er fullstendig sluttkjørt. Det er helt hodeløs kampledelse. Fy fader.. Det koker nå

 

Link to comment
Share on other sites

Luiz og co har snakket om pl tittel i uka som har vært. Vi er gode nok sier dem, men det blir vanskelig uten en plan. Vi får ikke top4 under Unai, og ledelsen har signalisert at det da blir endringer. Emery rokkerer nok totalt neste ligakamp og neste der igjen uansett resultat. Elendige greier

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, sas2002 said:

Vi spiller en fotball som minner meg om tiden før Wenger kom inn. Tiden Bruce Rloch og Stewart Robson verken  fugl eller fisk

Stewart Houston du kanskje tenkjer på? Det var ikkje krutt nei, men han var midlertidig til vi fekk Bruce Rioch, apropos høyrde vi noko meir frå Bruce Rioch etter Arsenal? 

Link to comment
Share on other sites

MEGET frustrerende kamp. Dette er rett og slett ikke godt nok. Har sett en Sheffield kamp tidligere i år, der sleit også Liverpool noe jævli, men de vant nå i hvert fall. Dette Arsenal-laget i kveld var rett og slett latterlig dårlig. Her får ingen godkjent. Får håpe de glemmer dette asap og knuser crystal Palace i neste pl-kamp. Noe som ikke er sannsynlig etter å ha sett dagens forestilling dog 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, bergkampje said:

MEGET frustrerende kamp. Dette er rett og slett ikke godt nok. Har sett en Sheffield kamp tidligere i år, der sleit også Liverpool noe jævli, men de vant nå i hvert fall. Dette Arsenal-laget i kveld var rett og slett latterlig dårlig. Her får ingen godkjent. Får håpe de glemmer dette asap og knuser crystal Palace i neste pl-kamp. Noe som ikke er sannsynlig etter å ha sett dagens forestilling dog 

Gode gamle Roy er PL beste til å organisere lag. Tipper ett greit tap mot CP. 0 mål, ikke tempo og gjør tabber bakover. Da er helvete løs

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Ulfagrafr said:

Stewart Houston du kanskje tenkjer på? Det var ikkje krutt nei, men han var midlertidig til vi fekk Bruce Rioch, apropos høyrde vi noko meir frå Bruce Rioch etter Arsenal? 

Ja riktig. Med wenger fikk vi hvertfall underholdning. Har vi spilt noen gode PL kamper i år. Nei!

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen kollektiv samhandling. Det er som du tar gutte 13 utav 7er fotballen, hiver innpå 4 13-åringer til og Prepper de med game plan; spill fotball. 

arsenaltreninga virker som å være delvis  som på en gutte 13-trening. Oppvarming, lett jogg og finne baller som havna på elva. Vi bruker ihvertfall ikke tid på taktikk og organisering

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter med en merkelig følelse av at jeg ikke blir sint. Ikke blir jeg så veldig skuffet heller. Det var så forutsigbart at dette skulle skje. Vi er så skakkjørt, på alle mulige måter. Vi har til gode å spille en skikkelig god fotballkamp, med det såkalte førstelaget. Jeg har bare gitt opp dette laget.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Jeg sitter med en merkelig følelse av at jeg ikke blir sint. Ikke blir jeg så veldig skuffet heller. Det var så forutsigbart at dette skulle skje. Vi er så skakkjørt, på alle mulige måter. Vi har til gode å spille en skikkelig god fotballkamp, med det såkalte førstelaget. Jeg har bare gitt opp dette laget.

Samme her. 
prøvde å trøste meg selv ved å se noen godbiter etter kampen. Brukte mikrofonen i Apple TV til å søke etter: Özil skills - det Apple TV søkte på var: jeg vil skilles. 
 

det må være et tegn på et eller annet. Noen som kan tyde?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Samme her. 
prøvde å trøste meg selv ved å se noen godbiter etter kampen. Brukte mikrofonen i Apple TV til å søke etter: Özil skills - det Apple TV søkte på var: jeg vil skilles. 
 

det må være et tegn på et eller annet. Noen som kan tyde?

Har vurdert en "skillsmisse" selv, gjentatte ganger de siste sesongen. Vi er kun i runde 9 og jeg vurderer allerede å si opp sumo. Håper så inderlig klubben skiller seg fra Emery, før all gnisten forsvinner.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke se emery har tilført laget en drit på snart 2 år.. Bare rot og står på sidelinja og detaljstyrer laget til fiasko. Tar av Pepe som var den eneste som var god, Tierny på benken, Øzil hvor er han? Prøver å spille seg ut gang på gang. Tverrsover pasninger i stedet for framover. Har på papiret ett enormt angrep som ikke hadde ett skudd på mål. Ser ikke meningen at emery for forsette lenger, han har ikke noe å tilføre laget. Spark han idag og putt inn Ljungbeg. Eneste emery klarer er å ødelegge nattesøvnen min og irriterer meg at jeg har bestilt tur over. For lage meg en emery out banner. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...