Jump to content

Matteo Guendouzi


Arsenalboy93

Recommended Posts

Guendouzi skal ha hintet til at hans 'Arsenalkarriere ikke er over'. Håper virkelig at det betyr at han har forstått at han må lytte til Arteta og at han er klar for å rulle opp ermene og jobbe knallhardt for å bli den Arsenalspilleren jeg tror han har potensial til å bli. Han og Partey sammen på midtbanen kan bli en ekstremt god og fryktet midtbaneduo hvis dette er tilfellet. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er ganske ambivalent når det gjelder Guendouzi. Jeg mener at Partey trenger en ny "partner" på sikt. Selv om Xhaka gjør en rimelig bra jobb så mener jeg likevel at vi trenger en oppgradering. Om det blir til sommeren eller sommeren deretter er gjerne et spørsmål om penger eller om den erstatteren allerede finnes blant de unge lovende (inkluderte den unge franske med håret). For meg så er ikke Ceballos den rette der, han bør få returnere til Spania kommende sommer.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Gunners77 said:

Vil ikke ha Guendouzi tilbake, ikke god nok og feil holdninger. Sats på EMS, Saka, Martinelli. Skulle ønsket av vi fikk Ødegård permanent, trur han kan bli enorm.

Jeg er usikker på om jeg ønsker Guendouzi tilbake, og jeg er enig i at man skal satse på EMS, Saka, Martinelli og også Ødegaard hvis mulig. Men Guendouzi er vel ikke en spiller som ville konkurrert med de nevnte spillerne om plass på laget. Guendouzi, hvis han kommer tilbake, vil vel i større grad konkurrere med spillere som Xhaka, Ceballos (hvis han blir værende)og Willock.

Link to comment
Share on other sites

Håret er et av de største talentene i verden i sin posisjon. Jeg synes det er litt absurd at «vi ikke ønsker ham». Han har noen kvaliteter som er helt unike og noen av dem er dessverre av det negative slaget. 
 

han er en idiot, men han er vår idiot og det er jeg svært glad for. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

Talent eller ikke talent, hvis jeg nå ser bort fra denne konkrete spilleren og prøver å se litt mer generelt på det så er det ikke alltid nok å ha talent hvis man av person er en type (la oss bruke ditt uttrykk "idiot") som ikke klarer å innordne seg og  eventuelt skaper uro i troppen.

For å ta "Håret" spesifikt, så vet jeg ikke om han skapte uro i troppen eller om han bare var en person som Arteta ikke tålte trynet på, det eneste jeg føler meg sikker på er at han den gang da slet med å tilordne seg (manglende disiplin og ikke helt "voksen" som person) ,så jeg skal ikke konkludere i akkurat denne saken.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Polljen said:

Talent eller ikke talent, hvis jeg nå ser bort fra denne konkrete spilleren og prøver å se litt mer generelt på det så er det ikke alltid nok å ha talent hvis man av person er en type (la oss bruke ditt uttrykk "idiot") som ikke klarer å innordne seg og  eventuelt skaper uro i troppen.

For å ta "Håret" spesifikt, så vet jeg ikke om han skapte uro i troppen eller om han bare var en person som Arteta ikke tålte trynet på, det eneste jeg føler meg sikker på er at han den gang da slet med å tilordne seg (manglende disiplin og ikke helt "voksen" som person) ,så jeg skal ikke konkludere i akkurat denne saken.

Sånt kommer nok. At han er litt drittsekk på banen synes jeg er innafor. Han var på topp 20 største talenter i verden i fjor - så et talent er han utvilsomt

Link to comment
Share on other sites

Drittsekk på banen har jeg null problem med. Eventuelt "Drittsekk" utenfor banen er værre. 

Joda, forhåpentlig så har han blitt voksen på det året har tilbringer i Tyskland. Får nå inderlig håpe det så fruen slipper å ha to unger i hjemmet.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje feil tråd å ta Tottenshit i? :) 

Men Guendouzi er utvilsomt et talent, men om han har en fremtid i Arsenal? Det er veldig vanskelig å si. Han har nå kommet i tvist med 3/5 trenere/ledelsen så langt i karrieren. Det vitner om holdninger som kanskje ikke er helt innafor?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Javel, selger vi Xhaka i tillegg begynner det å bli jævlig tynt på midtbanen. Vi har EN brukbar midtbanespiller i Partey igjen da. 

Elneny og willock er i beste fall backup. 

Nå må det faen meg begynne å skje noe inn i klubben å, sånn at spillere får vært med på oppkjøring. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Pirès#7 said:

Javel, selger vi Xhaka i tillegg begynner det å bli jævlig tynt på midtbanen. Vi har EN brukbar midtbanespiller i Partey igjen da. 

Elneny og willock er i beste fall backup. 

Nå må det faen meg begynne å skje noe inn i klubben å, sånn at spillere får vært med på oppkjøring. 

Det kommer til å skje noe utover i juli.

Den unge portugiseren som kommer som backup til Tierney er i karantene i London og vil bli offisielt bekreftet når han er ute av den.

Den unge belgieren som kommer inn på midtbanen er vel nærmest klar.

Det sies vel nå at Brighton og Arsenal har blitt enige når det gjelder Ben White, men her skjer det ikke noe mer før EM er over.

Det tidsrommet vi er inne i nå er et tidsrom der mye skjer i det skjulte så når det først skjer noe så forventer jet at det skjer mye på en gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

×
×
  • Create New...