Jump to content

Pierre-Emerick Aubameyang


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

31 minutes ago, Marius- said:

Det var jo en dårlig skjult hemmelighet :) 

Hadde Auba fulgt klubbens regler så hadde han ikke hatt problemer med Arteta. I senere tid så er det vel heller Arteta som har hatt problemer med Auba.  I tillegg så har Auba hatt en uforklarlig formdupp akkurat som Øzil. Det , samt at scoringene uteble var grunn nok til å plassere ham på benk.

Link to comment
Share on other sites

Aubameyang sine uttalelser virker å være fra en fyr uten særlig ansvarsfølelse eller selvrefleksjon. Var det Arteta som fikk deg til å komme for sent til et London derby? Var det Arteta som gjorde at du ikke overholdt reglene satt av klubben?

Når kapteinen din gjør ting som dette og attpåtil ikke påtar seg no ansvar så forteller meg det kun en ting: Nemlig at Arteta gjorde det rette.

Good riddance! Lykke til i Barcelona. Du kommer til å trenge det.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Stefanb said:

Aubameyang sine uttalelser virker å være fra en fyr uten særlig ansvarsfølelse eller selvrefleksjon. Var det Arteta som fikk deg til å komme for sent til et London derby? Var det Arteta som gjorde at du ikke overholdt reglene satt av klubben?

Når kapteinen din gjør ting som dette og attpåtil ikke påtar seg no ansvar så forteller meg det kun en ting: Nemlig at Arteta gjorde det rette.

Good riddance! Lykke til i Barcelona. Du kommer til å trenge det.

Enig her, den første uttalelsen syntes jeg var fin. Han kunne stoppa der...

Link to comment
Share on other sites

Har du vært en kapteinstype så skylder du aldri  på noen andre. Trur det dummeste Arteta gjorde gjorde var å gi han kapteinsbindet men kanskje han ikke hadde no valg? Hva var alternativet

- Auba reddet kanskje jobben til Arteta pga Fa cup gullet. 

- Arteta brukte sikkert mye tid å ressurser ved å overtale Auba til å signere ny kontrakt. 

- Kravspekket Arteta leverte til Auba vedrørende å være kaptein, misligholdte Auba ved sin proffesjonalitet. 

- Arteta benker Auba pga dårlig form og brudd på klubben sine retningslinjer.

- Arteta vil bli kvitt Auba.

- Auba selges.

- Var det riktig? Ja

Nå har jeg slutta å følge Auba på alle sosiale medier. 

We move on!

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil alltid være takknemlig for det Auba har gjort for oss og han vil alltid ha en veldig høy stjerne hos meg. Han er i samme divisjon som Henry, Pires og Vieira i min bok.

Det skulle vært artig å høre hvem av de som tidligere har forlatt oss som dere misliker mest? Personlig har jeg en delt førsteplass i så måte mellom Adebayor og Koscielny.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sas2002 said:

Har du vært en kapteinstype så skylder du aldri  på noen andre. Trur det dummeste Arteta gjorde gjorde var å gi han kapteinsbindet men kanskje han ikke hadde no valg? Hva var alternativet

- Auba reddet kanskje jobben til Arteta pga Fa cup gullet. 

- Arteta brukte sikkert mye tid å ressurser ved å overtale Auba til å signere ny kontrakt. 

- Kravspekket Arteta leverte til Auba vedrørende å være kaptein, misligholdte Auba ved sin proffesjonalitet. 

- Arteta benker Auba pga dårlig form og brudd på klubben sine retningslinjer.

- Arteta vil bli kvitt Auba.

- Auba selges.

- Var det riktig? Ja

Nå har jeg slutta å følge Auba på alle sosiale medier. 

We move on!

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Du må huske på at det ikke var Arteta som gav ham det i utgangspunktet. Det var Emery/ledergruppen til Emery som avgjorde det da Xhaka ble fratatt det. Arteta bare lot ham beholde det. 

*ellers er du spot on. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Jeg vil alltid være takknemlig for det Auba har gjort for oss og han vil alltid ha en veldig høy stjerne hos meg. Han er i samme divisjon som Henry, Pires Vieira i min bok.

Det skulle vært artig å høre hvem av de som tidligere har forlatt oss som dere misliker mest? Personlig har jeg en delt førsteplass i så måte mellom Adebayor og Koscielny.

Kvalitetsmessig(før gigakontrakten) kan han absolutt plasseres der oppe. Men med tanke på de siste halvannen sesongene synes jeg han ikke fortjener det totalt sett.

Bergkamp og Vieira var de to mest profesjonelle med massevis av kvalitet under Wenger i mine øyne.

De jeg misliker mest er: Adebayor, Nasri, Cashley.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sas2002 said:

Har du vært en kapteinstype så skylder du aldri  på noen andre. Trur det dummeste Arteta gjorde gjorde var å gi han kapteinsbindet men kanskje han ikke hadde no valg? Hva var alternativet

- Auba reddet kanskje jobben til Arteta pga Fa cup gullet. 

- Arteta brukte sikkert mye tid å ressurser ved å overtale Auba til å signere ny kontrakt. 

- Kravspekket Arteta leverte til Auba vedrørende å være kaptein, misligholdte Auba ved sin proffesjonalitet. 

- Arteta benker Auba pga dårlig form og brudd på klubben sine retningslinjer.

- Arteta vil bli kvitt Auba.

- Auba selges.

- Var det riktig? Ja

Nå har jeg slutta å følge Auba på alle sosiale medier. 

We move on!

Her tror jeg du treffer spikeren på hodet. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Det skulle vært artig å høre hvem av de som tidligere har forlatt oss som dere misliker mest? Personlig har jeg en delt førsteplass i så måte mellom Adebayor og Koscielny.

Adebayor, RvP og Cashley Cunt. Koscielny var en skrøpelig gammel mann når han dro. Det gjør meg mindre forbannet på han. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Få spillere jeg misliker i nærheten av hva jeg misliker Adebayor. Martinez nærmer seg da han omtrent i hvert intervju sutrer og klager over at han ble urettferdig behandlet på tross av at han ikke ble det.

Han ble dårlig behandlet. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Hvordan er det å ikke få lovnader om å være førstevalg, dårlig behandlet? 

Hvis jeg ikke husker feil, så ble han lovet en viss sum i ukelønn og når han skulle signere så hadde klubben redusert beløpet med £5000.

Man skal holde ord. 

 

Edit. Jeg husket rett, som vanlig. 

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/ashley-cole-aims-dig-arsenal-22078441

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Tapapa said:

Hvis jeg ikke husker feil, så ble han lovet en viss sum i ukelønn og når han skulle signere så hadde klubben redusert beløpet med £5000.

Man skal holde ord. 

 

Edit. Jeg husket rett, som vanlig. 

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/ashley-cole-aims-dig-arsenal-22078441

Min kommentar gjelder Martinez. Som du kommenterte under. 

Apropos Ca$hley, så har han endret 'forklaring' flere ganger. Og daily star er ikke en veldig troverdig nettavis.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tapapa said:

Hvis jeg ikke husker feil, så ble han lovet en viss sum i ukelønn og når han skulle signere så hadde klubben redusert beløpet med £5000.

Man skal holde ord. 

 

Edit. Jeg husket rett, som vanlig. 

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/ashley-cole-aims-dig-arsenal-22078441

Visste ikke at Martinez het Ashley Cole. Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Link to comment
Share on other sites

Fra en rekke britiske medier sier tidligere Arsenal spiller P. Merson følgende:

"Merson tells Arsenal to learn from Pierre-Emerick Aubameyang mistake and NOT hand Alexandre Lacazette a new contract as the French striker has 'had his time' at the Emirates Stadium - Paul Merson has warned the Gunners not to offer the 30-year-old a new deal. The pundit said that the club need to show they have learnt from their mistakes". 

 

Edited by Soul
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Soul said:

Fra en rekke britiske medier sier tidligere Arsenal spiller P. Merson følgende:

"Merson tells Arsenal to learn from Pierre-Emerick Aubameyang mistake and NOT hand Alexandre Lacazette a new contract as the French striker has 'had his time' at the Emirates Stadium - Paul Merson has warned the Gunners not to offer the 30-year-old a new deal. The pundit said that the club need to show they have learnt from their mistakes". 

 

Merson er jeg svært sjeldent enig med. Han ser sjeldent nyansene i noe som helst. Er det for eksempel en tabbe å utvide kontraktsperioden med 12 mnd?

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Verminator5 said:

Merson er jeg svært sjeldent enig med. Han ser sjeldent nyansene i noe som helst. Er det for eksempel en tabbe å utvide kontraktsperioden med 12 mnd?

Han sier mye rart, men jeg er ikke nødvendigvis uenig med hans uttalelser. Ikke en tabbe med utvidet kontraktsperiode på 12 mnd før sommeren senest. Vesentlig forskjell mellom å tilby 12 måneder og 36 måneder kontrakt som vi gjorde med P. Aubameyang i sept. 2020

Han er en internasjonal spiller med lang erfaring, har gode lederskaper og representerer rollemodell for de yngre på laget. 

Å la han gå - helt gratis på sommeren er en tabbe. 

Edited by Soul
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Verminator5 said:

Merson er jeg svært sjeldent enig med. Han ser sjeldent nyansene i noe som helst. Er det for eksempel en tabbe å utvide kontraktsperioden med 12 mnd?

Å la spillere gå på korttidskontrakter - uten lønnsforhøyelse - kan være en grei nødløsning hvis man sliter med å hente inn erstattere. Problemet er å gi spillere på hell lange kontrakter på astronomiske lønninger. Jeg tolket Mersons uttalelser først og fremst som en advarsel mot å tilby Laca en langtidskontrakt. Det bør man ikke. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...