Jump to content

Pierre-Emerick Aubameyang


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 hours ago, Verminator5 said:

Du kom meg i forkjøpet!

Jeg jobber som et lyn når det kommer til datagreier. Jeg er nemlig uvanlig datakyndig og sender og leser for eksempel sms uten problemer. Edit, hvis jeg har brillene mine tilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Tapapa said:

Jeg jobber som et lyn når det kommer til datagreier. Jeg er nemlig uvanlig datakyndig og sender og leser for eksempel sms uten problemer. Edit, hvis jeg har brillene mine tilgjengelig.

Godt dere har en data/dmkyndig kar i familien i det minste 😂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Jeg jobber som et lyn når det kommer til datagreier. Jeg er nemlig uvanlig datakyndig og sender og leser for eksempel sms uten problemer. Edit, hvis jeg har brillene mine tilgjengelig.

Ja, det må jeg si. Mestrer du også elektroniske brev, eller e-post om du vil?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Ja, det må jeg si. Mestrer du også elektroniske brev, eller e-post om du vil?

Jeg skjønner hvor du vil hen med dette spørsmålet. Dessverre må jeg avslå ditt subtile forsøk på å rekruttere meg til en godt betalt jobb i IT-bransjen. 

Link to comment
Share on other sites

Kan si hva man vil om Auba , men han har et særdeles bra målsnitt hos oss. Og det med tanke på å ha spilt for kanskje den dårligste Arsenal utgaven på nærmere 30 år store deler av tiden her. 
 

Kjedelig at det skulle ende på den måten, men det var vell kanskje best for alle parter når ting var blitt som det var blitt. Både med prestasjoner på banen og det som har skjedd utenfor
 

Du ofret noen av dine beste år til en klubb med en ekstremt nedadgående kurve , å klarte og nappe med deg en toppskårer tittel og fa cupen på veien.

 

Jeg bærer overhodet ingen nag med tanke på denne overgangen. Ønsker deg alt mulig bra i Barca

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Rosicky07 said:

Kan si hva man vil om Auba , men han har et særdeles bra målsnitt hos oss. Og det med tanke på å ha spilt for kanskje den dårligste Arsenal utgaven på nærmere 30 år store deler av tiden her. 
 

Kjedelig at det skulle ende på den måten, men det var vell kanskje best for alle parter når ting var blitt som det var blitt. Både med prestasjoner på banen og det som har skjedd utenfor
 

Du ofret noen av dine beste år til en klubb med en ekstremt nedadgående kurve , å klarte og nappe med deg en toppskårer tittel og fa cupen på veien.

 

Jeg bærer overhodet ingen nag med tanke på denne overgangen. Ønsker deg alt mulig bra i Barca

Han klarte å oppføre seg ganske lenge før det gikk at skogen. Samme disiplinærproblemer som han hadde i Dortmund også. Han har mista litt av toppfarten, men blir nok å putte greit med mål i Barca. Fa cup helt. Thats it!

Link to comment
Share on other sites

Det er interessant å lese om prosessen rundt overgangen til Auba. Det er mye som må klaffe på kort tid.

Til de av debattantene som liker å kritisere Edu og klubben for at de er så inkompetente, les blant annet dette: Before he could become a Barcelona player, Aubameyang had to formally become no one’s player. In the end, this wasn’t a deal between them and Arsenal but between him and Arsenal. When the documents arrived confirming his status as a free agent having waived his claim to £300,000 a week for the next 18 months plus a payoff, then and only then could he sign. They got there just in time, at the close of a tense, dramatic day: just one minute before deadline, the president Joan Laporta said.

 

One minute to midnight: inside Aubameyang’s late dash to Barcelona | Transfer window | The Guardian

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Det er interessant å lese om prosessen rundt overgangen til Auba. Det er mye som må klaffe på kort tid.

Til de av debattantene som liker å kritisere Edu og klubben for at de er så inkompetente, les blant annet dette: Before he could become a Barcelona player, Aubameyang had to formally become no one’s player. In the end, this wasn’t a deal between them and Arsenal but between him and Arsenal. When the documents arrived confirming his status as a free agent having waived his claim to £300,000 a week for the next 18 months plus a payoff, then and only then could he sign. They got there just in time, at the close of a tense, dramatic day: just one minute before deadline, the president Joan Laporta said.

 

One minute to midnight: inside Aubameyang’s late dash to Barcelona | Transfer window | The Guardian

Jepp. Jeg synes Edu virker akkurat passe kynisk og ganske handlekraftig så langt. Må ærlig si at jeg var litt skeptisk tidlig da Edu fikk denne jobben. Og selv om han har gjort feil, så virker det som at han kan lære av de.

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Jeg synes Edu virker akkurat passe kynisk og ganske handlekraftig så langt. Må ærlig si at jeg var litt skeptisk tidlig da Edu fikk denne jobben. Og selv om han har gjort feil, så virker det som at han kan lære av de.

Vi dekker halve lønna hans til sommeren.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, sas2002 said:

Vi dekker halve lønna hans til sommeren.

Ifølge Ornstein dekker vi deler av lønna, hvor har du halve lønna fra?

Likevel sparer vi et sted mellom £20 mill og £25 mill i lønnsutgifter.

For en spiller som ikke lenger passer inn i spillestil og som har underprestert i halvannet år, vil jeg likevel si det er en vinn for Edu. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Kilde? The Guardian, som er en av de seriøse mediene,  hevder noe annet.

Det ryktet om 7 millioner pund kommer fra The Times.

Vanskelig å si hvem som har rett, men jeg tror heller på The Guardian. The Times er ikke lenger hva de var. Nesten blitt en The Sun 2.0.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Simbad said:

Ifølge Ornstein dekker vi deler av lønna, hvor har du halve lønna fra?

Likevel sparer vi et sted mellom £20 mill og £25 mill i lønnsutgifter.

For en spiller som ikke lenger passer inn i spillestil og som har underprestert i halvannet år, vil jeg likevel si det er en vinn for Edu. 

Ja så på feil kilde og Ornstein er troverdig. Nå har jeg sendt mail til Edu og han bekrefter at de  har satt et lønnstak på max 2mill i uka på fremtidge kjøp.

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Tony said:

20220203_130230.jpg

Dette høres ikke logisk ut. Fra siterte artikkel :

Before he could become a Barcelona player, Aubameyang had to formally become no one’s player. In the end, this wasn’t a deal between them and Arsenal but between him and Arsenal. When the documents arrived confirming his status as a free agent having waived his claim to £300,000 a week for the next 18 months plus a payoff, then and only then could he sign. 

Han er ikke lånt ut, så hvis Arsenal skal betale kompensasjon, så må det være til Auba, ikke til Barca. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Tapapa said:

Dette høres ikke logisk ut. Fra siterte artikkel :

Before he could become a Barcelona player, Aubameyang had to formally become no one’s player. In the end, this wasn’t a deal between them and Arsenal but between him and Arsenal. When the documents arrived confirming his status as a free agent having waived his claim to £300,000 a week for the next 18 months plus a payoff, then and only then could he sign. 

Han er ikke lånt ut, så hvis Arsenal skal betale kompensasjon, så må det være til Auba, ikke til Barca. 

Vanskelig å vite sannheten iallefall, mange forskjellige rapporteringer både med tanke på hva vi evt betaler frem til sommeren og hva som faktisk er lønna hans og hva som evt er bonuser.

Har sett rapporter om at den 'faste' lønna hans egentlig 'bare' er rundt £250 000 i uka, mens bonuser og lignende kan øke denne til et sted mellom £300 000 og £350 000.

Uansett sparer vi hele årslønna hans neste sesong, og sannsynligvis deler av resten av lønna hans ut denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...