Jump to content

Pierre-Emerick Aubameyang


Stefanb

Recommended Posts

Just now, Tapapa said:

Kanskje vi skal begynne å kalle mannen med armbindet for løytnant i stedet? Kan det være en måte å omgå forbannelsen på?

Hmm - ja det er hvertfall kreativt. Jeg tror dog at Arteta har kontakt med noen av mine kolleger som praktiserer som shamaner.. Det er derfor han nå har en "kaptein-gruppe". Prøver å spre konsekvensene av forbannelsen på flest mulig spillere i håp om å redusere problemene det medfører.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

5 minutes ago, Orakelet said:

Hmm - ja det er hvertfall kreativt. Jeg tror dog at Arteta har kontakt med noen av mine kolleger som praktiserer som shamaner.. Det er derfor han nå har en "kaptein-gruppe". Prøver å spre konsekvensene av forbannelsen på flest mulig spillere i håp om å redusere problemene det medfører.

Hva med å gi kapteinsbindet til tredjekeeperen? De får jeg aldri spille allikevel.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Hva med å gi kapteinsbindet til tredjekeeperen? De får jeg aldri spille allikevel.

Kanskje Arteta bare skal ta kapteinsbindet selv? Han er jo vant med å være på benken/tribunen pga skader som kaptein for oss fra før. 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Tapapa said:

Okonkwo som kaptein! Jeg digger navnet hans for det minner meg Nwankwo Kanu. 

De som mener at Pépé varierer mye i kvalitet, har vel glemt hvordan Kanu var. Det var himmel eller helvete. 

 

Forskjellen var at Kanu var helvettes mye bedre samt spilte på et topplag så om han var helvetttes dårlig så vant vi likevel :)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Okonkwo som kaptein! Jeg digger navnet hans for det minner meg Nwankwo Kanu. 

De som mener at Pépé varierer mye i kvalitet, har vel glemt hvordan Kanu var. Det var himmel eller helvete. 

 

Jeg husker mange jeg som varierte sterkt i kvalitet - ikke dermed sagt jeg blir no mer fornøyd med Pepe av den grunn ;) 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Okonkwo som kaptein! Jeg digger navnet hans for det minner meg Nwankwo Kanu. 

De som mener at Pépé varierer mye i kvalitet, har vel glemt hvordan Kanu var. Det var himmel eller helvete. 

 

To veldig viktige forskjeller mellom Kanu og Pepe(i mine øyne) er at Wenger ønsket Kanu, Emery ønsket Zaha, men ble overstyrt. Kanu var heller ikke noen 'Big signing' som Pepe var(den overgangen stinker av Sanllehi og råtne avtaler). 

Ja, Pepe har sine øyeblikk, men med tanke på summen som ble betalt(ikke Pepes feil) har han vært en stor flopp. 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, bergkampje said:

Synes Auba-sagaen bare er trist as. Drar inn uhorvelige summer i lønn, men spiller ikke overhodet. Jeg synes han burde tas inn i varmen, han har sikkert noe å bevise. Selg han gjerne til sommeren, men akkurat nå trenger vi noen som er bedre enn Nketiah. Auba er veldig mye bedre. 

Det kan jeg være enig i, uten at jeg vet hva som har skjedd her. Men det er tydelig at Arsenal har ett holdningsproblem de prøver å ta tak i. Påfallende at det er de best betalte i klubben hver gang… 3.5 mill i uka for å ikke gjøre en dritt, det er ganske latterlig av klubben. 

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Soul said:

Blir dette her M.Ozil 2.0 saga? 

Begge gjorde to forskjellige handlinger. En hadde problemer med holdinger mens den andre uttrykte politiske meninger. 

 

 

Svaret er ja. Auba blir på treningsfeltet uten å være involvert med a stallen resten av sesongen. 

Ingen klubber dekker hans lønn

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

stussa litt selv her. Regner med det er offisielt når han først er i trening med de nå? Ellers hadde det jo vært litt tragikomisk 

'Alle', både Ornstein, Romano og flere aviser rapporterer at overgangen er i orden. Papirene ble sendt inn godt innenfor fristen og som sagt er det eneste som mangler den offisielle bekreftelsen. Bør komme i løpet av kvelden. 

 

Screenshot_20220201-183454_Opera.jpg

Screenshot_20220201-183525_Opera.jpg

Link to comment
Share on other sites

Synd det ble som det ble. Auba kommer alltid til å være en ekte FA-cuphelt, og på sitt beste er han en fantastisk målscorer.

Jeg mener dog, utifra det vi vet/har kommet ut, så er det riktig avgjørelse av Arteta.

Uansett, lykke til i Barca Auba. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...