Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet Januar 2018


Polljen

Recommended Posts

Hvor sjekker dere rykter folkens?

Jeg sjekker Arsenaø Norway på Face, og gunners.ipbhost.com. Gidder ikke å lete, men tar gjerne i mot tips.

 

BE

Pleier å sette meg ned på cafè med en gjeng mødre i 40-åra som har funnet frem strikketøyet, makan til sladder du får servert!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 297
  • Created
  • Last Reply

Hahaha, var et forsøk på å få igang en kallenavn som klinger litt !

 

Haha. Ser den, men vet ikke om jeg er helt overbevist om at Abba er riktig :D

 

Hvor sjekker dere rykter folkens?

Jeg sjekker Arsenaø Norway på Face, og gunners.ipbhost.com. Gidder ikke å lete, men tar gjerne i mot tips.

 

BE

 

Twitter og Arsenal Mania sitt forum siden det er en egen rykteseksjon og folka der poster rykter fra samtlige "IKT"-er.

Link to comment
Share on other sites

@ben elfen

 

Linker til ryktesider er selvsagt en god ting og jeg prøver som regel å få de med. Når det gjelder posteringen min på torsdag (I går) så var det mer ment som en sammefatning av de ryktene som florerer mest akkurat nå, så jeg valgte å ikke linke til konkrete sider.

Jeg er vel også klar på at enkelte av ryktene kan være gamle rykter som blir spredd på nytt.

 

Når det gjelder hvor jeg finner ryktene så går det mye på newsnow som er en side som "automatisk" fanger opp sider som har stikkord som passer aktuelle emner (for meg så er emnet Arsenal). Problemet med denne siden er at den også fanger opp særdeles mye useriøst, så jeg ignorerer minst 90 prosent av overskriftene. De sidene jeg leser videre på er I hovedsak engelske nyhetsmedier og diverse Arsenalblogger som jeg har kikket på over tid.

Normalt leser jeg med et ganske kritisk blikk, men av og til (som i går ?), i kampens hete som en innspurt i et overgangsvinduet er, så velger jeg å lempe litt på det kritiske blikket.

Link to comment
Share on other sites

Venter bare på at Aubameyang og Mkhitaryan blir klare nå.

 

 

Denne karen, Özil og Aubameyang kommer til å stortrives sammen. Så da trenger vi bare å få Özil (og Jack) til å skrive under også.

 

Til sommeren får vi hente Marco Reus, så har vi endelig "stjelt" Dortmund's "dream team". ;)

Link to comment
Share on other sites

Eller at bytte av spillere anses for å være ekstremt kompliserte. Derfor forekommer de nesten aldri.

 

Visstnok så er grunnen til at Mkhitaryan/Sanchez overgangen drøyer at Arsenal ønsker Mkhitaryan + en slump penger for Sanchez. £10-15m er visstnok det vi krever.

 

Når det gjelder Aubameyang så er vi igjen visstnok enige med Aubameyang om personlige betingelser, men vi har ikke blitt enige med Dortmund om overgangssum.

Link to comment
Share on other sites

Er snakk om at de kan kjøpe Giroud i retur, men er også rykter om Batshuayi fra Chelsea. Tenk å gå fra Aubameyang til Giroud. Det er kjipe saker.

Hadde de gått fra Aubameyang til Lacazette så kunne vi snakket om kjipe saker.

Link to comment
Share on other sites

Hadde de gått fra Aubameyang til Lacazette så kunne vi snakket om kjipe saker.

 

Lacazette hadde aldri gått 5 jævla måneder uten å score et mål. Giroud derimot med Özil som föret han klarte denne bragden. Fantastisk spiller.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er veldig veldig rart at ingenting har skjedd ang Alexis/Mkhi saken...

 

Er vi enda ute etter Malcom ?

Jeg tipper at det er detaljene rundt Mkhitaryan sin overgang motsatt vei som gjør at dealen ikke er klar ennå. Det kan også stå på det eventuelle økonomiske mellomlegget.

 

Når det gjelder Malcom så synes det som at ryktene er totalt døde.

 

Det er også mange rykter i dag om at Arsenal har levert et offisielt bud på Aubameyang, men summene i ryktene varierer mellom 50 og 60 millioner euro.

Link to comment
Share on other sites

 

Lacazette hadde aldri gått 5 jævla måneder uten å score et mål. Giroud derimot med Özil som föret han klarte denne bragden. Fantastisk spiller.

Jeg liker Lacazette jeg, men er så drittlei at folk skal snakke ned Giroud hele tiden. Jeg tør ikke tenke på h or mye kritikk Giroud hadde fått hvis han hadde vært like svak som Lacazette den siste tiden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker Lacazette jeg, men er så drittlei at folk skal snakke ned Giroud hele tiden. Jeg tør ikke tenke på h or mye kritikk Giroud hadde fått hvis han hadde vært like svak som Lacazette den siste tiden.

 

Mtp. hvor mange utrolig ræva perioder Giroud har hatt så er det ikke rart han har fått kritikk.

Link to comment
Share on other sites

Personlige betingelser skal være i boks. Og Arsenal har vært i kontakt med deres sportsdirektør og avtalt formelt møte for å forhandle de økonomiske rammene av overgangen. Hvis det ikke oppstår noen noen uventede hickups tipper jeg han er klar ila uken. Ser ingen vei tilbake når han har blitt utelatt fra helgens kamptroppen osv.

Link to comment
Share on other sites

Sanchez skal ha blitt observert på vei til Uniteds treningsanlegg for å gjennomføre den medisinske testen, Mkhitaryan skal i går ha blitt observert på et Hotell i London, så sannsynligheten for at overgangene blir klare i morgen er store.

 

 

Link til Sanchezryktet

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/alexis-sanchez-arrives-manchester-united-11881936

Link to comment
Share on other sites

Ser flere medier melder at Grazidis er i Dortumdt sammen en gjeng fra Arsenal , det er også vist bilder av dette. Håper de for dealen gjort ila uken og at Abba blir å se i rødt til helgens kamp

Det er gooood tid, vi spiller ikke kamp kommende helg, neste seriekamp er tirsdag 30. Januar ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...