Jump to content

2016.05.15 Aston Villa


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Indeed.

 

Trist at han skal fortsette som trener i fuckings City dog og ikke i Arsenal..

 

Helt latterlig at vi slipper slike spillere til andre klubber, vi bør jo tilby de trener jobber om de er interesserte!

Link to comment
Share on other sites

Helt latterlig at vi slipper slike spillere til andre klubber, vi bør jo tilby de trener jobber om de er interesserte!

 

Jepp.

 

Vieira og Bergkamp bla. er vel de største tapene sånn sett. Heldigvis har vi sikret oss Henry i klubben dog, men Arteta burde virkelig vært en fyr vi burde ha "groomet".

Link to comment
Share on other sites

Vieira og Bergkamp er de største tapene ja. Arteta har et VELDIG godt fotball hode så han regner jeg nesten som et like stort tap som Vieira iallefall. Rett og slett synd at vi ikke gir de sjansen!

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med dagen, godt folk. Det var en del misfornøyde sjeler oppe på tribunen en viss periode, men etterhvert som det gikk rett vei i begge kampene så ble det rett og slett fantastisk der oppe bak målet til Cech..

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med dagen, godt folk. Det var en del misfornøyde sjeler oppe på tribunen en viss periode, men etterhvert som det gikk rett vei i begge kampene så ble det rett og slett fantastisk der oppe bak målet til Cech..

You lucky pig ? Jeg skulle gjerne vært der og feiret St. Totteringhams Day with the locals.

Link to comment
Share on other sites

Polljen: du som var ringside blandt annet. Registrerte du om alexis gikk i garderoben før de andre denne kampen også? Eller om han ble stående med de andre? Føler meg så usikker på om dette var hans siste kamp :/

Link to comment
Share on other sites

Polljen: du som var ringside blandt annet. Registrerte du om alexis gikk i garderoben før de andre denne kampen også? Eller om han ble stående med de andre? Føler meg så usikker på om dette var hans siste kamp :/

 

Kan aldri tro det var hans siste kamp i Arsenal trøye!

Link to comment
Share on other sites

Polljen: du som var ringside blandt annet. Registrerte du om alexis gikk i garderoben før de andre denne kampen også? Eller om han ble stående med de andre? Føler meg så usikker på om dette var hans siste kamp :/

Av «utenomsportslige» grunner så skjemmes jeg over å måtte erkjenne at jeg forlot stadion relativt kort tid etter at dommeren blåste av kampen.... det var opplyst at spillerne ville ta en «æresrunde» rundt stadion etter kampen, som jeg «usportslig» nok ikke bivånet (uff uff), menjeg føler meg sikker på at alle spillerne deltok der. Jeg tror egentlig at garderobeturen da han ble byttet ut har fått for mye «spinn» i media.
Link to comment
Share on other sites

Polljen: du som var ringside blandt annet. Registrerte du om alexis gikk i garderoben før de andre denne kampen også? Eller om han ble stående med de andre? Føler meg så usikker på om dette var hans siste kamp :/

Han var med og bar på ein kid som spela med eldstemann til Wilshere.

Elles vil eg opprette eit trust fond som dykk kan donere pengar på for å få eg over på å sjå kampar for med meg på tribuna tapar vi ALDRI!!!!! ??

 

Sjølv om håpet når eg bestilte tur og fekk fatt i billett var å feire ligagull må eg seie at når jubelen og sangene kom etterkvart som oppdateringene frå store. James Park kom var ein mager trøst. Fyttikatta det var morosamt!

Link to comment
Share on other sites

Han var med og bar på ein kid som spela med eldstemann til Wilshere.

Elles vil eg opprette eit trust fond som dykk kan donere pengar på for å få eg over på å sjå kampar for med meg på tribuna tapar vi ALDRI!!!!!

 

Sjølv om håpet når eg bestilte tur og fekk fatt i billett var å feire ligagull må eg seie at når jubelen og sangene kom etterkvart som oppdateringene frå store. James Park kom var ein mager trøst. Fyttikatta det var morosamt!

-----

ja, St.Totteringsday var en mager trøst, men morsomt lell. Utrolig at Tottenham etter sin suverent beste PL-sesong ever likevel klarer å havne bak Arsenal, som på sin side har hatt en katastrofesesong... det forteller vel egentlig alt om forskjellen på de to klubbene...? B)

 

hvis du kan garantere at Arsenal aldri taper med deg på tribunen, så er det vel verdt å sponse deg med fast plass på tribunen! :)

Link to comment
Share on other sites

Elles vil eg opprette eit trust fond som dykk kan donere pengar på for å få eg over på å sjå kampar for med meg på tribuna tapar vi ALDRI!!!!! ??

 

 

Kan vi forvente den den samme "ikke-taps-garantien" også på bortekamper? I så fall så skulle det ikke være noe problem med å skaffe nok sponsorer når vi er garantert et nytt "the invincibles" :lol: med deg på tribunene rundt om i England. Det blir da selvsagt en fulltidssjobb på deg :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Kan vi forvente den den samme "ikke-taps-garantien" også på bortekamper? I så fall så skulle det ikke være noe problem med å skaffe nok sponsorer når vi er garantert et nytt "the invincibles" :lol: med deg på tribunene rundt om i England. Det blir da selvsagt en fulltidssjobb på deg :gimme:

Vel, har ikkje like stort "materiale" å vise til, men var på bortekampen mot QPR i fjor der vi vann 2-1 ;)

 

Tilbakebetales det ved første tap? ;)

Rett på luksusfellen ;)

 

-----

ja, St.Totteringsday var en mager trøst, men morsomt lell. Utrolig at Tottenham etter sin suverent beste PL-sesong ever likevel klarer å havne bak Arsenal, som på sin side har hatt en katastrofesesong... det forteller vel egentlig alt om forskjellen på de to klubbene...? B)

 

hvis du kan garantere at Arsenal aldri taper med deg på tribunen, så er det vel verdt å sponse deg med fast plass på tribunen! :)

Ingen garantier, har "kun" statistikk å vise til. Ingen poengtap! (det eg unngår å nemne og kun tar diskret opp i ein parantes er at statistikk er til for å brytes seies det, sssshhhh)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...