Jump to content

2016.05.15 Aston Villa


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Scorer vi tolv mål til og res i tottenes kamp seg, så er vi foran dem.

 

Regner med målgarantisen setter inn 4-5 til iallefall! Så er resten opp til Alexis, Wilshere, Cazorla osv.

 

Tror heller vi skal håpe på at Ncastle scorer et par og vinner:)

Link to comment
Share on other sites

Høyere intensitet fra start i dag. Har dabbet litt av etterhvert, men bedre enn på lenge.

 

Vel.. Aston Villa er faen meg latterlig ræva, men syntes ikke vi dominerer så mye som jeg trodde vi skulle gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham ligger under med 2. Spist lasagne igjen?

 

Uansett trist at vi er avhengige av at de må tape for å avgjøre det på siste kampdag, men uansett hysterisk morsomt at det beste Tottenham laget noensinne er dårligere enn et av de verste lagene vi har hatt under Wenger :D

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig mye rot nå. Spiller bra på midten, men velger altfor ofte feil løsning foran og innenfor 16. Er fortsatt bare 1-0 det her...

Som sagt så er Villa ræva, men vi er virkelig ikke gode vi heller.

 

Hadde det vært Invincibles mot det laget her hadde vi allerede ledet med 4 eller 5..

Link to comment
Share on other sites

Leste dette på Tottenhams venner :

Men husk: Dette er ikke en kollaps da folkens. tongue.png

Er vel en grunn til at uttrykket "å ta en Spursy" har kommet.
Link to comment
Share on other sites

Mener vi burde dominere enda mer mot dette Villa-laget. Startet positivt med mer intensitet enn vi har blitt vant med i 2016. Etter målet dabbet vi som vanlig veldig av og Villa har kommet seg til sjanser. Forventer enda mer dominans i andreomgangen. Og når skal vi begynne å skyte fra gode posisjoner fra utenfor 16?!

Link to comment
Share on other sites

Når jeg sitter på lekteren bak Villa-målet så irriterer det meg den avslutningsvegringen som er i laget. Ballen skal for en hver pris innenfor femmeter før noen skal avslutte og mulighetene for mål koker bort.

Link to comment
Share on other sites

Mener vi burde dominere enda mer mot dette Villa-laget. Startet positivt med mer intensitet enn vi har blitt vant med i 2016. Etter målet dabbet vi som vanlig veldig av og Villa har kommet seg til sjanser. Forventer enda mer dominans i andreomgangen. Og når skal vi begynne å skyte fra gode posisjoner fra utenfor 16?!

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...