Jump to content

2013.02.11 Liverpool H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Taper vi i dag så skyldes det sannsynligvis personlige feil. En 1. omgang med flott innsats, ståpåvilje uten like, men med noen dårlige pasninger som kunne laget problemer. Denne kan vi vinne!

 

Helt enig. Dette kan vi så definitivt vinne. Men vi må jobbe som piska galleislaver til siste sekund. Vi har begrenset med tempo i dag så det er vanskelig å ligge lavt og ta Liverpool på kontra. Walcott kunne gjort stor skade i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Oooh Santi Caaazoorla. Oooh Santi Cazoorla.

Na na na na nananana, nananana Giroud!

We are top of the League say, we are top of the League!!

 

Hvem er disse S & S Liverpoolsupporterne prater om? :D

 

Knallsterk seier og bra timet. Nå går vi to knallharde bortekamper i møte og trenger all den selvtilliten vi kan få!

Özil relativt usynlig, men får seg nok en assist. Er lett å se at motstanderlag er livredde for ham. Cazorla scorer mot Pool igjen! Ramsey fortsetter å storspille og Giroud jobber knallhardt! Selv om Szczesny hadde et par utrolig merkelige involveringer holder han nok en gang nullen. Har et par knallredninger også.

 

Utrolig deilig!!

Link to comment
Share on other sites

Aldeles nydelig. Suarez var tidvis en stor trussel, men generelt sett var vi milevis foran. Veldig imponert. Giroud er råsterk, men dessverre ikke helt 100% foran mål som tidligere i sesongen. Burde hatt minst 1 mål i mine øyne, men kompenserer mye med generelt godt spill.

 

Som enhet er vi rett og slett råsterke. Blir enda bedre når vi får tilbake spillere som Podolski, Chamberlain, Walcott og Flamini.

Link to comment
Share on other sites

Glimrende resultat - glimrende kamp. :D

 

Spesielt imponerende å holde nullen, med tanken på formen Liverpool har vært i så langt.

 

Vanskelig å plukke ut MoM denne gangen - alle gjorde manns jobb og vel så det. Kommer ikke på noen som jeg synes var under pari.

Link to comment
Share on other sites

Godt å se litt kynisme i laget, tingene stemte idag. Og særlig tråklinga mot etablert forsvar. Özil tilbake idag, Cazorla enorm. Ramsey fortsetter! nyydelig

 

Jeg er enig i at Cazorla var god. Flott at han kom så fort i form igjen etter skaden.

 

3 poeng er notert og vi har mer å slå i bordet med når folk sier at vi ikke har slått topplag enda - og flere sjanser er rett rundt hjørnet. Det ser jeg bare frem til. :)

Link to comment
Share on other sites

Godt å se litt kynisme i laget, tingene stemte idag. Og særlig tråklinga mot etablert forsvar. Özil tilbake idag, Cazorla enorm. Ramsey fortsetter! nyydelig

 

Han var helt OK. Han har spilt bedre kamper.

 

Santi, Arteta og Kos var gode!

Link to comment
Share on other sites

 

Han var helt OK. Han har spilt bedre kamper.

 

Santi, Arteta og Kos var gode!

 

Ja, men han var mer tilbake enn de siste par kampene. Litt fordi Rosiscky gav oss bredde som jeg nevnte i innlegg her tidligere. Meget godt fornøyd med gjennomføringen av kampen, selv om vi var nære på å bli straffet bakover ett par ganger.

 

Uansett er det julekveld her idag, godt å få med seg at vi får etterhvert tilbake mange gode spillere fremover. Litt bekymret for Wilshere, håper det ikke er snakk om lang tid ute.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på Suarez for tiden er nesten min MOM Kos. Han stoppet han veldig greit. Ingen tvil om at Per og Kos er våre beste bak der.

Likte egentlig de fleste idag, Arteta gjorde en formidabel jobb. Sagna var god, Gibbs hadde enklere enn på lenge, litt reddet av dårlig side av Liverpool.

Santi kommer seg med stormskritt. Özil er nevnt. Rosiscky var også fantastisk i presset. Giroud med god kamp. Ja, egentlig en lagseier med gode holdninger inn mot kampen.

Link to comment
Share on other sites

En solid kamp og en fortjent seier. Laget som helthet imponerer stort!

 

Ekstra digg å ta innersvingen på Pool-fansen. Mange fra den kanten som har hevdet at Arsenal for første gang denne sesongen skulle settes på prøve. Spådommene om at vårt forsvar skulle bli avkledd av deres spisspar slo selvsagt ikke til.

 

Blir en spennende tid fremover. Håper at vi får tilbake spillere fra skade. Dagens innbytterbenk imponerer trolig ikke flertallet.

Link to comment
Share on other sites

Aaah, for en deilig kveld. Deilig å se kampen med en Liverpool-fan som holdt kjeft stort sett hele kvelden :-). Vår polakk i mål begynner sakte, men sikkert å bli en matchvinner bak der(bortsett fra pasningen til Sturridge). Sagna viser hvorfor han er PLs beste høyreback, og skremmer dritten ut av Coutinho. Per og Kos leverer, knall stopperpar. Gibbs er bra både offensivt og defensivt, håper skaden ikke er alvorlig, men med Monreal i bakhånd er det ikke krise. Arteta min MoM, 100 vellykkede pasninger(106 pasninger totalt). Ramsey er det ikke så mye å si om, enorm spiller med nok en vanvittig kamp og scoring. Rosicky gir oss en ekstra dimensjon med tempoet i spillet hans. Jobber steinhard bakover også. Özil gjør ikke sin beste kamp, men får seg en assist. Cazorla gjør sin beste kamp for året, den lille magikeren begynner å finne tilbake til fjorårssessongen, og flott scoring etter en flott heading(!). Giroud på topp er nok en gang et beist. River og sliter og koser seg mot tre svære midstoppere. Burde hatt et par mål i dag, og et par "potensielle" assists.

 

Gleder meg som en unge til å forhåpentligvis sette United på plass neste helg. Hvor lenge er det siden vi dro til OT som favoritter?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...