Jump to content

2013.02.11 Liverpool H


49 unbeaten

Recommended Posts

Joda, Suarez hadde et par store sjanser, men slik jeg ser det, pissa vi på Liverpool i samfulle 90 minutter. Vi viste for alvor at vi absolutt kan gjøre det godt mot de store lagene. Litt avhengig av resultatene fra dagens kamper, kan vi ha en fin luke på toppen av tabellen, og vil mest sannsynlig være top of leauge etter neste helg, selv om den kampen skulle ende med tap. Slår vi United på Old Trafford, vil vi ha 11 poengs forsprang på de regjerende seriemesterne. Det er fortsatt lenge igjen til mai, men det synes å være noe på gang i London N5

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Sett fra tribunen så var det ikke vanskelig å plukke ut MoM, nemlig Arteta.

 

 

Var du på kampen? Da må jkeg bare si gratulerer! fyfaen for en kamp.

Satt hjemme hos en kompis, jeg og dama, med kompisen min og dama hans(De er syykt lpool supportere) Gjett om vi koste oss!:D

 

 

God kamp, spektakulært bakover rett og slett!

Link to comment
Share on other sites

MoM ? Nesten fristende å si Rosicky. For en spiller i alle tre ledd av spillet.

 

Oh to be a gooner!

 

Rosicky var nok langt fra MoM. Han er mr. nesten. Han får nesten til veldig mye, men det blir bare nesten. Arteta er min MoM, Ramsey gjør mye bra og Giroud imponerer i flere faser av spillet. Han er helt konge på defensive dødballer.

 

Dette var en lagseier mer enn noe annet og alt i alt er vi klart bedre enn Liverpool. Det er jævlig imponerende med tanke på hvor mange spillere vi har ute. Jeg håper virkelig Walcott blir friskmeldt snart, vi trenger en som kan true bakrommet, noe som knapt gjøres per dags dato.

 

Jeg håper folk begynner å innse at årets lag så absolutt kan være med å sloss om seriegullet. Vi har slått Tottenham og Liverpool som er to av topplagene og argumentet om at vi bare har hatt lett motstand til nå må forkastes.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Var du på kampen? Da må jkeg bare si gratulerer! fyfaen for en kamp.

Satt hjemme hos en kompis, jeg og dama, med kompisen min og dama hans(De er syykt lpool supportere) Gjett om vi koste oss! :D

 

 

God kamp, spektakulært bakover rett og slett!

 

Tusen takk! Det var en god kamp og for en som har brukt uhorvelig mange timer med å hate Liverpool så smakte denne seieren særs godt. Neste år skal jeg få med meg hjemmekampen mot Tottenham. Jeg har aldri sett laget vårt banke Rottenham live før.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...