Jump to content

2013.01.09 Tottenham Hotspurs H


49 unbeaten

Recommended Posts

 

Sjekk statistikken. Ikke særlig særlig imponerende

 

 

  • 43%Ballbesittelse57%
  • 12Avslutninger14
  • 5Avslutninger på mål5
  • 0Avslutninger i stengene0
  • 3Cornere6
  • 394Pasningsforsøk509
  • 297Vellykkede pasninger433
  • 14Frispark for15
  • 40%Ballbesittelse siste 5 min60%

 

Statistikken viser ikke hvor stillestående angrepet til Tottenham var i store deler av kampen i dag, en possesionstat som viser hvor stor possesion de hadde når de var i angrep kontra når vi var i angrep ville vært mer spennende.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Deilig deilig Stefan. Gutten er gull for Arsenal. Peker, bosser, takler, skriker og klapper til medspillere og deres prestasjoner. Flamini er en glimrende signering og han viste at nivået, hjertet og formen er som det var. Fantastisk moro

Link to comment
Share on other sites

Om Flamini er den rette spilleren som DM er jeg usikker på, men det er godt å se en spiller som "kommuniserer" med spillerne underveis og istedet for enkelte som bare slår oppgitt med armene når ballen ikke blir avlevert nøyaktig. Flamini vil kanskje stort sett bli en som starter på benken, men kanskje har vi en "superreserve" i franskmannen.

Link to comment
Share on other sites

Fader så gromt. Også så gøy å ta seg en halvtime på tottenhamsvenner.no og lese klager på nye signeringer og gamle spillere.

 

Nei, dette var kos!

Nå holder jeg meg stort sett borte fra TV sine forumsider, men hvordan er klagingen i forhold til det vi (undertegnede inkludert) har bedrevet her på forumet den siste tiden? :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Nå holder jeg meg stort sett borte fra TV sine forumsider, men hvordan er klagingen i forhold til det vi (undertegnede inkludert) har bedrevet her på forumet den siste tiden? :gimme:

Jeg har ikke vært der siden vi avsluttet rett over dem i våres, og besøkte siden først etter kampen i dag. Derfor vet jeg ingenting om hva som har blitt skrevet der i løpet av sommeren og sesonginnledningen, men jeg vil tro det har vært en god del mindre klaging der enn her. Tror de har vært usedvanlig fornøyde med overgangsvinduet når skuffelsen over Bale først la seg.

 

Skal ikke se bort fra at Spurs blir farlige i år, men de må få det til å klikke. Vi har samspillet, men en altfor liten tropp til å være med inn pdd. Håper virkelig det skjer noe i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Flamini kan faktisk vise seg¨å bli en av de beste signeringene i dette vinduet.

En skal ikke undervurdere kvalitetene han besitter. Er en ballvinner av rang,sjefer på midtbanen og

har ikke minst en uvurderlig rutine.'

Herlig å ha han tilbake.

Link to comment
Share on other sites

bra kamp, selv om Arsenal var litt heldige i den andre omgangen. Uavgjort hadde ikke vært urettferdig. Men godt å se at Arsenal kan kjempe seg til en seier mot en rival. Tottenham kommer til å bli farlige når de blir bedre samspilt, selv om de åpenbart har noen offenside mangler. For Arsenal er og blir den største utfordringen den tynne troppen. Men talentet og evnen har de, hvis de klarer å hente det ut.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk sliteseier!!!! Best i Nord-London, som vanlig! Strengt tatt var vi under et visst press, men må si meg imponert av alle som kjempet utpå der. Litt Haiwaii på slutten, men folk kasta seg inn i taklinger og ville ha den seieren.

 

Nå er det abre for Wenger å sette igang med et par gode spillerkjøp!!

Link to comment
Share on other sites

Det var mye sånt i kampen at Per presser og Kos faller bakover, synes at det er genialt! Mye bedre enn forrige sesong. Selvfølgelig kan de ikke gjøre sånt hele tiden, det avhenger mye på situasjon. Dersom det kommer fra høyre angrep, da presser Kos. Men i midten, det kommer alltid Per og tar ballen. Sykt deilig å se på!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...