Jump to content

2013.01.09 Tottenham Hotspurs H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Liker ikke at spurs kontroller kampen nå..

 

PS; Herregud. skade igjen? wtf?..

 

Verken Wilshere eller Ramsey er 100%, men dybden i stallen er jo så bemerkelsesverdig at vi kan spille ørten forskjellige backups fremfor å risikere en skade.

Link to comment
Share on other sites

Mer spennende enn god underholdning. Walcott vil komme igjennom flere ganger og det er bare å se etter de tidlige passene. Midtbanen til Spurs helt uten dybde eller fasong. Dette lover bra. Jeg håper Flamini kommer raskt inn i det, det er enormt med rom for våre offensive når vi får bruddene. Får vi nr to så tror jeg Spurs klapper sammen.

Off det blir slitsomme 45 min nå.. Lykke til alle sammen

Link to comment
Share on other sites

Typisk Arsenal supportere, eller generelt alle supportere.

 

Den dag vi taper eller ligger under, får pipa en annen lyd...

 

"Hvem trenger x når vi har y!!!"

 

"Herregud at vi ikke kjøpte x når vi hadde sjansen. Så utrolig dårlig y er.."

Link to comment
Share on other sites

Har brukt en milliard på spillekjøp, setter inn Defoe for å snu kampen mot Arsenl! #Wellspent

 

De har hatt mest av banespillet, men de sliter med å komme seg til scoringsposisjoner. Ikke uvant for et nylig komponert lag det EvenA. Noe som var tilfellet vårt i fjor og året før der også frem til nyttår.

 

Men, i motsetning til tidligere sesonger så viser vi at vi trenger å ha ballen forholdsvis lite for å skape store målsjanser. Liker meget godt kontringsspillet vi tidvis viser!

Link to comment
Share on other sites

 

De har hatt mest av banespillet, men de sliter med å komme seg til scoringsposisjoner. Ikke uvant for et nylig komponert lag det EvenA. Noe som var tilfellet vårt i fjor og året før der også frem til nyttår.

 

Men, i motsetning til tidligere sesonger så viser vi at vi trenger å ha ballen forholdsvis lite for å skape store målsjanser. Liker meget godt kontringsspillet vi tidvis viser!

 

Jeg kommenterte ikke spillet forøvrig, kun byttet. Er enig i at de har hatt for mye av banespillet hittil, med Wilshere skadet så ble det enda værre. Det viser bare hvor viktig det er å få inn en midtbanespiller nå!

 

Syns at vi har spilt godt, til tross for at vi har litt lite ballinnehav.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...