Jump to content

2013.14.05 Wigan Athletic H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Nå er jeg sliten!

Kjempe kamp og meget stolt av gutta! Podolski gjør ikke mye ut av seg, men i motsetning til Giroud så skårer han avgjørende mål.

Gibbs gjør en av sine beste kamper, mens Walcott gir oss nok en topp prestasjon i kveld. Ikke fullt så bra av Ramsey, men meget gledelig at han får sitt første mål for sesongen, den har han fortjent.!

Så sier meg fornøyd selv om vi gjør det meget vanskelig for oss.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til super-sunday!

 

Gruer meg en del, men dette burde nå gå! Gjør vi jobben mot Newcastle som har vært rimelig dårlige hele sesongen så er Champions League spill nærmest sikret neste sesong. Det optimale ville vært et Chelsea tap eller uavgjort og at vi vant med mer enn 2 mål mot Newcastle. Direkte kvalifisering ville vært veldig deilig.

Link to comment
Share on other sites

Saken er klar. En seier unna CL. Med litt flaks slipper de play-off også.

 

Cazorla klart BB. Podolski, Ramsey med flere godkjent. Bra av hele laget i dag, totalt sett.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig start på 2. omgang hvor Wigan kjører. Heldigvis rir vi av stormen og putter tre til i stedet. Poldi viser hvorfor mange vil ha ham som midtspiss. Kan være borte i kamper, men er alltid farlig i boksen. Han er i tillegg bedre til å legge igjen og rive seg løs enn Giroud. Han har en bedre link med medspillerne enn den store franskmannen.

Walcott viser glimt igjen av at han kan bli en livsfarlig spiss. Ramsey legger ned stor innsats over hele banen, sliter litt i avgjørende situasjoner fremover men viser at han fortsatt kan. Herlig løp på målet. Cazorla banens beste, står bak så å si alt vi gjør fremover og topper det hele med 4 assist!

 

Ellers en solid innsats av gutta, med unntak av slutten av 1. og starten av 2. Men klarer vi å være best i starten og slutten av kampen mot Castle også?

 

Edit: Kudos til Wigan som gir alt og skaper problemer for oss. Dessverre må de belage seg på Championship spill neste sesong

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig: Veldig kjedelig at vi spiller før Tottenham på søndag!

Alle kampene starter likt som alltid i siste serierunde? Om Chelsea går på en skrell nå.. Trenger en seier mot Newcastle dog og jeg tar ingenting for gitt :)

 

Koscielny MOTM i mine øyne til tross for fire assist fra Cazorla og To mål fra Poldi

Link to comment
Share on other sites

 

Gruer meg en del, men dette burde nå gå! Gjør vi jobben mot Newcastle som har vært rimelig dårlige hele sesongen så er Champions League spill nærmest sikret neste sesong. Det optimale ville vært et Chelsea tap eller uavgjort og at vi vant med mer enn 2 mål mot Newcastle. Direkte kvalifisering ville vært veldig deilig.

Da ville vi også vært det beste laget i London to år på rad.

Link to comment
Share on other sites

Alle kampene går likt siste serierunde. Mulig noen ble lurt av Skysports' sendeskjema..

 

Godt gjennomført i dag. Ett bananskall gjenstår. Tror ikke Di Canio vet hvordan man lager lasagne - på tross av sin nasjonalitet. Uansett kan man ikke stole på den fyren. Så her må jobben gjøres sjæl. Det blir efter alle solemerker spenning til siste slutt!

 

Tredjeplass vil være rein og skjær bonus. Jeg klarer ikke være skuffet over at vi ikke vant 5-1 i dag!

Link to comment
Share on other sites

Går ikke alle kampene likt siste runde?

Alle kampene starter likt som alltid i siste serierunde? Om Chelsea går på en skrell nå.. Trenger en seier mot Newcastle dog og jeg tar ingenting for gitt :)

 

Koscielny MOTM i mine øyne til tross for fire assist fra Cazorla og To mål fra Poldi

Da ville vi også vært det beste laget i London to år på rad.

 

Ble nok litt lurt av SkySports sitt sendeskjema etter kampen. Jeg var selv bombesikker på at alle kampene gikk likt på søndag frem til jeg så det skjemaet deres.

 

Da er det intet problem! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...