Jump to content

2013.14.05 Wigan Athletic H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Mike Dean har bestemt seg for å gi 2 feilaktige frispark til Maloney. Skjønte at Arsenal muligens ville vinne dette så da var det nok. Fy faen så lei jeg er av han!

 

Credit til Maloney for et vakkert frispark, men Dean er virkelig en cunt av aller aller ypperste hylle!

Link to comment
Share on other sites

Vel vel Wenger.. hva gjør du nå? Greit nok at Mike Dean er inkompetent, men hvordan tillater du at spillerene dine slipper Wigan så til de grader inn i kampen igjen? Vi har hatt 10 (!!) dager med fri. Wigan spilte finale på lørdag, men henger allikevel med. Whats your excuse?!

Link to comment
Share on other sites

Det er pokker ikke mulig. Nok en gang løfter vi foten av gassen og inviterer Wigan inn.

 

Når det er sagt synes jeg Wigan skal være godt fornøyd med å ha 1-1 til pause her. Rett nok utligna de mye av banespillet, men de skapte jo nada før Dean serverer dem to glimrende frisparkmuligheter.

 

Og den norske kommentatoren som klager på keeperjobben på 1-1 kan ta seg en bolle...

Link to comment
Share on other sites

Wigan med mer ball en Arsenal. Det oppsummerer denne 1omgangen. Arsenal i ett nøtteskall? Vi dominerer første 20min, skrur av turbo og slipper motstander inn i kampen. Same old Arsenal. Klarer de ikke dette i 2omgang får de faen meg som fortjent.

Link to comment
Share on other sites

Lærer vi aldri? Selv om det gikk mot QPR og Fulham så betyr det ikke at vi har knekt koden og kan satse på 1-0 hver gang, spesielt ikke når dommeren heter Mike DEAN (som snart bør etterforskes!). Vi fikk målet litt for lett og det ser ut som om spillerne forventer at resten skal gå like lett. SKJERPINGS! Det er klubbens fremtid som står på spill.

Link to comment
Share on other sites

Mike Dean er en helv.... hestk... At det går an å være så udugelig.Når det er sagt..her må det jaggu meg skjerpings til.Dette er svakt. La Theo spille på topp i 2. Han kan avslutte og er sulten foran mål.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller med en spiss som spiller som offensiv midtbane. Gervinho klarer i det minste å strekke forsvaret. Det gjør ikke Podolski.

 

Ja han er mannen som sørget for 1-0, men ellers er det lite han bidrar med annet enn støttepasninger mot Ramsey, Arteta eller Rosicky.

 

Ellers trenger Cazorla å spille i midten. Rosicky har ikke helt overbevist meg den siste tiden.

Link to comment
Share on other sites

Like forbanna over at Arteta skal klare å ligge på etterskudd når vi har kommet inn på overtid og skal "safe" til pause. Ikke voldsomt imponert over styrken i håndleddet til Szczesny heller...

 

Dårlig plassert er han også. Latterlig dårlig av Arsenal etter skåringen vår!

Link to comment
Share on other sites

Så utrolig typisk oss. Starter bra denne gangen og har full kontroll i starten. Men så inviterer vi Wigan inn i kampen igjen, sammen med M. Dean... Står og klager på dommer i stedet for å komme oss hjem... Heldigvis gikk Koné i offsiden ved den ene anledningen. Maloney får et billig frispark av Dean, som ikke er konsekvent en plass, og vi klarer å ødelegge for oss selv nok en gang. Forventer hundre prosent innsats hele andreomgangen nå! Avslutningen på 1. er for dårlig.

Link to comment
Share on other sites

To ganger presterte Mikel Arteta å gi bort frispark i farlig posisjon. Skjerpings.

 

Derfor jeg ønsker en oppgradering. Han gir dessverre bort en del slike frispark da han kommer på etterskudd. Dog skal det sies at begge gangene kastet Maloney seg/spilte på seg et frispark som Dean selvfølgelig ikke klarte å la være å blåse på mtp. at han gjør hva som helst for å ødelegge for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg misstenker dette laget ikke evner det. Fremdeles må Wigan score ett til, ellers er de ute av det. Får vi se første motstander iår med mer ball enn Arsenal på Emirates? Flaut isåfall med tanke på spillestilen Wenger legger opp til, som en falitterklering av spillestilen.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky løper som en helt, men tatt i betraktning at han er i den posisjonen han er skaper han ikke mye. Det er Cazorla og Walcott som er den offensive beholdningen selv om Podolski skal ha for målet. Den sentrale midtbanen skrur av strømmen halvveis og begynner å gjøre feil. Til slutt skjer det som vi alle fryktet (fordi det egentlig er typisk oss).

 

Nå får dere gå ut og løpe Wigan i fillebiter i andre omgang. Vi burde for å si de forsiktig ha alle forutsetninger for å gjøre det. Balltrilling = Lasagne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg misstenker dette laget ikke evner det. Fremdeles må Wigan score ett til, ellers er de ute av det. Får vi se første motstander iår med mer ball enn Arsenal på Emirates? Flaut isåfall med tanke på spillestilen Wenger legger opp til, som en falitterklering av spillestilen.

................

Har sagt dette i fler år,spillestilen i seg selv holder ikke. Så har han ikke den kvaliteten i laget som skal til for å spille slik. City har det heller ikke,da ser du hvor listen ligger. Barca har det i lange perioder i egen liga. Dette blir ulidelig spennende,klarer vi dette blir det garantert ikke endringer neste sesong heller,men jeg orker bare ikke tanken på å havne utenfor topp 4 for første gang i moderne tid.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky skaper virkelig lite. Han holder tidvis fin flyt i angrepsspillet vårt og har noen løp hvor han sørger for overtall i angrep, men som oftest så ender det i ingenting. Litt som Wilshere. Ville egentlig dyttet Podolski ned i sin "ordentlige" rolle enten på venstre eller bak spissen. Gervinho inn for Rosicky..

Link to comment
Share on other sites

Forventer faen i meg noe helt annet i andre. I det første kvarteret er vi knallgode og kjører over de, før vi etter scoringen gjør som før og daffer fullstendig av. Det er ikke akseptabelt. Gjerne gjøre noen bytter også - før det 85. minutt om ting ikke fungerer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...